Τα σχήματα στη φύση είναι λίγα, επαναλαμβάνονται σε διάφορα μεγέθη. Γοητεύει ο πετυχημένος συνδυασμός τους στο Peugeot 3008.
Η νυχιά του λέοντα, δίπλα στον ιστό της αράχνης που βράχηκε και έγινε ορατός. Αυτό είναι ένας τρόπος να περιγράψει κανείς το εμπρός μέρος του 3008.
Μάλιστα στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που έχει μειωμένες ανάγκες ψύξης και αντίστοιχα ελάχιστα ανοίγματα, το σχέδιο είναι πιο επιβλητικό. Η εμβληματική φωτεινή υπογραφή με τις 3 νυχιές είναι πλέον σήμα κατατεθέν της μάρκας.
Όμως το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων είναι εντελώς νέο. Συνολικά το μπροστινό μέρος έχει σχεδιαστεί γύρω από το νέο έμβλημα της Peugeot, ενσωματώνοντας τη νέα φωτεινή υπογραφή και τη μάσκα χωρίς οριοθέτηση, χάρη στην προσεγμένη απόχρωση στο χρώμα του αμαξώματος . Οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς φιλοξενούνται σε μια λεπτή, κομψή λωρίδα που βρίσκεται πάνω από την εμπρός γρίλια και αγκαλιάζουν ολόκληρη το άκρο του εμπρός μέρους.
Οι προβολείς είναι τεχνολογίας Pixel LED , η οποία προσαρμόζει αυτόματα τη δέσμη των προβολέων στις συνθήκες κυκλοφορίας, διατηρώντας τον βέλτιστο φωτισμό χωρίς να ενοχλεί τους άλλους χρήστες του δρόμου.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250210134619_P9-scaled.jpg)
Το νέο 3008 διαθέτει αεροδυναμικό σχήμα του (Cx 0 ,28) και αθλητικές γραμμές αιλουροειδούς. Με διαστάσεις (μήκος: 4.54m, πλάτος:1.89m και ύψος:1.64m) παρέχει άφθονο χώρο επιβατών και αποσκευών. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ξεχωρίζει η αιωρούμενη αεροτομή. Αυτό το καινοτόμο χαρακτηριστικό ενισχύει την καμπύλη του αμαξώματος του νέου 3008 βελτιστοποιώντας παράλληλα την αεροδυναμική του.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250210134918_P50.jpg)
Το εντυπωσιακό πίσω τμήμα του φέρει τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή με τους τρείς όνυχες, διατηρώντας παράλληλα αρκετό χώρο στη δεύτερη σειρά των καθισμάτων για τα κεφάλια των επιβατών και όγκο χώρου αποσκευών (520lt). Οι κεκαλυμμένες τσιμούχες των πλαϊνών παραθύρων συμβάλλουν στην αεροδυναμική και στην κομψότητα. Ο αριθμός των διακοσμητικών στοιχείων στο αμάξωμα, έχει μειωθεί.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250210135007_P96-scaled.jpg)
Όσον αφορά στις ζάντες συμβάλλουν τόσο στο σύγχρονο στυλ όσο και στην αεροδυναμική απόδοση. Οι τροχοί των 20 ιντσών φέρουν το νέο έμβλημα της Peugeot στο καπάκι της πλήμνης του. Τα χρωμιωμένα μέρη έχουν αφαιρεθεί και τη θέση τους έχουν πάρει λακαρισμένα μέρη: Meteor Grey στην μπροστινή ποδιά και στον πίσω προφυλακτήρα, Orbital Black στα καλύμματα των καθρεφτών και στις πλευρές κάτω από τη μέση του αμαξώματος. Το νέο 3008 διατίθεται σε μια σειρά από έξι χρώματα.
Το αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε το χρώμα Μπλε Obsession που διφορίζει από μπλε σε πράσινο ανάλογα με το φως και το σχήμα του τμήματος του αμαξώματος. Τα άλλα διαθέσιμα χρώματα είναι Λευκό Okenite, Μαύρο Pearl, Γκρι Artense, Μπλε Ingaro και Γκρι Titanium. Στις ηλεκτρικές εκδόσεις GT, τα κάτω τμήματα του εμπρός και του πίσω προφυλακτήρα, οι θόλοι των τροχών και τα προστατευτικά μαρσπιέ είναι επίσης βαμμένα σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250210135147_P20.jpg)
Μπαίνοντας στο εσωτερικό κλέβει την παράσταση η εντυπωσιακή αιωρούμενη πανοραμική οθόνη 21 ιντσών του νέου Panoramic i-Cockpit. Η ζεστασιά της καμπίνας ενισχύεται από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, ο οποίος μπορεί να εξατομικευθεί σε 8 διαφορετικές αποχρώσεις. Αυτός ο φωτισμός αντανακλάται στην κομψή επένδυση από αλουμίνιο που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό και φτάνει καλύπτοντας το επάνω μέρος των δύο μπροστινών θυρών. Ο συνδυασμός αλουμινίου, φωτός και υφάσματος, δημιουργεί μια αίσθηση υψηλής ποιότητας
Η πανοραμική οθόνη μοιάζει να αιωρείται πάνω από το ταμπλό. Το «αιωρούμενο» εφέ τονίζεται από τον ατμοσφαιρικό φωτισμό LED, η πηγή του οποίου βρίσκεται κάτω από την οθόνη. Για βέλτιστη εργονομία, η οθόνη είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό, ενώ παραμένει απόλυτα προσβάσιμη από το συνοδηγό.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250210135752_P23.jpg)
Στην αριστερή πλευρά της οθόνης, και πάνω ακριβώς από τη στεφάνη του μικρού τιμονιού, εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες οδήγησης του πίνακα οργάνων (ταχύτητα, ισχύς, συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, διάγραμμα ροής ενέργειας). Στην δεξιά πλευρά της οθόνης, στο κέντρο του ταμπλό, το τμήμα αφής είναι προσβάσιμο τόσο από τον οδηγό όσο και από το συνοδηγό. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το χειρισμό των συστημάτων θέρμανσης και κλιματισμού, πλοήγησης, πολυμέσων, συνδεσιμότητας.
Κάτω από την οθόνη στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό φιλοξενούνταιτα χειριστήρια iToggles, Πλήρως προσαρμόσιμα πλήκτρα αφής που μπορούν να προγραμματιστούν για να παρέχουν γρήγορη πρόσβαση σε 10 από τις προτιμώμενες λειτουργίες του χρήστη π.χ: κλήση μιας αποθηκευμένης επαφής, έναρξη πλοήγησης σε έναν συνήθη προορισμό, συντονισμός του ραδιοφώνου σε έναν αγαπημένο σταθμό, ρύθμιση της θερμοκρασίας.
Η κεντρική κονσόλα είναι ευρύχωρη και τακτοποιημένη, ώστε να αυξήσει τον διαθέσιμο χώρο για αποθήκευση και για τον συνοδηγό, ο οποίος έχει στη διάθεσή του έναν ιδιαίτερα ευχάριστο, και άνετο χώρο. Αυτή η λειτουργική αρχιτεκτονική κατέστη εφικτή χάρη στη μετατόπιση του χειριστηρίου ελέγχου του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, στο ταμπλό. Αυτό το χειριστήριο βρίσκεται πλέον στα δεξιά του τιμονιού, δίπλα στο κουμπί start/stop του αυτοκινήτου. Έτσι, επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο χειριστήριο του κιβωτίου ταχυτήτων και το σβήσιμο ή την εκκίνηση του κινητήρα, με μία μόνο κίνηση.
- Blue Origin: Η διαστημική εταιρεία του Τζεφ Μπέζος θα απολύσει το 10% του προσωπικού της
- Άγιος Παντελεήμονας: Δύο συλλήψεις για διακίνηση ναρκωτικών – Κατασχέθηκαν πάνω από 1.200 σακουλάκια με κάνναβη
- Ψήφισμα ΕΕ κατά της Τουρκίας: «Η αντικατάσταση δημάρχων παραβιάζει τις δημοκρατικές αρχές»
- Μαρινάκης για τα βίντεο: «Καταρρίπτεται πανηγυρικά η συγκάλυψη» – «Το γιατί έγινε η έκρηξη θα το απαντήσει η Δικαιοσύνη»
![](https://www.mononews.gr/wp-content/themes/mononews2025/assets/icons/google-news-icon.png)