Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW X3 διαθέτουν χαρακτηριστικά που αυξάνουν σημαντικά τα επίπεδα προστασίας, σταθερότητας στις στροφές και άνεσης σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Εδώ το δικό τους ρόλο διαδραματίζουν τόσο το αμάξωμα που είναι ελαφρύτερο και με μεγαλύτερη ακαμψία, όσο και άλλα χαρακτηριστικά όπως το φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο, τα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα του πλαισίου και τα συστήματα ελέγχου που είναι ρυθμισμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο. Τόσο οι τροποποιήσεις στην κινηματική και ελαστοκινηματική του μπροστινού άξονα, ο οποίος αποτελείται από γόνατα ελατηρίων με διπλή άρθρωση, όσο και ο πίσω άξονας πέντε συνδέσμων έχουν αυξήσει την ακρίβεια κατά την είσοδο στις στροφές. Την ίδια στιγμή, η αύξηση κατά 19% της γωνίας κάστερ στον μπροστινό άξονα βελτιώνει τη σταθερότητα του οχήματος στην ευθεία. Η τεχνολογία περιορισμού της ολίσθησης των τροχών και το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης αποτελούν επίσης μέρος του βασικού πακέτου της τεχνολογίας πλαισίου της νέας BMW X3.
Η τέταρτη γενιά του μοντέλου της, η BMW X3 έρχεται με μια σημαντικά διευρυμένη γκάμα στάνταρ και προαιρετικών συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας σχεδιασμένων για να βοηθούν τον οδηγό και να διευκολύνουν το φόρτο εργασίας του, σε πολλές καταστάσεις. Στη βάση αυτών των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού βρίσκεται μια υποδομή που περιλαμβάνει κάμερες τελευταίας γενιάς, αισθητήρες υπερήχων και αισθητήρες ραντάρ, που επιτρέπουν την ακριβή καταγραφή της περιοχής γύρω από το όχημα και σε ευρύτερη εμβέλεια. Χάρη στο λογισμικό, τον επεξεργαστή και την τεχνολογία δικτύωσης που διαθέτουν αυτά τα συστήματα είναι σε θέση να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο σε μεταβαλλόμενες καταστάσεις στο δρόμο και να προειδοποιούν τον οδηγό για επερχόμενους κινδύνους, έγκαιρα. Υιοθετούν αυτόματες παρεμβάσεις πέδησης και διεύθυνσης για να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο ατυχήματος και επίσης διευκολύνουν την αυτοματοποιημένη στάθμευση και τους ελιγμούς. Οι υπάρχουσες λειτουργίες μπορούν να ενημερωθούν ασύρματα – δηλαδή χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη σε συνεργείο – μέσω της λειτουργίας Remote Software Upgrades, η οποία επιτρέπει επίσης στους πελάτες να προσθέσουν νέες λειτουργίες σε μεταγενέστερο στάδιο.
Ο εκτεταμένος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει το Driving Assistant. Η νέα BMW X3 διαθέτει στάνταρ προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με παρέμβαση πέδησης, η οποία βοηθά τον οδηγό να αποφύγει συγκρούσεις με προπορευόμενα οχήματα, αντίθετα διερχόμενα οχήματα, οχήματα που κινούνται κάθετα ή σταθμευμένα οχήματα, καθώς και με ευάλωτους χρήστες της οδού (πεζούς και ποδηλάτες). Περιλαμβάνει συστήματα όπως η Προειδοποίηση Σύγκρουσης, η προειδοποίηση πεζών και ποδηλατών με λειτουργία πέδησης και η Προειδοποίηση Διασταυρώσεων. Μπορεί επίσης να ειδοποιήσει τον οδηγό για πεζούς και ποδηλάτες όταν στρίβει δεξιά και για την αντίθετη κυκλοφορία όταν στρίβει. Εάν είναι απαραίτητο, τα φρένα ενεργοποιούνται για να αποτρέψουν τον οδηγό από το να συνεχίσει τον ελιγμό. Άλλα στοιχεία στάνταρ εξοπλισμού που ενισχύουν την άνεση και την ασφάλεια τόσο σε μεγαλύτερα ταξίδια όσο και στην καθημερινή οδήγηση περιλαμβάνουν την Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας με ενεργή επαναφορά λωρίδας, τον Έλεγχο Ταχύτητας με λειτουργία πέδησης και την Πληροφορία Ορίου Ταχύτητας με ένδειξη απαγόρευσης προσπέρασης και πρόβλεψη. Το Driving Assistant παρέχεται επίσης στάνταρ στη νέα BMW X3. Περιλαμβάνει την Προειδοποίηση Αλλαγής Λωρίδας με ενεργή επαναφορά λωρίδας, την Πρόληψη Οπίσθιας Σύγκρουσης, την Προειδοποίηση Οπίσθιας Διασχίζουσας Κυκλοφορίας με λειτουργία πέδησης και την χειροκίνητη Υποβοήθηση Ορίου Ταχύτητας. Επιπλέον, η λειτουργία προειδοποίησης εξόδου επισημαίνει ποδηλάτες ή οχήματα που πλησιάζουν γρήγορα και επομένως θα παρουσίαζαν κίνδυνο σύγκρουσης εάν ανοίξει μια πόρτα και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου.
Το ενεργό Cruise Control είναι ικανό όχι μόνο να διατηρεί την προτιμώμενη ταχύτητα, αλλά και να διατηρεί αυτόματα μια ασφαλή απόσταση από τα οχήματα που κινούνται μπροστά και μπορεί να φρενάρει τη νέα BMW X3 μέχρι να σταματήσει, εάν είναι απαραίτητο. Τα όρια ταχύτητας κατά μήκος της διαδρομής που ανιχνεύονται είτε από το σύστημα Speed Limit Info είτε χρησιμοποιώντας δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης μπορούν να προβλεφθούν εκ των προτέρων με τη βοήθεια της αυτόματης Υποβοήθησης Ορίων Ταχύτητας. Εν τω μεταξύ, η λειτουργία ελέγχου ταχύτητας διαδρομής κοιτάζει επίσης μπροστά για να μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου ανάλογα όταν πλησιάζει μια στροφή, κυκλικό κόμβο, διασταύρωση ή έξοδο. Το σύστημα προσαρμόζει επίσης την ταχύτητα όπως απαιτείται πριν από την είσοδο σε κατοικημένες περιοχές. Η λειτουργία Assisted Driving View επιτρέπει την τρισδιάστατη απεικόνιση της περιοχής γύρω από το αυτοκίνητο σε πραγματικό χρόνο και εμφανίζει αυτή την εικόνα στην οθόνη πληροφοριών. Το Driving Assistant Plus θα προσφέρεται τόσο από το εργοστάσιο όσο και μέσω της δυνατότητας αναβαθμίσεων BMW ConnectedDrive. Αυτό δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τις πρόσθετες λειτουργίες, μετά τις οποίες μπορούν να τις προσθέσουν από το BMW ConnectedDrive Store για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Το Driving Assistant Professional παρέχει μια εκτεταμένη εμπειρία υποβοήθησης οδηγού. Στα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με το προαιρετικό Driving Assistant Professional, το Σύστημα Υποβοήθησης Τιμονιού και Διατήρησης Λωρίδας και το Ενεργό Cruise Control μπορούν να χρησιμοποιηθούν όταν ταξιδεύουν. Στους αυτοκινητόδρομους, το Σύστημα Υποβοήθησης Τιμονιού και Διατήρησης Λωρίδας μπορεί επίσης να βοηθήσει τον οδηγό να κατευθύνει το αυτοκίνητο σε καταστάσεις όπου η λωρίδα στενεύει. Επίσης, για να παρέχει μια εξαιρετικά εμπεριστατωμένη εμπειρία αυτόματης οδήγησης, υπάρχουν το Σύστημα Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας, ο έλεγχος ταχύτητας διαδρομής και οι λειτουργίες Ενεργού Πλοήγησης, οι οποίες προσαρμόζουν τόσο το cruise control όσο και το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας στην εκάστοτε οδηγική κατάσταση. Το Driving Assistant Professional διαθέτει επίσης Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας με ενεργή προστασία από πλευρική σύγκρουση, Προειδοποίηση Προτεραιότητας Δρόμου, Προειδοποίηση Λανθασμένης Κατεύθυνσης, Προειδοποίηση Διασταύρωσης Κυκλοφορίας Μπροστά, το Σύστημα Υποβοήθησης Στάσης Έκτακτης Ανάγκης και το Σύστημα Υποβοήθησης Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές χώρες). Στη Γερμανία, η αναγνώριση σηματοδοτών και η Προειδοποίηση Προτεραιότητας Δρόμου είναι επίσης διαθέσιμες όταν χρησιμοποιείται το Ενεργό Cruise Control.
- Euroxx Securities: Ο Νικόλας Βαλαντάσης, Managing Director στο τμήμα Επενδυτικής Τραπεζικής
- Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος: Αντιδρά στον πειθαρχικό έλεγχο των δικαστών για το κύκλωμα στην πολεοδομία της Ρόδου
- Σεμινάριο για ναυλομεσίτες: «DEMURRAGE COLLECTION- LAYTIME CLAUSES»
- Η σημασία της ψηφιακής διακυβέρνησης των θαλασσών και ο ρόλος του διακυβερνητικού οργανισμού Mercator
