ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
“Η επιτυχής ευθυγράμμιση με τα ESG απαιτεί μακροπρόθεσμη οπτική και αν και οι πιέσεις είναι άμεσες, είναι ένας μαραθώνιος, όχι ένα σπριντ”, είπε ο Ρομπέρτο Κούστας, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ναυτιλιακής τεχνολογίας DeepSea, μιλώντας σε πάνελ για τον τρόπο που πρέπει να ευθυγραμμιστεί η ναυτιλία με τα κριτήρια ESG, στο πλαίσιο της Διεθνούς Εβδομάδα Ναυτιλίας του Λονδίνου, στο οποίο συμμετείχαν εκπρόσωποι των κλάδων των πλοιοκτητών, των ασφαλιστών και της καινοτομίας.
Έδωσε έμφαση στην ανάγκη οράματος και στρατηγικής από τις εταιρείες και με βάση αυτό να τίθενται οι στόχοι και να συλλέγονται δεδομένα. Σημειώνεται ότι η DeepSea Technologies, είναι εταιρεία ανάπτυξης συστημάτων τεχνολογίας για τη ναυτιλία με βάση την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ).
Όπως είπε ο κ. Ρομπέρτο Κούστας, τα διοικητικά συμβούλια πρέπει να έχουν μακροπρόθεσμο όραμα και να διασφαλίζουν ότι οι στρατηγικές ESG ενσωματώνονται στην ευρύτερη εταιρική στρατηγική τους.
Αυτό πρέπει να ξεκινά από την κορυφή και να προχωρά με τη συνεργασία μεταξύ των εταίρων της αλυσίδας αξίας.
Καθώς οι εταιρείες καλούνται να αντιμετωπίσουν την πρόκληση αυτή, για μια ολοκληρωμένη στρατηγική ESG, μπορεί να είναι δύσκολο να φανούν οι δυνατότητες που προκύπτουν από τη βελτίωση των επιδόσεων στα κριτήρια ESG, σημείωσε. “Όσοι όμως τελικά το καταφέρουν θα είναι σε καλύτερη θέση για να εξασφαλίσουν επενδύσεις, ταλέντα και πελάτες.
Τελικά, αν η ναυτιλία αντιμετωπίσει τα πλοία ως πλατφόρμες ευκαιρίας που βασίζονται σε δεδομένα για τη δημιουργία περισσότερης οικονομικής και κοινωνικής αξίας, τα πλοία έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν τον ρόλο τους τόσο στο εμπόριο όσο και στην κοινωνία” τόνισε.
Ποια δεδομένα συλλέγονται;
Όπως σημείωσε, οι λύσεις δεν θα βρεθούν αν απλά συλλέγεται μεγάλος όγκος δεδομένων αφήνοντας την απόφαση για το τι είναι χρήσιμο να λαμβάνεται στη συνέχεια- γιατί στην πραγματικότητα αυτό είναι αντιπαραγωγικό. Πρότεινε ότι για αρχή, οι εταιρείες θα πρέπει να εστιάσουν σε ποια δεδομένα χρειάζονται για να δημιουργήσουν αξία.
Οι χειριστές και οι διαχειριστές πλοίων θα πρέπει να ξεκινήσουν με μικρότερα σύνολα δεδομένων και να τα χρησιμοποιήσουν για να δοκιμάσουν υποθέσεις ή να εξελίσσουν ιδέες.
Σε επίπεδο κλάδου, είπε, στην αρχή, οι μετρήσεις ESG που απαιτούνται μπορεί να είναι σχετικά απλές αλλά απαραίτητες ως βάση για τις πρώτες συγκρίσεις.
Αυτό δεν σημαίνει ότι τα μεγάλα δεδομένα είναι ο εχθρός.
Είναι ένα απαραίτητο μέρος της λύσης, αλλά το να ξέρεις τι να κάνεις με τα δεδομένα έχει σημασία. Η ικανότητα επεξεργασίας των δεδομένων και η χρήση τους για την εξαγωγή σημαντικών πληροφοριών θα είναι αυτό που διαφοροποιήσει τους ηγέτες του κλάδου από εκείνους που αγωνίζονται με ασαφείς και μεγάλους όγκους δεδομένων.
Η μηχανική μάθηση και οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης σταδιακά θα παίζουν πρωτοποριακό ρόλο σε τομείς όπως η βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας των πλοίων και τον περιορισμός των ρύπων-συμβάλλοντας στο Ε και το G του ESG.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike