Η εκλεπτυσμένη και σπορ σχεδίαση ενισχύει την παρουσία του CR-V στο δρόμο.
Το ολοκαίνουργιο Honda CR-V έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά από κάθε άποψη για τη δημιουργία μιας πιο επιβλητικής εμφάνισης. Φαρδύτερο και μεγαλύτερο σε μήκος από τον προκάτοχό του, το διευρυμένο εξωτερικό του διαμορφώνει μια πιο στοχευμένη εμφάνιση, με ένα νέο σχεδιαστικό θέμα που ενισχύει περαιτέρω την παρουσία του στον δρόμο.
Με μεγαλύτερο πλάτος και μήκος κατά 10 και 80 χιλιοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η σιλουέτα του τελευταίου CR-V έχει ωριμάσει και εξελιχθεί σε αυτή ενός καλοσχεδιασμένου SUV. Χάρη σε αυτό το μεγαλύτερο αποτύπωμα, οι σχεδιαστές μπόρεσαν να τοποθετήσουν τις εμπρός κολόνες (Α) πιο πίσω και να επιμηκύνουν το καπό για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
Σε συνδυασμό με τις τολμηρές οριζόντιες γραμμές και το μεγαλύτερο κατά 40 mm μεταξόνιο, ο γνώριμος χαρακτήρας του CR-V διατηρείται, αλλά με σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία. Η πιο τολμηρή και πιο επιθετική σχεδίαση του μοντέλου απεικονίζεται στη μάσκα, η οποία διαθέτει ένα νέο μεγαλύτερο μοτίβο πλέγματος σε piano black. Οι εκδόσεις e:HEV και e:PHEV διαφοροποιούνται με τα δικά τους ξεχωριστά σχέδια που ταιριάζουν με τους αντίστοιχους χαρακτήρες τους, με τη δεύτερη να διαθέτει φαρδύτερα και πιο ανοιχτά εξαγωνικά σχήματα για μια πιο έντονη εμφάνιση.
Οι οριζόντιες γραμμές στο κάτω σημείο των παραθύρων και οι χαρακτηριστικές ακμές συνθέτουν ένα κομψότερο προφίλ, όπως και ο έξυπνος επανασχεδιασμός της λαβής της πόρτας, που αναβαθμίζει περαιτέρω την διακριτική εξωτερική εμφάνιση, χάρη στην κατάργηση της κλειδαριάς και τη διαχωριστικής γραμμής της. Οι καθορισμένες με σαφήνεια γραμμές στις κάτω πλευρικές επιφάνειες και τα διπλά τόξα των θόλων των τροχών προσθέτουν όγκο και βάθος, ενώ στο πίσω μέρος ένας συνδυασμός κάθετης ουράς, πίσω φώτων φρένων και φλας αποτελεί εξέλιξη της άμεσα αναγνωρίσιμης διάταξης φωτιστικών σωμάτων αυτού του μοντέλου.
Η Honda έχει εργαστεί για να βελτιώσει τις αεροδυναμικές ιδιότητες του οχήματος μέσω της τολμηρής σχεδίασης του αμαξώματος.
Κάτω από τη μάσκα, το χαμηλό, φαρδύ σπόιλερ είναι σπορ και λειτουργικό στη σχεδίασή του, ενώ οι εκδόσεις e:HEV ενσωματώνουν μια γρίλια με κλείστρο που ανοίγει και κλείνει αυτόματα για να μειώσει την αεροδυναμική αντίσταση και να βελτιώσει την αποδοτικότητα καυσίμου. Εκατέρωθεν αυτής της λεπτής μάσκας στο εμπρός μέρος, οι πλευρικοί αεραγωγοί δημιουργούν μια αεροκουρτίνα που διοχετεύει τη ροή του αέρα μέσω του προφυλακτήρα, ενώ οι ραβδώσεις στους θόλους των τροχών μειώνουν περαιτέρω τους στροβιλισμούς γύρω από τους τροχούς. Όλα αυτά συνδυάζονται με τις αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες εμπρός κολόνες (Α), την πιο επίπεδη διαμόρφωση του δαπέδου κάτω από το αμάξωμα και την αεροτομή οροφής στο πίσω μέρος, τα οποία βελτιώνουν την ταχύτητα ροής του αέρα κάτω και γύρω από το CR-V, παρέχοντας μεγαλύτερη σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες.
Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε έξι διαφορετικά χρώματα, μεταξύ των οποίων οι νέοι χρωματισμοί Diamond Dust Pearl, Canyon River Blue Metallic και Gold Titan Metallic, που εμφανίζονται για πρώτη φορά στο CR-V. Τα δημοφιλή φινιρίσματα Premium Crystal Red Metallic, Platinum White Pearl και Crystal Black διατηρούνται από το προηγούμενο μοντέλο. Η διευρυμένη χρωματική παλέτα συμπληρώνεται από λεπτομέρειες που δημιουργούν την απαραίτητη συνεκτικότητα στη γκάμα – τα μοντέλα e:HEV χρησιμοποιούν ματ μαύρο χρώμα στα διακοσμητικά και τα κατώτερα τμήματα του προφυλακτήρα, ενώ τα μοντέλα e:PHEV στοιχεία σε piano black για να αναδείξουν και να τονίσουν σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως η πίσω αεροτομή, οι πλευρικοί καθρέπτες και η μπάρα της μάσκας.
Οι ζάντες αλουμινίου Smart των 18 ιντσών προσφέρονται στάνταρ σε όλη την οικογένεια CR-V – σε γυαλιστερό Berlina Black φινίρισμα για το e:PHEV και Shark Gray metallic για το μοντέλο e:HEV.
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Efficient Cars 2024: D-Suv»
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας