Με όνομα βαρύ ταυτισμένο με τις αξιόπιστες οικογενειακές μετακινήσεις και ιστορία δεκαετιών είναι το πιο καλοπουλημένο SUV όλων των εποχών.
Ειδοποιός διαφορά από τις προηγούμενες γενιές η ενεργητική ασφάλεια που παρέχει το Honda Sensing 360 αλλά και η αποδοτικότητα που εξασφαλίζει η υβριδική μηχανή. Η έκτη γενιά του παγκοσμίου best seller μοντέλου της εταιρίας έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του, είναι πιο φαρδύ κατά 10 mm και το μήκος του φτάνει στα 4.706 mm δηλαδή 80 mm περισσότερο από το προηγούμενο CR-V.
Διατηρείται ο βασικός σχεδιαστικός χαρακτήρας, ταυτόχρονα ενισχύεται με σύγχρονα χαρακτηριστικά.
Εμπρός το μεγάλο καπό προσδίδει δυναμική ενώ η σχεδόν κάθετη μάσκα με μοτίβο πλέγματος σε piano black το καθιστά μοναδικό. Δυναμικά φλας πάνω από τους προβολείς led, αρκετές οριζόντιες και κάθετες αρμονικές γραμμές στον εμπρός προφυλακτήρα δίνουν όγκο και μια πιο σπορ εμφάνιση. Τα πορτοκαλί ανακλαστικά στο πλάι του εμπρός προφυλακτήρα μας ταξιδεύουν στην μακρινή Αμερική όπου εκεί όλα τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με αυτά.
Τροχοί με πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 18″ σε χρώμα Shark Grey metallic για την έκδοση elegance του αυτοκινήτου δοκιμής, μυώδη φτερά, μεγάλες πόρτες, λεπτομέρειες χρωμίου περιμετρικά των παραθύρων, σκουρόχρωμα πίσω τζάμια, ράγες οροφής που αρμονικά ενσωματωμένες καθώς δεν μοιάζουν σαν ξένο σώμα και ανοιγόμενη ηλιοροφή είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά στο πλαϊνό και επάνω μέρος του αυτοκινήτου.
Περνώντας στο πίσω μέρος, led φανάρια που σχεδιαστικά μας φέρνουν στο μυαλό τα παλαιότερα CR-V με λίγο πιο μοντέρνα και σύγχρονη εμφάνιση, μια μικρή αεροτομή δείχνοντας πως η Honda έχει μελετήσει την αεροδυναμική, ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα δύο οριζόντιας σχεδίασης απολήξεις εξάτμισης τονίζοντας τον δυναμικό του χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό διακρίνουμε υψηλής ποιότητας υλικά και πολύ άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες. Δικαίως κατατάσσεται στην premium κατηγορία και είναι εμφανές από την πρώτη ματιά.
Άνετα δερμάτινα καθίσματα τα οποία χαρίζουν βελτιωμένη ορατότητα σε σύγκριση με τα προηγούμενα CR-V και προσφέρουν επαρκή στήριξη. Τριάκτινο τιμόνι με στιβαρή αίσθηση το οποίο εφαρμόζει άψογα στα χέρια του οδηγού με λειτουργίες για την ρύθμιση του ήχου, του αυτοπροσαρμοζόμενου διατηρητή ταχύτητας, απάντηση κλήσεων στο κινητό, αλλά και επιλογή θερμαινόμενης στεφάνης.
Στο λιτό ταμπλό, ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2″ με αρκετές πληροφορίες ταξιδιού και των συστημάτων, ενώ κεντρικά τοποθετημένη μια οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας 9″ καλoρυθμισμένη με αρκετές δυνατότητες όπως ασύρματη σύνδεση με το κινητό (Apple car play & Android auto). Σε όλο το ταμπλό εκτείνονται αεραγωγοί πλήρους πλάτους του διζωνικού κλιματισμού με άψογη ρυθμισημότητα.
Όσον αφορά στην εργονομία έχει δοθεί προτεραιότητα στην πρακτικότητα και στην ευελιξία. Υπάρχουν αρκετές επιφάνειες αποθήκευσης αντικειμένων αλλά και κλειστοί χώροι, ποτηροθήκες και ένα κεντρικό υποβραχιόνιο νέας σχεδίασης.
Η επιλογή σχέσεων γίνεται μέσω κουμπιών και όχι ενός κλασσικού επιλογέα, βελτιώνοντας την εργονομία και προσφέροντας μια σύγχρονη ευκολία στον χειρισμό. Είναι γεγονός πως ο οδηγός έχει άνετη πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές λειτουργείες την ώρα που κινείται χωρίς να αποσπάται η προσοχή του.
Παράλληλα οι υπόλοιποι επιβάτες απολαμβάνουν ένα ξεκούραστο ταξίδι έχοντας αρκετό χώρο στη διάθεσή τους, ενώ τα πίσω καθίσματα μετακινούνται έως και 190 mm εξασφαλίζοντας επιπρόσθετο χώρο στον ήδη μεγάλο χώρο αποσκευών (587 lt) χωρίς να γίνει αναδίπλωση των καθισμάτων.
Εφοδιάζεται με μια υβριδική μηχανή που αποτελείται από έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα και ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης δύο ηλεκτροκινητήρων συνολικής απόδοσης 184 PS/335 Nm.
Ο τετρακύλινδρος άμεσου ψεκασμού θερμικός κινητήρας λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και έχει αναβαθμιστεί σε πολλά επίπεδα.
Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το νέο CR-V διαθέτοντας πλέον μία μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας, έναν ηλεκτροκινητήρα πρόωσης και μια γεννήτρια που εδράζονται σε ξεχωριστό άξονα ώστε να επιτευχθεί αύξηση ροπής.
Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας για δοκιμή ήταν τετρακίνητη, ενώ υπάρχει επιλογή και δικίνητης έκδοσης.
Αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας e-CVT στο οποίο έχει προστεθεί μια κοντύτερη σχέση στην ήδη υπάρχουσα μακριά σχέση, αυξάνοντας την ελκτική ισχύ στις χαμηλές στροφές δίνοντας ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων οδήγησης όπου εύκολα μπορούμε να επιλέξουμε από τα προφίλ οδήγησης.
Στο ταξίδι οι χώροι είναι η χαρά του οικογενειάρχη. Το CR-V ταξιδεύει άνετα και αθόρυβα. Φυσικός του χώρος είναι ο αυτοκινητόδρομος, χωρίς όμως να δυσκολεύεται ιδιαίτερα στο επαρχιακό δίκτυο ενώ μέσα στη πόλη κινείται ως επί το πλείστο ηλεκτρικά.
Οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα μπορούν να καθίσουν ακόμα και σταυροπόδι. Η ανάρτηση απορροφά αρκετά καλά τις λακκούβες και τις ανομοιομορφίες ακόμη και εκτός δρόμου. Όσον αφορά στις εγκάρσιες ανωμαλίες τις μεταφέρει στην καμπίνα, εντονότερα στους πίσω επιβάτες αλλά αυτό αποτελεί φυσική συνέχεια και συμβιβασμό του εξαιρετικά ασφάλτινου χαρακτήρα.
Ιδιαίτερα χρήσιμη η επιλογή Β στο κιβώτιο, που δίνει την επιλογή στον οδηγό να επιλέγει τις 4 βαθμίδες του συστήματος ανάκτησης από τα paddle shifts πίσω από το τιμόνι.
Παρά το σχετικά ψηλό ύψος του, το οποίο του επιτρέπει να κινείται αξιοπρεπώς εκτός δρόμου (ο χρήστης που θέλει να κινηθεί περισσότερο offroad θα πρέπει να εξετάσει την επιλογή ελαστικών μεικτών συνθηκών), δεν γέρνει ενοχλητικά στις στροφές, ενώ η τετρακίνηση δίνει μια έξτρα σιγουριά στον οδηγό που θα επιλέξει να κινηθεί λίγο πιο σβέλτα.
Ο υποψήφιος αγοραστής έχει πάμπολες επιλογές σε επίπεδο εξοπλισμού έχοντας ως βάση τις 4 εκδόσεις: Elegance 2WD, Elegance 4WD, Advance 4WD και Advance Tech 2WD PHEV.
Το νέο CR-V συγκαταλέγεται στην κατηγορία των D SUV όπου η Honda παραδοσιακά πρωταγωνιστεί. Ο ανταγωνισμός όμως είναι εξίσου ισχυρός ενδεικτικά αναφέρουμε τα Toyota Rav4, Hyundai Tucson, KIA Sportage, Volvo XC60.
Αξίζει να τονιστεί πως το CR-V επωφελείται και από το πρόγραμμα Honda Dream Offers. Το συνολικό όφελος φτάνει έως και 5.000 ευρώ, ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση. Η Honda στην Ελλάδα προσφέρει σε όλα τα νέα της μοντέλα δωρεάν επέκταση 2 ετών στην 3ετή εργοστασιακή εγγύηση και στο 3ετές πρόγραμμα οδικής βοήθειας Honda Assist δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο εγγύησης και οδικής βοήθειας χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση:
- 5 χρόνια (3+2) εργοστασιακή εγγύηση bumper to bumper
- 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Hybrid/Electric powertrain
- 8 χρόνια εγγύηση μπαταρίας EV
- 5 χρόνια (3+2) οδική βοήθεια Honda Assist
Επιπλέον υπάρχει πρόγραμμα χρηματοδότησης που προσφέρει σταθερό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 2.9% (πλέον εισφοράς 0.6% του Ν. 128/1975) με τα παρακάτω χαρακτηριστικά και οφέλη:
Σταθερή μηνιαία δόση
Ελάχιστη προκαταβολή 40%
Περίοδος αποπληρωμής από 12 έως 60 μήνες
Δωρεάν Περιοδική Συντήρηση
Το πρόγραμμα δωρεάν περιοδικής συντήρησης καλύπτει το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών, στο ελληνικό δίκτυο επίσημων επισκευαστών της Honda για τα πέντε πρώτα χρόνια ή πέντε πρώτα service (όποιο συμβεί πρώτο), σύμφωνα με το σύστημα service reminder.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda CR-V Elegance 4WD e:HEV
Κυβισμός: 1.993 cc
Ισχύς: 184 PS (συνδυαστική ισχύς)
Ροπή: 335 Nm
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς 4WD
Κιβώτιο: Αυτόματο e-CVT
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.706 / 1.866 / 1.684 mm
Μεταξόνιο: 2.700 mm
Χώρος αποσκευών: 587 lt, 1.642 lt σε διθέσια διαμόρφωση
Βάρος: 1.806 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,4 sec
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 7 lt/100km
Εκπομπές CO2: 151 g/km
Τέλη κυκλοφορίας: 105 ευρώ
Τιμή: 57.900 ευρώ (αυτοκίνητο δοκιμής)
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Efficient Cars 2024: D-Suv»
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας