Είναι υπερβολικός, βιαστικός, μιλάει ακατάπαυστα και με πάθος, συχνά ανακατεύεται σε δημόσια πράγματα που δεν είναι της αρμοδιότητάς του και δεν αφήνει να «πέσει κάτω» ούτε κόκκος άμμου.

Εξάλλου η επικοινωνία είναι το στοιχείο του, η λατρεία του για μικρόφωνο και κάμερα είναι οφθαλμοφανής, όπως και η τάση του για προβολή. Φυσικά και έχει πολλούς εχθρούς.

1

Κατ΄αρχάς όλον τον ΣΥΡΙΖΑ – αλλά αυτό δεν αποτελεί είδηση- και άλλους όμως, από διάφορους πολιτικούς χώρους, μη εξαιρουμένου του δικού του. Δεν χρειάζονται περισσότερα, περί του ΄Αδωνι ο λόγος – ενδιαφέρον, ότι δεν απαιτείται καν να ειπωθεί επώνυμο- καθώς η τελευταία δράση του, που βρίσκεται σε εξέλιξη, το «καλάθι του νοικοκυριού», μαζί πλέον και των παιχνιδιών, για κάποιο λόγο συγκεντρώνει τη χλεύη ορισμένων. Πώς και γιατί; Τα …μυστήρια του σύμπαντος ή για να ειπωθεί και αλλιώς …υπόγειες διαδρομές, υπόγειων παιχνιδιών.

Δεν χρειάζεται όμως, υπεράσπιση ο Άδωνις, υπερασπίζεται και μόνος του τον εαυτό του, άριστα. Δυστυχώς εξάλλου, για όσους επικρίνουν τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, το «καλάθι» έχει βρει ανταπόκριση. Μόνο κάποιος, που δεν πηγαίνει σε σούπερ μάρκετ, όπως ο μέσος Έλληνας, μπορεί να ισχυριστεί το αντίθετο. Γιατί δεν πρόκειται για παρακατιανά προϊόντα, που οι περισσότεροι μπορεί να μην τα αγόραζαν ποτέ, ούτε για «άχρηστα», που διαφημίζουν κατά καιρούς τα σούπερ μάρκετ, ότι η τιμή τους μειώνεται κάθετα, αλλά εσένα δεν σε αφορούν καθόλου. Αντίθετα, είναι είδη πρώτης ανάγκης, χωρίς ωστόσο να είναι φορτωμένα με τις ανατιμήσεις των τελευταίων μηνών. Ποιοι και πόσοι είναι αυτοί λοιπόν, οι υπεράνω χρημάτων, που αδιαφορούν γι΄αυτό το όφελος και δεν τους νοιάζει το δεκάρικο, εικοσάρικο ή όποιο άλλο ποσόν έχουν κέρδος; Σνομπάροντας μάλιστα όλους τους υπόλοιπους, που η ανάγκη τους κάνει να μετρούν και το ένα ευρώ… Και πώς είναι δυνατόν να εκφράζεται τέτοια στείρα αντιπολίτευση, που μόνο μιζέρια και κακομοιριά δείχνει.

Δυστυχώς οι καιροί έχουν αγριέψει οικονομικά κι όπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, αυτοί που την πληρώνουν είναι οι ασθενέστεροι. Κι όχι κάποιοι Έλληνες αλλά όλη η Ελλάδα. Δεν μας ρώτησε ο Πούτιν για τη εισβολή στην Ουκρανία, με ό,τι αυτό συνεπάγετο, ούτε καθορίσαμε εμείς τις εξελίξεις στα ενεργειακά. Αλλά πληρώνουμε και εμείς. Ο ΄Αδωνις Γεωργιάδης, που τα ξέρει όλα αυτά βέβαια, έχει ένα καλό πεδίο μπροστά του για αξιοποίηση και αυτό κάνει, ασχέτως αν η παρουσία του είναι για κάποιους κόκκινο πανί. «Καλάθι εξαπάτησης» και «κυβερνητική κοροϊδία» έχει χαρακτηρίσει ο ΣΥΡΙΖΑ το όλο πρόγραμμα, αλλά εκτός από τους πολύ φανατικούς, που πιστεύουν άκριτα ό,τι λέει ο Τσίπρας, μάλλον δεν συμφωνεί άλλος μαζί τους. Εξάλλου ΣΥΡΙΖΑ και Άδωνις έχουν παλιές και διαιωνιζόμενες κόντρες μεταξύ τους -για να θυμηθούμε μερικές, με Πολάκη φυσικά, Σπίρτζη, Γιώργο Τσίπρα, Φίλη και άλλους πολλούς. Επιπλέον, μία επίθεση στον Άδωνι έχει εξασφαλισμένη προβολή, γιατί εκείνος δεν θα την αφήσει αναπάντητη!

Αν θέλει να κάνει κανείς κριτική στον Άδωνι Γεωργιάδη για το σύνολο της πορείας του, ασφαλώς και μπορεί να το κάνει. Από την άλλη κι εκείνος, αν του αρέσει να κάνει σόου σε κάθε δημόσια παρουσία του, όπως τον κατηγορούν, δικαίωμά του. Το ζήτημα όμως, αυτή τη στιγμή είναι, αν ο υπουργός Ανάπτυξης κάνει καλά τη δουλειά του. Ειδικά στον τομέα της ακρίβειας, που είναι εξαιρετικά δύσκολος. Εδώ λοιπόν κρίνεται. Και το καλάθι δεν φτάνει, κάτι που γνωρίζει καλά. Όπως γνωρίζει επίσης, ότι η μεγάλη και «σιωπηλή» πλειοψηφία των πολιτών θα ρίξει την ψήφο του, όταν φτάσει η ώρα, ανάλογα και με το σούπερ μάρκετ. Γιατί ο κόσμος κοιτάζει την καθημερινότητά του, τις ανάγκες του για διαβίωση κι όχι αν ο Άδωνις έχει φωτογραφηθεί μπροστά σε ζυμαρικά. Σημασία έχει η τιμή, που θα αναγράφεται σε αυτά…