Κι άλλο reverse split για τη Diana Containerships
Η ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του Συμεών Παληού, θα προχωρήσει σε ένα ακόμη reverse split του τίτλου της, το τέταρτο σε διάστημα ενός έτους και το τρίτο μέσα στο καλοκαίρι. Η διοίκηση της ναυτιλιακής ενέκρινε στις 29 Ιουνίου το reverse split, το οποίο θα πραγματοποιηθεί σε αναλογία 1 προς 7 και θα μειώσει τα εν κυκλοφορία τεμάχια από 5,3 εκατ. σε 800.000. Το reverse split θα τεθεί σε ισχύ από τη συνεδρίαση της 24ης Αυγούστου. Σημειώνεται ότι στο άκουσμα της είδησης, η μετοχή της εισηγμένης στο NASDAQ ναυτιλιακής, στη συνεδρίαση της Τετάρτης (23/8) διαπραγματεύονταν στα 0,26 δολάρια, καταγράφοντας βουτιά της τάξεως του 40,19%. Μπορείτε να δείτε εδώ live τη διακύμανση της μετοχής.
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Clarksons στη Γενεύη
Ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons Platou ενισχύει την παρουσία του στη Γενεύη της Ελβετίας, καθώς θα εμπλουτίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες με τους κλάδους των tankers βαθέων υδάτων και του dry cargo, με σκοπό να ανταποκριθεί στις συνθήκες της αγοράς, οι οποίες αλλάζουν ταχύτατα. Ο Van Vardas θα μεταφερθεί στην Ελβετία για να ηγηθεί της ομάδας της Γενεύης, η οποία πλέον θα καλύπτει τις αγορές μεταφοράς οργανικής και μη οργανικής ύλης, όπως τα λαχανικά και τα βιοκαύσιμα.
Νέος επενδυτής στη Euronav
Η επενδυτική φίρμα M&G Investment Management προχώρησε στην εξαγορά ποσοστού συμμετοχής της τάξεως του 5,04% στη βελγικών συμφερόντων ναυτιλιακή Euronav, όπως ανακοινώθηκε. Η M&G εξαγόρασε 8,031 εκατ. μετοχές της ναυτιλιακής -χωρίς να αποκαλύπτεται το οικονομικό σκέλος- και έτσι αποτελεί πλέον τον τρίτο μεγαλύτερο μέτοχο. Η M&G διαχειρίζεται διεθνώς κεφάλαια ύψους 325 δισ. δολαρίων και αποτελεί κομμάτι της βρετανικής ασφαλιστικής εταιρείας Prudential.
Η Seaspan επιβεβαίωσε την πώληση 4 containerships
H ναυτιλιακή Seaspan -με έδρα το Βανκούβερ του Καναδά– επιβεβαίωσε την πώληση 4 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που ανήκαν παλιότερα στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη Hanjin Shipping για το ποσό των 37 εκατ. δολ. συνολικά. Ο λόγος για τα containerships τύπου panamax Seaspan Alps, Seaspan Grouse, Seaspan Mourne (όλα κατασκευής 2009) και Seaspan Kenya (κατασκευής 2008) -όλα χωρητικότητας 4.275-teu. Ο αγοραστής, σύμφωνα με τους brokers, είναι η γερμανική εταιρεία MPC Capital.
Αναβαθμίζεται η Πλοηγική Υπηρεσία του Πειραιά
Υπεγράφη σήμερα στο υπουργείο Ναυτιλίας, η σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση δέκα νέων μηχανών και εξοπλισμού για τα σκάφη (πλοηγίδες) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών του λιμανιού, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Η αξία του νέου εξοπλισμού ανέρχεται σε 600.000 ευρώ και μετά την εγκατάσταση των μηχανών, ο Πλοηγικός Σταθμός του Πειραιά θα έχει πλέον πέντε σκάφη, τα οποία θα κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το χρόνο εξυπηρέτησης των πλοίων.
Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Τετάρτη (23/08/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Baltic Dry Index (BDI): 1222 (-27)
- Baltic Capesize Index (BCI): 2382 (-107)
- Baltic Panamax index (BPI): 1311 (-34)
- Baltic Supramax Index (BSI): 833 (+9)
- Baltic Handysize Index (BHSI): 470 (+2)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί η Maersk Tankers επενδύει σε ένα hedge fund ναυτιλιακών data, αντί για ένα πλοίο
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Τι γίνεται με τα δύο τάνκερ της TEN που ναυλώθηκαν για τρία χρόνια
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: SOS εκπέμπει η κρουαζιέρα: «Οι φόροι διώχνουν τα κρουαζιερόπλοια – Απαράδεκτη η απόφαση για τη Σαντορίνη»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Επίδομα Παιδιού – Α21: Ανοίγει την Παρασκευή η πλατφόρμα για υποβολή αιτήσεων
- Μ. Βορίδης: Τρία επιχειρήματα για τη μη μείωση του ΦΠΑ
- Συνάντηση της ΕΛΙΜΕ με την Θ. Ρήγα για θέματα λιμένων και κρουαζιέρας
- Γεωργάκης (Alpha Bank): Η συνεργασία Alpha Bank – UniCredit καταλύτης εξωστρέφειας για τις ελληνικές επιχειρήσεις