Με τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο της στρατηγικής της, η Tetra Pak® συνεχίζει να κάνει σημαντικά βήματα για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει ως προς αυτή την κατεύθυνση, εστιάζοντας σε πέντε τομείς δράσης: τα συστήματα τροφίμων, την κυκλική οικονομία, το κλίμα, το περιβάλλον και την κοινωνική βιωσιμότητα. Ο 24ος Απολογισμός Βιωσιμότητας της εταιρείας αναδεικνύει την αέναη προσπάθειά της για ένα πιο βιώσιμο μέλλον μέσα από ενέργειες που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας.

Σε μία χρονική περίοδο που οι επιπτώσεις του Covid-19, οι γεωπολιτικές προκλήσεις, όπως η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, και η αβεβαιότητα δημιούργησαν οικονομικές προκλήσεις και ανασφάλεια για τη βιομηχανία και τους καταναλωτές, η Tetra Pak προχώρησε σε σημαντικές καινοτομίες για την προστασία των τροφίμων, των ανθρώπων και του πλανήτη. Πιο συγκεκριμένα, το 2022, η Tetra Pak:

  • Μείωσε κατά 39% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου των δραστηριοτήτων της, με το 84% της ενέργειας να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, αυξάνοντας τα φωτοβολταϊκά από 5.55MW το 2021 σε 8.47MW το 2022. γεγονός που την φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου της για μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030.
  • Εξοικονόμησε 131 χιλιάδες τόνους διοξειδίου του άνθρακα, από την πώληση 8,8 δισεκατ. συσκευασιών και 11,9 δισεκατ. από καπάκια, κατασκευασμένα από φυτικά υλικά.
  • Επένδυσε €30 εκατ. για την αποτελεσματικότερη συλλογή και ανακύκλωση χάρτινων συσκευασιών, ενώ 1,2 εκατ. τόνοι συσκευασιών συνελέγησαν και ανακυκλώθηκαν παγκοσμίως.
  • Δοκίμασε μία πρωτοπόρο για τη βιομηχανία επένδυση, για την αντικατάσταση του λεπτού στρώματος αλουμινίου στις ασηπτικές χάρτινες συσκευασίες από χαρτόνι, που αποτελεί ένα σημαντικό σταθμό στο ταξίδι της για μια πλήρως ανανεώσιμη ασηπτική συσκευασία.
  • Αναγνωρίστηκε για την ηγετική της θέση στην εταιρική διαφάνεια και τις πρωτοβουλίες της για την κλιματική αλλαγή και τα δάση από τον παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό περιβαλλοντικό οργανισμό CDP, εξασφαλίζοντας μια θέση στη διάσημη «A List» για 4η συνεχή χρονιά.
  • Σχεδίασε μια νέα μέθοδο επεξεργασίας ροφημάτων σόγιας, καθώς και μια νέα τεχνολογία για τη μετατροπή του Brewer’s Spent Grain σε φυτικό ρόφημα, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη διατροφική αξία και λιγότερα απορρίμματα.
  • Παρείχε τη δυνατότητα σε 66 εκατ. παιδιά σε 44 χώρες να έχουν πρόσβαση σε θρεπτικά ροφήματα, μέσω προγραμμάτων σίτισης σε σχολεία, συμβάλλοντας στη βελτίωση της υγείας τους, την παρακολούθηση των μαθημάτων και τη στήριξη της αγροτικής ανάπτυξης.
  • Εφοδίασε με γάλα τα γαλακτοκομεία σε 22 Dairy Hub Projects μέσω περίπου 44.000 αγροτών, στην πλειοψηφία τους μικροκαλλιεργητές, ως μέρος του εκτενούς πλάνου της εταιρείας για τη δημιουργία τοπικών αλυσίδων αξίας για γαλακτοκομικά προϊόντα.
  • Αποκατέστησε 870 χιλιάδες τ.μ., που ισοδυναμούν με 136 γήπεδα ποδοσφαίρου, μέσω του «Araucaria Conservation Programme» στη Βραζιλία, του πρώτου προγράμματος για την αποκατάσταση γης στη βιομηχανία.
  • Ακολούθησε τις κατευθυντήριες γραμμές των Ηνωμένων Εθνών για τα ανθρώπινα δικαιώματα και έκανε σημαντικά βήματα προόδου όσον αφορά τη διαφορετικότητα, την ισότητα και την ένταξη (DE&I).

«Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε βιώσιμες λύσεις, ανταποκρινόμενοι στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία, παραμένοντας πιστοί στην υπόσχεσή μας να κάνουμε τα τρόφιμα ασφαλή και διαθέσιμα, παντού, προστατεύοντας ό,τι είναι καλό: τα τρόφιμα, τους ανθρώπους και τον πλανήτη», λέει ο Adolfo Orive, Πρόεδρος & CEO της Tetra Pak.