Μείωση πλαστικού για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας. «Πράσινος στόλος» για «πράσινες» μεταφορές προϊόντων. Ένα καινοτόμο μοντέλο διαχείρισης κενών μέσων διακίνησης για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Όλα αυτά -κι ακόμη περισσότερα- αποτελούν την «απάντηση» της ΑΒ Βασιλόπουλος για την αειφόρο ανάπτυξη και τη φροντίδα του περιβάλλοντος. Για αυτή τη δέσμευση και αυτή τη στρατηγική της επιλογή αναγνωρίστηκε στα Supply Chain Awards 2022 και στα Packaging Awards 2022.

Πιο συγκεκριμένα, στα Supply Chain Awards 2022 έλαβε:

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στη μεταφορά – διανομή» για το Green Truck: Το πρωτοποριακό πράσινο φορτηγό της ΑΒ Βασιλόπουλος. Το πρώτο πράσινο φορτηγό για τις καθημερινές μεταφορές των προϊόντων της αλυσίδας σουπερμάρκετ ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες που το μετατρέπουν στην πιο πράσινη λύση για διανομές στην πόλη, καθώς δεν κινείται με πετρέλαιο, αλλά με φυσικό αέριο. Επιπλέον, ο θάλαμος μεταφοράς των προϊόντων ψύχεται με ψυκτικό μηχάνημα που χρησιμοποιεί το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) ως ψυκτικό μέσο. Το πράσινο φορτηγό της ΑΒ αποτελεί τομή για τα ελληνικά δεδομένα και συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2 και άλλων αερίων που παράγονται κατά τη λειτουργία ενός κλασικού πετρελαιοκινητήρα.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Green Logistics & ΕΚΕ» για το Green Sustainability: Επαναχρησιμοποιούμενα τελάρα στην εφοδιαστική αλυσίδα της ΑΒ. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό έργο, που αλλάζει τα δεδομένα στο δίκτυο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Το καινοτόμο μοντέλο διαχείρισης κενών μέσων διακίνησης αφορά στη χρήση των επαναχρησιμοποιούμενων τελάρων και φιλοδοξεί να μειώσει αισθητά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Και με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα εφοδιαστικής αλυσίδας της ΑΒ γίνεται μέρος της αλυσίδας αειφορίας.
Από αριστερά προς τα δεξιά: Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager, Δημήτρης Καραγιάννης, Own Brands & Category Activation Associate, Μαρίνα Πρίνου, Brands & Categories Activation Manager
Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager, Δημήτρης Καραγιάννης, Own Brands & Category Activation Associate, Μαρίνα Πρίνου, Brands & Categories Activation Manager

Στα Packaging Awards 2022, έλαβε:

  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Circular Economy» για το ΑΒ Νερό επιτραπέζιο από 30% ανακυκλωμένο πλαστικό. Πιστή στη δέσμευσή της για μείωση του πλαστικού, η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πρώτη εταιρεία λιανικής τροφίμων που προχώρησε στην αλλαγή συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία του νερού. Πώς; Με πιο βιώσιμες συσκευασίες, με τη χρήση ανακυκλωμένου PET (r-PET), αλλά και με τη μείωση του βάρους του πλαστικού της φιάλης, της ετικέτας και του φιλμ συρρίκνωσης. Επιπλέον, ολόκληρος ο σχεδιασμός της φιάλης έχει γίνει με γνώμονα και την εξοικονόμηση ενέργειας κατά την παραγωγή της.
Από αριστερά προς τα δεξιά: Κυριάκος Ξενάκης, KAO Warehouse Manager ΑΒ Βασιλόπουλος, Μίμης Κουμαντάνος, CEO ΑΚΤΕΝΑ Environmental Packaging
Κυριάκος Ξενάκης, KAO Warehouse Manager ΑΒ Βασιλόπουλος, Μάρτιν Κουμαντάνος, Γενικός Διευθυντής της ΑΚΤΕΝΑ Environmental Packaging

Οι πρωτοβουλίες και οι λύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος, σε κάθε στάδιο της λειτουργίας της, υπογραμμίζουν την περιβαλλοντική της ευαισθησία και συμπληρώνουν την ολιστική της στρατηγική για αειφορική ανάπτυξη. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΒ κάνει τη διαφορά και φέρνει θετική αλλαγή για τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.