array(0) {
}
        
    
Menu
0.01%
Τζίρος: 37.97 εκατ.

ΤΑΙΠΕΔ: 9,5 εκατ. ευρώ στην ΤΕΚΑΛ για την αποκατάσταση του Λιμένα Βόλου μετά τις κακοκαιρίες Daniel και Elias

Comments

Παρουσιάσεις στο Λονδίνο, ξύλο στη Λεωφ. Αθηνών:  Ευτυχώς, ο υπουργός Οικονομίας Δήμος Παπαδημητρίου έχει σχετικά περιορισμένη σύνδεση με την πραγματικότητα. Σε διαφορετική περίπτωση θα δυσκολεύονταν χθες να συνομιλήσει με διεθνείς επενδυτές στο Λονδίνο εν μέσω του άγριου “ξύλου” που πέφτει στις τραπεζικές μετοχές και στο Χ.Α.

Η ομιλία του στο 12ο ετήσιο ελληνικό roadshow στη βρετανική πρωτεύουσα ήταν, πάντως, ενδιαφέρουσα καθώς περιείχε όλα τα στοιχεία της αφήγησης που λανσάρει εσχάτως η κυβέρνηση για να δελεάσει τις αγορές.

Υπήρχαν, βέβαια, μερικά σημεία που έδειχναν αυτή τη σχετική σύνδεση του υπουργού με την ελληνική πραγματικότητα. Να, εκεί που βάπτιζε επενδυτικό σχέδιο τα 600 εκατ. που δίνει ο ΔΑΑ για την παράταση της σύμβασης παραχώρησης του “Ελευθέριος Βενιζέλος”.

Και εκεί που βάπτιζε “μίσθωση” την πώληση του ΟΛΠ στην κινεζική Cosco! Ψιλά γράμματα, όταν έρχονται δύσκολες ημέρες για το sucess story.

Στις τράπεζες, για παράδειγμα, είναι εμφανές πως οι εμπνευστές του σχεδίου διαρροής του πορίσματος της ΤτΕ βλέπουν να ξεφεύγει η κατάσταση από τα χέρια τους.

Γι’ αυτό και έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν, από την πρώτη στιγμή, πως είναι εξαιρετικά κρίσιμης σημασίας η πλήρης αποκάλυψη της αλήθειας ώστε να μην υπάρχουν λαβές για νέα αρνητικά σενάρια. Τα πράγματα είναι δύσκολα, αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

Στη V + O η Φώφη

Γιάννης Ολύμπιος – Θωμάς Βαρβιτσιώτης. Μέτοχοι V+O

Δε γνωρίζουμε ποιους συμβούλους επικοινωνιακής στρατηγικής έχουν επιλέξει οι άλλοι υποψήφιοι, αλλά η κα Φώφη Γεννηματά πήγε με τους ισχυρούς! Την έχει αναλάβει η V + O των Θωμά Βαρβιτσιώτη και Γιάννη Ολύμπιου.

Επειδή έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν διάφορα video των υποψηφίων για την ηγεσία του νέου φορέα της κεντροαριστεράς περιμένουμε με αγωνία την κορύφωση της διαμάχης.

Έτσι θα δούμε και τη δημιουργικότητα των επικοινωνιακών επιτελείων όσο πλησιάζουν οι εκλογές.

Οι παλιές αμαρτίες και ο γκουρού του private equity

Εξαιρετική επικοινωνιακή στρατηγική είχε και ο συμπαθής επενδυτής ο οποίος εμφανίζονταν μέχρι πρόσφατα ως ένας από τους κινητικότερους “παίκτες” στην ελληνική αγορά επιχειρηματικών συμμετοχών.

Εσχάτως έχει διαφορετικού τύπου προβλήματα. Οι τράπεζες έχουν αρχίσει να “βάζουν χέρι” σε περιουσιακά του στοιχεία και συγκεκριμένα σε ακίνητο που διαθέτει στην περιοχή της Εκάλης.

Γι’ αυτό μάλλον και έχουν σταματήσει τα διθυραμβικά δημοσιεύματα για το νέο επενδυτικό του όχημα.

Ο άνθρωπος πληρώνει τα ανοίγματα της νιότης που δεν είχαν την κατάληξη που ήθελε. Λέτε να προλάβει τις νέες επιδοτήσεις μέσω του Equifund που προωθεί η κυβέρνηση μέσω ΕΣΠΑ;

Στην ινδική GMR επενδύουν για τους λιγνίτες;

Σχετικά περιορισμένη σύνδεση με την καθημερινότητα είναι γνωστό πως έχει και ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Γιώργος Σταθάκης ο οποίος φέρεται να θεωρεί πιθανή την έλευση ινδικού ομίλου στο διαγωνισμό για την πώληση των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ.

Μάλλον “επενδύει” στον όμιλο GMR ο οποίος μαζί με την ΤΕΡΝΑ είναι υποψήφιοι (η προσφορά τους έγινε δεκτή) για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι Ηρακλείου Κρήτης.

Οι Ινδοί, βέβαια, επειδή έχουν μια εντελώς κλειστή αγορά, γνωρίζουν πως θα φάνε πόρτα αν διεκδικήσουν μεγάλες δουλειές εντός Ε.Ε. Γι’ αυτό και έχουν μόλις το 10% της κοινοπραξίας με την ΤΕΡΝΑ που θα κατασκευάσει και θα διαχειριστεί το νέο αεροδρόμιο.

Κατά τα άλλα, η θυγατρική τους GMR Energy είναι πράγματι πανίσχυρη στον τομέα της ενέργειας με συνολική ισχύ 7.000 MW στην Ινδία.

Οι λιγνιτικές μονάδες που λειτουργούν έχουν ισχύ περί τα 3.350 MW, ενώ λειτουργούν και 4 ορυχεία σε Ινδία και Ινδονησία.

Όσο για τα παζάρια με την Κομισιόν για τις μονάδες της ΔΕΗ που θα πωληθούν φαίνεται πως δεν έχει τελειώσει το θέμα με την προσθήκη των υδροηλεκτρικών. Εκτός και αν μας σώσουν οι Ινδοί και οι Κινέζοι που ακόμα επενδύουν στο λιγνίτη.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ- GMR: Το αεροδρόμιο στο Καστέλι «μεγαλώνει» – Τι θα περιλαμβάνει
Περνάει στη φάση αξιολόγησης ο διαγωνισμός για το αεροδρόμιο στο Καστέλλι

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΑΙΠΕΔ: 9,5 εκατ. ευρώ στην ΤΕΚΑΛ για την αποκατάσταση του Λιμένα Βόλου μετά τις κακοκαιρίες Daniel και Elias
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Κομβικός Πυλώνας της Πράσινης Μετάβασης
Έρευνα ProRata: Οι καταναλωτές λένε «ναι» στις κλασσικές εκπτώσεις και γυρίζουν πλάτη στην Black Friday – Περίμεναν τα Χριστούγεννα
Tράπεζα Πειραιώς: Τα κέρδη στις αγορές φέρνει άνοδο στις τιμές των αγροτικών προϊόντων
Κρεμλίνο μετά τις συνομιλίες Πούτιν-Φίτσο: Οι πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη είναι ένα περίπλοκο θέμα
Επιθεώρηση Εργασίας: Πρόστιμα καθ΄οδόν, ύψους 635.950 ευρώ στις οδικές μεταφορές
Εξώδικο του Μανούσου Μανουσάκη και του ΑΔΜΗΕ στο mononews.gr
Φορολοταρία: Έγινε η κλήρωση για τα 100.000 ευρώ – Δείτε αν κερδίσατε
ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες κατά 3% οι τιμές του καλαθιού των Χριστουγέννων στα σούπερ μάρκετ
ΕΣΕΕ: Μείωση εργοδοτικών εισφορών ως κίνητρο για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας