array(0) {
}
        
    
Menu
1.18%
Τζίρος: 152.20 εκατ.

Ερντογάν: Το Ισραήλ δεν κατάφερε να λυγίσει το πνεύμα αντίστασης των αδελφών μας

Efficient Cars 2024: Β-Suv

Εξελιγμένοι θερμικοί κινητήρες evo2!

Απόδοσης από 95 – 150PS, σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, με αναβαθμισμένο λογισμικό για ομαλότερη απενεργοποίηση ACT+.

 Το Skoda Kamiq διατίθεται με τρεις υψηλής απόδοσης, κινητήρες TSI. Όλες οι μονάδες είναι μέλη της τελευταίας γενιάς κινητήρων evo2.

1

Το σύστημα απενεργοποίησης ενεργού κυλίνδρου ACT+ λειτουργεί τώρα ακόμη πιο ομαλά από πριν, χάρη στη βελτιστοποίηση του λογισμικού.

Ακριβώς όπως ο 1.5 TSI, οι δύο νέοι τρικύλινδροι κινητήρες 1.0 TSI προέρχονται από τη γενιά evo2 της οικογένειας κινητήρων EA211. Διαθέτουν μεταβλητό έλεγχο των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, πίεση ψεκασμού έως 350 bar, κύκλο καύσης Miller υψηλής συμπίεσης και πτερύγια στροβιλοσυμπιεστών μεταβλητής γεωμετρίας (VGT).

Τα νέα χαρακτηριστικά είναι τα μπεκ δέκα οπών για καλύτερη ανάμιξη αέρα-καυσίμου, καθώς και ένας νέος καταλυτικός μετατροπέας τριών κατευθύνσεων με φίλτρο σωματιδίων. Η ανθεκτικότητα του στροβιλοσυμπιεστή σε θερμικό φορτίο έχει αυξηθεί στους 980 °C και η βέλτιστη αναλογία ανάφλεξης αέρα – καυσίμου είναι πλέον διαθέσιμη σε ένα ευρύτερο εύρος στροφών κινητήρα. Με απόδοση 85 kW (116 hp), ο ισχυρότερος 1.0 TSI παράγει ισχύ 4 kW (6 hp) περισσότερη από τον προκάτοχό του 500 σ.α.λ. χαμηλότερα για μεγαλύτερο εύρος στροφών. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι επίσης διαθέσιμη για επιπλέον 500 σ.α.λ. στο άνω άκρο του εύρους στροφών.

 

Ο υπερτροφδοτούμενος κινητήρας 1.5 TSI επωφελείται από τις βελτιώσεις που επιφέρει ο νέος καταλύτης, ο οποίος προσφέρει αυξημένη απόδοση ειδικά τα κρύα πρωϊνά, καθώς φθάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας πιο γρήγορα.

Επιπλέον, συνοδεύεται από αναβαθμισμένο λογισμικό για το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT+. Αυτό καθιστά ακόμη πιο ομαλή την αυτόματη απενεργοποίηση και επανενεργοποίηση δύο εκ των τεσσάρων κυλίνδρων ανάλογα με τις απαιτήσεις ισχύος. Το εύρος των στροφών που είναι ενεργό το σύστημα έχει επίσης επεκταθεί, χάρη στις ρυθμίσεις που έγιναν στην καμπύλη ανύψωσης της βαλβίδας εισαγωγής και εξαγωγής για τους ενεργούς κυλίνδρους (πρώτος και τέταρτος κύλινδρος).

 

 

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Skoda Kodiaq: Το οδηγούμε στο φυσικό του περιβάλλον! (video)
Η σχέση της Skoda με το Monte Carlo!
Ξεχωριστή σχεδίαση!
Εν αρχή ην η ασφάλεια!
Παρουσίαση του νέου Skoda Elroq
Skoda Days!
Ιδού το νέο Skoda Elroq!
Ο Ηλίας Τσούνης, αναλαμβάνει επικεφαλής Δημοσίων Σχέσεων (PR Head) στην εταιρεία KOSMOCAR Α.Ε.
Μια γιορτή από τη Skoda!
Ιδού το ανανεωμένο Skoda Octavia!