Tους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της Deutsche Telekom και τη στρατηγική για να γίνει η πιο βιώσιμη εταιρεία τηλεπικοινωνιών στον κόσμο, παρουσίασε o Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, κ. Tim Höttges μαζί με ολόκληρο το Συμβούλιο Διοίκησης του πολυεθνικού ομίλου, στο πλαίσιο της πρώτης «Ημέρας για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη» που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά της DT στη Βόννη. Στην παρουσίαση συμμετείχε και ο Mike SievertCEO της Τ-Mobile US, θυγατρικής του Ομίλου DT και μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στις ΗΠΑ.

Κατά τη διάρκεια της Ημέρας για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, το Συμβούλιο Διοίκησης της DT παρουσίασε σε δημοσιογράφους και επενδυτές τη στρατηγική της για κλιματική ουδετερότητα, κυκλική οικονομία, διαφορετικότητα και ψηφιακή συμπερίληψη, καθώς και για χρηστή εταιρική διακυβέρνηση. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η βιωσιμότητα αποτελεί κορυφαία προτεραιότητά της, ενώ είναι άρρηκτα συνδεδεμένη τόσο με τη στρατηγική του Ομίλου, όσο και με τα συστήματα αμοιβών της Διοίκησης. Θεωρείται μάλιστα τόσο σημαντική, ώστε ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου DT, Tim Höttges, έχει αναλάβει, από τις αρχές της χρονιάς, υπεύθυνος για θέματα βιώσιμης ανάπτυξης του Ομίλου.

1

 

Σχολιάζοντας τους στόχους βιωσιμότητας της DT, ο κ. Höttges ανέφερε: «οι πελάτες μας, αλλά και οι επενδυτές μας, θεωρούν σημαντικό η εταιρεία μας να αναπτύσσεται με βιώσιμο τρόπο. Ενδιαφέρον για εκείνους δεν έχει μόνο η τιμή των προϊόντων, αλλά και ο αντίκτυπος στο περιβάλλον. Γι’ αυτό εντείνουμε τις προσπάθειές μας για να πετύχουμε, για παράδειγμα, κλιματική ουδετερότητα και λειτουργία με κανόνες κυκλικής οικονομίας».

Κατά τη διάρκεια της «Ημέρας για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη» ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στα αποτελέσματα και τους στόχους της Telekom, όσον αφορά στην κατανάλωση και τις πηγές ενέργειας. Μεταξύ άλλων, ξεχωρίζουν:

  • Κλιματική ουδετερότητα έως το 2025 και μηδενικές εκπομπές στην αλυσίδα αξίας έως το 2040
  • Διπλασιασμός ενεργειακής απόδοσης μέχρι το 2024
  • Μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης έως το 2024 τουλάχιστον κατά 10% συγκριτικά με τα επίπεδα του 2020
  • Κάλυψη του 50% των ενεργειακών αναγκών της στην Ευρώπη από το 2025, μέσω συμβάσεων αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας (ΡΡΑ), οι οποίες συμπληρώνονται από την ενέργεια που παράγει η ίδια
  • 100% κυκλική οικονομία για συσκευές έως το 2030
  • 25% μείωση των εκπομπών ανά άτομο κατά μήκος της αλυσίδας αξίας σε σύγκριση με το 2017, έως το 2030.

Σχετικά με την Deutsche Telekom:

Η Deutsche Telekom είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως. Έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες, πάνω από 215.000 εργαζομένους και έσοδα 108,8 δισεκατομμυρίων ευρώ (το 2021).

Ο Όμιλος DT μετρά περίπου 248 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 26 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Με αξία 60,169 δισ. δολάρια, το brand T συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των top 20 most valuable brands παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση «Brand Finance Global 500, 2022», ενώ είναι και Νο2 στον κόσμο, στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.

Παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες σταθερού/ευρυζωνικού δικτύου, κινητών επικοινωνιών, Internet και τηλεόρασης για ιδιώτες, καθώς και λύσεις τεχνολογίας πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT-ΤΠΕ) για επιχειρήσεις και εταιρικούς πελάτες. Οι δραστηριότητές του επεκτείνονται διαρκώς και σε νέους τομείς.

Την 1η Απριλίου 2020, η αμερικανική θυγατρική της Deutsche Telekom, T-Mobile US Inc., ολοκλήρωσε την συγχώνευση με την Sprint Corp. Σήμερα, η T-Mobile US είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος κινητών επικοινωνιών στην αγορά των ΗΠΑ, με την πελατειακή της βάση να ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια.