array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος

Efficient Cars 2024: C-Suv Hybrid

Ένα concept car για τον δρόμο!

To Toyota CHR πίσω το 2016 ήταν το πρώτο δείγμα γραφής της διαφορετικής, αναπάντεχης σχεδίασης που υιοθετεί η Toyota σε μερικά μοντέλα της.

H τολμηρή σχεδίαση της πρώτης γενιάς C-HR ανταμείφθηκε με 840 χιλιάδες πωλήσεις από το 2016 που κυκλοφόρησε έως σήμερα. Στο μεσοδιάστημα η Toyota αιφνιδίασε ευχάριστα τόσο με την 5θυρη Corolla όσο και με το Yaris χρησιμοποιώντας στοιχεία από την φιλοσοφία της αναπάντεχης σχεδίασης που διαφοροποιείται έντονα.

1

Με το σχεδιασμό δεύτερης γενιάς του C-HR αυτή η φιλοσοφία εξελίσσεται δίνοντας ένα νέο λαμπρό δείγμα γραφής, ένα σχήμα μοναδικό με συμπαγείς διαστάσεις, αυξημένο πλάτος κατά 35mm και μεγαλύτερους τροχούς έως 20 ίντσες.

Το εμπρός τμήμα που θυμίζει ‘‘σφυροκέφαλο καρχαρία’’ διαθέτει full LED προβολείς, ενώ το όνομα του μοντέλου είναι ενσωματωμένο στο επίσης full LED πίσω φως. Κομψό και αρμονικό εσωτερικό με premium υλικά, προαιρετική πανοραμική οροφή με γυαλί υψηλής τεχνολογίας και μεγαλύτερη έμφαση στην πρακτικότητα.

Τα premium χαρακτηριστικά, όπως οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών, συνδυάζονται με τo ξεχωριστό στυλ, συμπεριλαμβανομένων των diamond-cut χαρακτηριστικών γραμμών και της bi-tone+ διχρωμίας.

Η αισθητική του νέου Toyota C-HR ξεχωρίζει και έρχεται να ενισχύσει την εμβληματική coupe σιλουέτα με δυναμικές diamond-cut σχεδιαστικές γραμμές πετυχαίνοντας μία ιδιαίτερα τολμηρή εμφάνιση. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 35 mm και σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους τροχούς αλουμινίου στις 20” και το μικρότερο κατά 25 mm εμπρός πρόβολο, διαμορφώνεται ένα ισορροπημένο και δυναμικό σύνολο από όλες τις γωνίες.

Πιστό στο όραμα «concept car για τον δρόμο», το νέο Toyota C-HR διαθέτει premium χαρακτηριστικά, όπως χωνευτές χειρολαβές θυρών, κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά στην Toyota.

Η σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια επιβεβαιώνεται από μία καινοτομία στον τομέα της παραγωγής χάρη στην οποία η άκρη της πίσω πόρτας συναντά απευθείας το συγκρότημα των πίσω φώτων, χωρίς την παρουσία πλαισίου, για μια πιο μοντέρνα, πρωτοποριακή εξωτερική εμφάνιση.

Οι πιο σφικτές γραμμές στα τελειώματα του αμαξώματος και η τέλεια ενσωμάτωση τεχνολογιών όπως οι κάμερες, το ραντάρ και τα συστήματα πλύσης των φώτων συνεισφέρουν στη δημιουργία μιας κομψής και ‘‘καθαρής’’ εμφάνισης όπου απουσιάζει καθετί περιττό.

Μπροστά, η τρισδιάστατη αρχιτεκτονική και η σφυροκέφαλη όψη επαναπροσδιορίζονται ώστε να συμπεριλάβουν τους full LED προβολείς, ενσωματωμένους μαζί με τα φλας, σε μία εντυπωσιακή σχεδίαση σε σχήμα βέλους. Στον βασικό εξοπλισμό και για πρώτη φορά στην αγορά, το όνομα του μοντέλου που είναι ενσωματωμένο στο πίσω φως LED, φωτίζεται κατά τη διάρκεια μιας δυναμικής ακολουθίας καλωσορίσματος και αποχαιρετισμού, αποτελώντας βασικό στοιχείο του εντυπωσιακού πίσω μέρους.

Αυτή η τολμηρή εμφάνιση τονίζεται περαιτέρω από τη νέα διχρωμία αμαξώματος, “bi-tone+”, που προχωρά ακόμα παραπέρα, επεκτείνοντας το μαύρο χρώμα έως το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, και η οποία είναι στάνταρ στις εκδόσεις Premiere Edition & GR Sport Ultimate Edition. Η ανανεωμένη παλέτα εξωτερικών χρωμάτων περιλαμβάνει τις νέες χρωματικές επιλογές Sulphur (Κίτρινο του θείου) και Precious Silver (Premium Ασημί), που προσφέρονται αποκλειστικά ως bi-tone+ επιλογές.

Μέσα στην καμπίνα, η ποιότητα του Toyota C-HR έχει φτάσει σε νέα επίπεδα χάρη στη συνολική αναβάθμιση των υλικών σε συνδυασμό με νέες πινελιές που έχουν στόχο μία αρμονική εμπειρία στο εσωτερικό. Το ταμπλό υιοθετεί μία νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και αποτελείται από έναν λεπτό οριζόντιο πίνακα οργάνων που ενσωματώνεται τέλεια με τα πάνελ των θυρών και την κεντρική κονσόλα, ώστε να ‘‘αγκαλιάζει’’ τους επιβάτες και να δημιουργεί έναν ζεστό, φιλόξενο χώρο. Η οθόνη πολυμέσων εντάσσεται απρόσκοπτα στην όλη διάταξη, ενώ επιλεγμένες εκδόσεις περιλαμβάνουν ένα ειδικά κατασκευασμένο μεταλλικό ηχείο JBL με fade-effect για premium ποιότητα ήχου.

Ένα οδηγοκεντρικό cockpit διασφαλίζει ότι όλα τα στοιχεία ελέγχου και οι πληροφορίες του οχήματος είναι έξυπνα τοποθετημένα, ώστε τα χέρια του οδηγού να παραμένουν στο τιμόνι και το βλέμμα του στον δρόμο. Σύστημα head-up display διατίθεται ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Η σχεδίαση εξυπηρετεί και πρακτικούς σκοπούς, καθώς προβλέπει εργονομικούς αποθηκευτικούς χώρους και βάσεις φόρτισης κινητών.

Ο slim σχεδιασμός αφήνει περιθώρια για την ενσωμάτωση ενός πρόσθετου αποθηκευτικού χώρου πάνω από το ντουλαπάκι, ενώ η κεντρική κονσόλα χωράει πλέον δύο κινητά τηλέφωνα. Σε σύγκριση με το προηγούμενο Toyota C-HR, η νέα γενιά προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, με έμφαση στο χωροταξικό κομμάτι.

Μια μοναδική πανοραμική γυάλινη οροφή επιτείνει την αίσθηση φωτεινότητας και ευρυχωρίας στην καμπίνα. Έχοντας καινοτόμες επιστρώσεις χαμηλής θερμικής εκπομπής (low-e) και μείωσης της υπέρυθρης ακτινοβολίας, διατηρεί μία ευχάριστη θερμοκρασία στην καμπίνα τις πιο κρύες ημέρες και αποτρέπει την υπερθέρμανση σε ηλιόλουστο καιρό.

Καθώς δεν είναι απαραίτητη η χρήση κλιματισμού, και εξοικονομούνται 5 κιλά από την απουσία ενός συμβατικού σκίαστρου, η αποδοτικότητα αυξάνεται. Οι επιβάτες απολαμβάνουν επίσης αυξημένο κατά 3 εκατοστά χώρο πάνω από το κεφάλι τους.

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Efficient Cars 2024: C-Suv Hybrid»

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς» 2025: Πώς ψήφισε ο εκλέκτορας του mononews.gr
Μην το επιχειρήσετε αυτό με το Yaris σας στο χιόνι (video)!
“Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025”: Στην τελική ευθεία
WRC: Πρωταθλητές Νεβίλ και Toyota
Καινοτόμος τεχνολογία eTGNA!
ΕΚΟ Acropolis Rally: Αγώνας Τριών Αστέρων
F1: Σταδιακή επιστροφή Toyota;
Η Toyota επιστρέφει στη Formula 1!
Toyota: Μείωση των πωλήσεων και της παραγωγής
Ημερολόγιο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Λίγες μέρες απομένουν!