Σε νέα δυναμικά deals προχώρησε η Diana Shipping συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, εξασφαλίζοντας τρεις χρονοναυλώσεις για πλοία του στόλου της. Συγκεκριμένα η ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε συμφωνία για τη χρονοναύλωση του capesize bulker New York (χωρητικότητας 177.773 dwt και κατασκευής 2010 στα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding) με την DHL Project & Chartering. Η συμφωνία αφορά τη χρονοναύλωση του πλοίου για μία περίοδο 16 έως 19 μήνες με τους ημερήσιους ναύλους να ορίζονται στα 16.000 δολάρια μείον 5% προμήθεια προς τρίτους. Η ναύλωση του πλοίου θα ξεκινήσει στα μέσα του Ιανουαρίου 2018, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της χρονοναύλωσης του στην Koch Shipping.

Συμεών Παληός Diana
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου capesize “Santa Barbara” της Diana Shipping είναι χωρητικότητας 179.426-dwt και κατασκευής του έτους 2015

Επίσης η εταιρεία της οποίας ηγείται ο κ. Παληός εξασφάλισε την επέκταση ακόμη δύο χρονοναυλώσεων με την εταιρεία Phaethon International Company. Η επέκταση αφορά δύο panamaxes, το Danae (χωρητικότητας 75.106-dwt και κατασκευής 2001 στις γιάρδες Samho Heavy Industries)  και το Erato (χωρητικότητας 74.444-dwt και κατασκευής 2004 στα ναυπηγεία Hudong-Zhongua Shipbuilding). Συγκεκριμένα για το panamax Erato, η χρονοναύλωση του επεκτάθηκε για μία περίοδο που αφορά 14 με 17 μήνες, με τους ναύλους να αναδιαμορφώνονται στα 10.500 δολάρια ημερησίως από τα 7.250 δολάρια της προηγούμενης. Όσον αφορά το bulker Danae, η νέα αναδιαμορφωμένη συμφωνία θα έχει διάρκεια 13 έως 16 μήνες με τους ημερήσιους ναύλους να ορίζονται στα 10.000 δολάρια, έχοντας μία αύξηση 2.250 δολαρίων συγκριτικά με την προηγούμενη συμφωνία.

Σύμφωνα με τη Diana, τα τρία συμβόλαια αναμένεται να βάλουν στα ταμεία της ναυτιλιακής ένα ποσό που αγγίζει τα 16 εκατομμύρια δολάρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Συμφωνία-μαμούθ στην ναυτιλία! Η Euronav εξαγόρασε τη Gener8 του Π. Γεωργιόπουλου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Λογοθέτης: Οι νέες στρατηγικές κινήσεις του εφοπλιστή

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Βγάζει στο «σφυρί» την Ocean Rig;