Κωστής Κωνσταντακόπουλος. CEO Costamare
Στην αναβάθμιση της μετοχής της ελληνικής ναυτιλιακής εταιρείας Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου από underweight σε neutral προχώρησε η JP Morgan, μόλις δύο μέρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της εταιρείας, καθώς οι ανησυχίες της για μείωση του μερίσματος δεν επιβεβαιώθηκαν.
Η Costamare ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου (που κατέχει το 65% των μετοχών της εταιρείας) είχε δεχθεί να επανεπενδύσει ολόκληρο το μέρισμά της σε μετοχές της εταιρείας, στο πλαίσιο ενός νέου προγράμματος επανεπένδυσης μερισμάτων που εισάγει. Το πρόγραμμα αυτό, σύμφωνα με τον αναλυτή της JP Morgan, Noah Parquette, αποτελεί «μία δημιουργική λύση για να προληφθεί μία περικοπή μερίσματος, που κατά την άποψή μας ήταν αυξανόμενα πιθανή, δεδομένης της επίμονης αδυναμίας στις τιμές των φορτηγών πλοίων».
«Αν και είναι αβέβαιο αν η οικογένεια [Κωνσταντακόπουλου] θα διατηρήσει την πλήρη της συμμετοχή στο πρόγραμμα και στο μέλλον, η ανακοίνωση απομακρύνει τον βραχυπρόθεσμο πτωτικό κίνδυνο από μία περικοπή μερίσματος», εξήγησε ο ίδιος.
H Costamare εξέπληξε ευχάριστα τους αναλυτές την περασμένη Τετάρτη, καθώς ανακοίνωσε κέρδη της τάξεως των 31,9 εκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, μειωμένα κατά 2,5 εκατομμύρια δολάρια σε σχέση με το 2015, αλλά ανώτερα των προβλέψεων των αναλυτών, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή «έκλεισαν» στα 42 λεπτά του δολαρίου ανά μετοχή, δύο σεντς πάνω από την πρόβλεψη των αναλυτών. Ακόμα ένα θετικό γεγονός για την εταιρία σύμφωνα με την JP Morgan.
Παράλληλα, η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη Costamare ανακοίνωσε τη λήψη ενός δανείου ύψους 88 εκατομμυρίων δολαρίων για τη χρηματοδότηση της κατασκευής δύο νέων πλοίων χωρητικότητας 11.000 teu στα ναυπηγεία Hanjin Heavy Industries στις Φιλιππίνες, καθώς και δύο ακόμα συμφωνίες χρηματοδότησης: Μία πιστωτική διευκόλυνση ύψους 39 εκατομμυρίων δολαρίων για το χωρητικότητας 8.500 teu Navarino (έτος κατασκευής 2010) και μία συμφωνία sale-and-leaseback για τα χωρητικότητας 8.800 teu MSC Athens και MSC Athos (έτος κατασκευής 2013).
«Συνολικά, αυτές οι συναλλαγές επίσης στηρίζουν τη ρευστότητα», επεσήμανε ο Parquette.
Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:
http://www.mononews.gr/statheri-kerdoforia-gia-tin-capital-product-tou-vangeli-marinaki/64879