ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
“Τα κριτήρια βιωσιμότητα λήφθηκαν υπ’ όψιν σε όλες τις εταιρείες που επιλέξαμε όμως περισσότερο σε όσες δραστηριοποιούνται στον αγροδιατροφικό τομέα. Κριτήριό μας στις εταιρείες αυτές, ήταν η μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον, παράμετρος πολύ κρίσιμη στον κλάδο” σημειώνει η Σόνια Μουσαβερέ, Επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας της Bayer Ελλάς.
“Η γεωργία για να παραμείνει ανταγωνιστική θα πρέπει να γίνει ψηφιακή και βιώσιμη. Εξάλλου μας δεσμεύει ο ευρωπαϊκός στόχος για μείωση 50% στα φυτοφάρμακα χημικής προέλευσης και αντικατάστασή τους από τα βιολογικά”, σημείωσε.
Με το πρόγραμμα BayGap εξάλλου, η εταιρεία εκπαιδεύει τους παραγωγούς για να πραγματοποιήσουν τους στόχους τους για αειφόρο ανάπτυξη, με βάση τη συνεργασία και τη δέσμευση. Υποστηρίζει τους αγρότες παγκοσμίως να αποκτήσουν πιστοποίηση συνδέοντάς τους με την αλυσίδα αξίας των τροφίμων και συνεισφέρει στην προώθηση της Ορθής Γεωργικής πρακτικής σε όλο τον κόσμο, προς όφελος των παραγωγών, των συνεργατών στην αλυσίδα τροφίμων αλλά και των καταναλωτών.
Σημειώνεται ότι το Level-up είναι το πρόγραμμα με το οποίο η Bayer Ελλάς με στόχο την επέκτασή της στην ψηφιακή υγεία και την ψηφιακή γεωργία, επέλεξε 10 σταρταπς με καινοτόμες δραστηριότητες πρώτα για να τις καθοδηγήσει και ακολούθως για να επενδύσει ή να συνεργαστεί σε αυτές. Έτσι, αναζητά νέους τρόπους που θα κάνουν πράξη τη δέσμευσή της για καινοτομία στους τομείς δραστηριοποίησής της.
Με γνώμονα τις ιδιαίτερες ανάγκες του σύγχρονου επιχειρηματικού τοπίου στην Ελλάδα, επιλέχθηκαν εταιρείες που σχετίζονται με την ειδίκευση της Bayer και το δικό της πλάνο ανάπτυξης, καθώς, σε δεύτερο στάδιο Bayer μπορεί είτε να επενδύσει σε αυτές είτε να συνάψει συμφωνία συνεργασίας.
Δεν έχει όμως μόνο στην Ελλάδα ανάλογα προγράμματα η Bayer. Hub επιχειρηματικότητας έχει ο όμιλος Bayer σε Γερμανία, ΗΠΑ, Ρωσία, Ισπανία και τον Χονκ Κόνγκ, με στόχο να ενισχύσει την τοπική επιχειρηματικότητα και το ελληνικό οικοσύστημα. Ταυτόχρονα η Bayer που είναι μια εταιρεία βιοεπιστημών και όχι τεχνολογίας, μπορεί να βρει ιδέες που μπορούν να ταιριάξουν με το αντικείμενό της και έτσι να αναπτυχθεί στην ψηφιακή υγεία και την ψηφιακής γεωργία.
Από τις 10 startups που επελέγησαν στην Ελλάδα, οι 8 βρίσκονται στο Μητρώο του Elevate, και από αυτές οι 6 δραστηριοποιούνται στην υγεία και οι 4 στη γεωργία ( στον αγροδιατροφικό τομέα).
“Κινηθήκαμε επιλέγοντας ιδέες και στους δύο κλάδους με κριτήριο να υπάρχουν πιθανότητες συνεργασίες, αν μπορούν να μπορεί να ανοιχτεί στα προγράμματα της μητρικής και αν η ιδέα εξυπηρετεί όχι μόνο τις τοπικές ανάγκες αλλά και τις περιφερειακές. Η Ελλάδα είναι στην ίδια ομάδα χωρών με Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουκρανία, την Κύπρο και τη Μολδαβία και θα θέλαμε να βρούμε μια ιδέα που να αφορά και αυτές τις χώρες. Ο μέντορας θα αξιολογήσει και θα δει τις πιθανότητες συνεργασίες με την κάθε εταιρεία”, εξήγησε η κα Μουσαβερέ.
Τι προσφέρει το Level-up
Το Level-up είναι ένα πρόγραμμα υποστήριξης και συμβουλευτικής νεοφυών επιχειρήσεων, διαφορετικής ωριμότητας, με κύριο στόχο την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών σε βιώσιμες επιχειρήσεις, οι οποίες μπορεί να αναπτυχθούν είτε οργανικά είτε μέσω της εξασφάλισης χρηματοδότησης. Ο σχεδιασμός του προγράμματος Level-up στοχεύει να καλύψει όλο το εύρος των αναγκών μιας νεοσύστατης επιχείρησης στους τομείς που προαναφέρθηκαν, παρέχοντας στους συμμετέχοντες πρόσβαση σε:
Mentoring από εξειδικευμένα, υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, με εμπειρία στο χώρο της υγείας και της γεωργίας.
Συμβουλευτική από στελέχη της εταιρείας, ώστε η νεοφυής επιχείρηση να αποκτήσει επιπλέον εφόδια αν συμμετάσχει σε διεθνή διαγωνιστικά προγράμματα της Bayer (όπως το G4A) και να μπορεί να αποτελεί υποψήφιο συνεργάτη της εταιρείας τοπικά ή σε περιφερειακό επίπεδο.
Σεμινάρια και ανοικτές συζητήσεις πάνω σε κομβικά ζητήματα που απασχολούν τις νεοφυείς επιχειρήσεις όπως: χρηματοδότηση και συνεργασίες, κατάλληλα επιχειρηματικά μοντέλα και business plan, στρατηγικές marketing, νομικό και λογιστικό πλαίσιο για startup εταιρείες, επιστήμη και επιχειρηματικότητα.
Αυτή τη στιγμή, δέκα (10) startup επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα, με δραστηριοποίηση στον χώρο της υγείας και τον αγροτοδιατροφικό τομέα, έχουν εξασφαλίσει τη θέση τους στον πρώτο κύκλο του προγράμματος, ο οποίος θα ολοκληρωθεί σε εννέα (9) μήνες.
Andreas Pollner: Η καινοτομία βρίσκεται στον πυρήνα της Bayer
Όπως εξάλλου έχει αναφέρει ο Andreas Pollner Διευθύνων Σύμβουλος της Bayer Hellas: «Η καινοτομία βρίσκεται στον πυρήνα της Bayer και οδηγεί καθημερινά όλες τις προσπάθειες μας να διαμορφώσουμε το μέλλον, δημιουργώντας παγκόσμιες λύσεις για την υγεία και τη διατροφή. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο υιοθετούμε μια ολιστική προσέγγιση στην καινοτομία μέσω εκτενούς Έρευνας & Ανάπτυξης, επενδύοντας πάνω από το 12% των ετήσιων πωλήσεών μας, μέσα από πρωτοβουλίες ανοιχτής καινοτομίας που μπορούν να οδηγήσουν στην από κοινού ανακάλυψη τεχνολογιών αιχμής, με προγράμματα καινοτομίας για τους εργαζόμενους και κοινωνική καινοτομία που βοηθάει την Bayer να αναπτύξει συνεργασίες, που βελτιώνουν τη ζωή και την κοινωνία».
Όσον αφορά στη βιωσιμότητα, ο κ. Pollner τόνισε ότι «Όλος ο πλανήτης αντιμετωπίζει μια πρωτοφανή πρόκληση προκειμένου να εξασφαλίσει ότι ο ολοένα αυξανόμενος σε αριθμό και ηλικία παγκόσμιος πληθυσμός θα μπορεί να έχει ευημερία, χρησιμοποιώντας τους διαθέσιμους πόρους με πιο βιώσιμο τρόπο. Κάνοντας τη βιωσιμότητα ένα ακόμα ισχυρότερο μέρος της στρατηγικής και των λειτουργιών μας, επιδιώκουμε να επιτύχουμε μακροπρόθεσμες αποδόσεις και να έχουμε θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον».
Η Bayer στην Ελλάδα
Η Bayer είναι παρούσα στην Ελλάδα για σχεδόν έναν αιώνα. Τα προϊόντα της Bayer διατέθηκαν στην Ελλάδα το 1925 μέσω του τότε τοπικού διανομέα PATHINA AG και 30 χρόνια αργότερα, το 1955, ιδρύθηκε η Bayer Ελλάς ως τοπική θυγατρική της Bayer AG.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα