ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η JYSK έχει φιλόδοξα σχέδια για τη μείωση των εκπομπών αερίων που συμβάλλουν στη δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου, τα οποία εκπέμπονται από τη λειτουργία και τη θέρμανση όλων των καταστημάτων, των κέντρων διανομής και των γραφείων, έως το 2030.
Καταβάλλει προσπάθειες για να καταστήσει τις εγκαταστάσεις της πιο αποδοτικές, να μεταβεί στη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές και να αποκλείσει τα ορυκτά καύσιμα. Στις προσπάθειές της, εμπλέκει επίσης, την εφοδιαστική αλυσίδα και τους συνεργάτες της στις μεταφορές, ώστε να επιτύχει ουδετερότητα από πλευράς διοξειδίου του άνθρακα σε όλες τις δραστηριότητές της, έως το 2050.
Στο πλαίσιο αυτό η JYSK δεσμεύεται:
– Να κάνει περισσότερα από το εύλογο μερίδιό της για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής
– Να πωλεί προϊόντα κατασκευασμένα από πρώτες ύλες, που έχουν συλλεχθεί υπεύθυνα
– Να μειώσει τα απορρίμματα συσκευασίας και να επαναχρησιμοποιεί τα άχρηστα υλικά
Βιώσιμο ξύλο
Μέχρι το τέλος του 2024, όλα τα προϊόντα της JYSK, καθώς και οι συσκευασίες από ξύλο, χαρτόνι ή χαρτί θα φέρουν την πιστοποίηση FSC® (FSC® N001715).
Το FSC, ακρωνύμιο του Forest Stewardship Council® (Συμβούλιο Δασικής Διαχείρισης), είναι ένας διεθνής, μη κερδοσκοπικός οργανισμός και ένα σύστημα πιστοποίησης του ξύλου και του χαρτιού που προέρχονται από αειφόρα δάση ή άλλες υπεύθυνες πηγές.
Το 2006, η JYSK ήταν ένα από τα πρώτα μέλη, όταν το FSC ίδρυσε τμήμα στη Δανία.
Βιώσιμο βαμβάκι
Μέχρι το τέλος του 2024, η JYSK δεσμεύεται να προμηθεύεται 100% πιο βιώσιμο βαμβάκι για όλα τα προϊόντα κλωστοϋφαντουργίας.
Αυτό περιλαμβάνει την Better Cotton Initiative (BCI), ανακυκλωμένο βαμβάκι ή οργανικό βαμβάκι, πιστοποιημένο με το Global Organic Textile Standard (GOTS).
Περισσότερα ανακυκλωμένα υλικά
Εστιάζει στις πρώτες ύλες των προϊόντων και καθιστά τις συσκευασίες της περισσότερο βιώσιμες.
Η JYSK εργάζεται για τη μείωση των συσκευασιών όσο το δυνατόν περισσότερο, τη μεγιστοποίηση του ανακυκλωμένου περιεχομένου και τον σχεδιασμό συσκευασιών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike