«Το ζήτημα για την «επόμενη μέρα», είναι να διασφαλισθεί η επιβίωση της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και όχι μόνο λίγων, μεγάλων και ισχυρών εταιριών»

Αυτό ανέφερε ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, Γιώργος Καρανίκας στο διαδικτυακό συνέδριο της συνομοσπονδίας, με τίτλο «Ευκαιρίες και Στρατηγικές στη νέα κανονικότητα».

Το webinar πραγματοποιήθηκε χθες, με την υποστήριξη της Fortune Greece και αποτελεί το δεύτερο, από μια σειρά συνεδρίων που διοργανώνει η ΕΣΕΕ, με στόχο την αποτύπωση των δεδομένων του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα καθώς και την ανάδειξη των βέλτιστων λύσεων για τον μετασχηματισμό της αγοράς, τα επόμενα χρόνια.

Αναφερόμενος στα σημερινά προβλήματα του εμπορικού κόσμου, βολιδοσκοπώντας την «επόμενη μέρα» της πανδημίας, ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η μεγάλη αγωνία του εμπορικού κόσμου σήμερα είναι η περίοδος του Πάσχα. Δεν θέλουμε να υπάρξει ένα δεύτερο χαμένο Πάσχα. Ο στόχος της κυβέρνησης πρέπει να είναι το ασφαλές άνοιγμα της αγοράς, ώστε να λειτουργήσει το εμπόριο τον Απρίλιο. Επίσης χρειάζεται να υπάρχει δικαιοσύνη στα μέτρα στήριξης με στόχευση ειδικά προς τους πληττόμενους κλάδους, όπως το κόσμημα, η ένδυση και η υπόδηση που σύμφωνα και με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αναδείχθηκαν το 2020 «πρωταθλητές» στη βουτιά του τζίρου. Το εμπόριο έχει αδικηθεί ως σήμερα σε σημαντικές παρεμβάσεις όπως ήταν η «μη επιστρεπτέα επιχορήγηση» από τις Περιφέρειες. Απαιτούνται κι άλλες γενναίες αποφάσεις, όπως η κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος και της προκαταβολής φόρου, που είναι μέτρα άδικα και αντιαναπτυξιακά. Αντίστοιχα, τα κριτήρια χρηματοδότησης των τραπεζών πρέπει να είναι αντικειμενικά και όχι στη βάση της ξεχωριστής πολιτικής της κάθε τράπεζας, ώστε να μην αποκλείουν τις βιώσιμες μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις. Το ζήτημα για την «επόμενη μέρα» είναι να διασφαλισθεί η επιβίωση της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας και όχι μόνο λίγων, μεγάλων και ισχυρών εταιριών».

Οι ομιλητές

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΣΕΕ, στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου, που επικεντρώθηκε στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας του πελάτη, συμμετείχαν οι: Τζάκο Καράσσο, Founder, CEO Agnotis , Κωνσταντίνος Στρουμπάκης, CEO & Founder Apifon, Ρενάτα Φωτεινού Head of Marketplace & Content της Public και Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Partner, Chief Product Officer και Deputy CEO Convert Group. Στη συζήτηση, αναλύθηκαν τα εργαλεία και οι τακτικές ενίσχυσης της αγοραστικής διαδρομής και των πωλήσεων στο e-commerce, η σημασία της εξατομίκευσης στην εξυπηρέτηση αλλά και οι πυλώνες ανάπτυξης του κλάδου για την ενδυνάμωση του customer engagement.

Στη δεύτερη ενότητα που αφορούσε στα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία και προγράμματα για τις επιχειρήσεις και στον ρόλο του χρηματοπιστωτικού τομέα και των κοινοτικών πόρων, συνομίλησαν οι: Βασίλης Πετίνης, Managing Partner RSM Greece, Αθηνά Χατζηπέτρου, CEO της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας και Δημήτρη Οικονόμου, Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή, Επικεφαλής Γενικής Διεύθυνσης Small Business Segment, Eurobank.

Διαβάστε ακόμη:

Άνοιξε η πλατφόρμα για το επίδομα παιδιού – Πώς θα υποβάλετε την αίτηση

Μητσοτάκης για φετινό τουρισμό: Στόχος να φτάσουμε το 50% του επιπέδου του 2019

Κατατέθηκε τροπολογία για την παράταση των εκπτώσεων έως τις 31 Μαρτίου 2021

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση