Γιάννης Μαρλαφέκας. Λουξ
Ανοιχτό το ενδεχόμενο να μπει στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού αφήνει η Λουξ, στο πλαίσιο ενίσχυσης της παρουσίας της στην ελληνική αγορά. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της πατρινής βιομηχανίας αναψυκτικών, Γιάννης Μαρλαφέκας μιλώντας πρόσφατα σε δημοσιογράφους ανέφερε πως είναι μια πιθανότητα που εξετάζεται, ωστόσο διευκρινίζει πως είναι ένα μελλοντικό βήμα και δεν περιλαμβάνεται στα άμεσα σχέδια της εταιρείας.
Αντίθετα, όπως είπε, ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στα αναψυκτικά Plus & Light και στις τρεις γεύσεις τσαγιού, τα οποία εκτιμάται ότι τα επόμενα χρόνια θα στηρίξουν την ανάπτυξη της εταιρείας. «Τα Plus & Light αποτελούν στοίχημα για τη Λουξ… είναι μια νέα κατηγορία, αφού είναι τα μόνα με φυσικά γλυκαντικά», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον κ. Μαρλαφέκα, ήδη έχουν τοποθετηθεί στα περισσότερα σούπερ μάρκετ και παράλληλα γίνονται συζητήσεις για να μπουν και στα ράφια της Lidl. Μέχρι στιγμής, η αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό θεωρείται πολύ ικανοποιητική, γεγονός ενθαρρυντικό για την πορεία της συγκεκριμένης κατηγορίας αναψυκτικών.
Σχέδια υπάρχουν και για το εξωτερικό, με τη διοίκηση να δηλώνει αποφασισμένη να εντείνει τις προσπάθειες διείσδυσης σε νέες αγορές αλλά και να ενίσχυσης των μεριδίων σε υφιστάμενες, όπως η Κύπρος, οι ΗΠΑ, η Αυστραλία, η Κορέα και η περιοχή της Μέσης Ανατολής. Να σημειωθεί πως σήμερα εξάγεται το 5% της παραγωγής του εργοστασίου στο Κεφαλόβρυσο Αχαΐας σε 22 χώρες του κόσμου.
Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα, η εταιρεία εξακολουθεί να αυξάνει τις πωλήσεις της παρά την κάμψη της κατανάλωσης και μάλιστα προβλέπεται να «κλείσει» το 2017 με αύξηση τζίρου της τάξης του 6,5%. Επιπλέον, συνεχίζει να μεγαλώνει τα μερίδια της στην κατηγορία των non cola αναψυκτικών, όπου πλέον κατέχει τη δεύτερη θέση.
Ο κ. Μαρλαφέκας τέλος ερωτώμενος σχετικά ξεκαθαρίζει πως παρά τις δυσκολίες δεν σκέφτεται νομική μεταφορά της έδρας στο εξωτερικό, και τονίζει πως η Λουξ ως μια 100% ελληνική εταιρεία θα εξακολουθήσει να στηρίζει την χώρα, προσφέροντας θέσεις εργασίας και ποιοτικά προϊόντα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλ. Μαρλαφέκας: Το μεγάλο μυστικό της Λουξ – Πώς αναπτύσσεται με ρυθμούς 5% με 7%
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Η δικαστική μάχη εκατομμυρίων της οικογένειας του
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Συμφωνία 20 εκατ. ευρώ της Παπαστράτος με την J&P ΑΒΑΞ για την επέκταση του εργοστασίου της