Το KONA Electric προσφέρει ακόμα περισσότερες δυνατότητες συνδεσιμότητας για βελτιωμένη εμπειρία πελάτη.
Δεν ξέρω αν θυμάστε μια όχι και τόσο μακρινή εποχή όπου ο κάθε κατασκευαστής κινητού (Nokia, Motorola, blackberry) είχε το δικό του λογισμικό και το δικό του φορτιστή. Από τότε ως σήμερα άλλαξαν όλα, έχουμε ενιαίο φορτιστή type C και μόλις δυο κυρίαρχα συστήματα λογισμικού τα Android και iOs. Αυτό γίνεται σταδιακά και στα αυτοκίνητα με τη Hyundai να διαθέτει εφαρμογές και ενσωματωμένες υπηρεσίες.
Το ολοκαίνουργο KONA ανεβάζει τη συνδεσιμότητα σε επόμενο επίπεδο με συνεχείς ενημερώσεις λογισμικού Over-the-Air (OTA), επιτρέποντας στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων να εξοικονομήσουν κόστος και να συντηρήσουν τα αυτοκίνητά τους με το πιο πρόσφατο λογισμικό.Το ολοκαίνουριο KONA μπορεί να κλειδωθεί, να ξεκλειδωθεί και να εκκινήσει μέσω του Digital Key 2 Touch, χρησιμοποιώντας επικοινωνία κοντινού πεδίου (NFC) σε έξυπνα τηλέφωνα ή έξυπνα ρολόγια, γεγονός που εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο ασφάλειας.
Το σύστημα ήχου Bose Premium και το subwoofer οκτώ ηχείων έχει ρυθμιστεί από τους μηχανικούς της Bose για να προσφέρει μια πλούσια και καθηλωτική εμπειρία ψυχαγωγίας. Τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβάτες έχουν πρόσβαση σε δύο θύρες USB-C, καθώς και σε ακόμη δύο φορτιστές USB-C στο πίσω μέρος του οχήματος.
Το head up display εμφανίζει απαραίτητες πληροφορίες σε μια περιοχή προβολής 12 ιντσών στο παρμπρίζ μπροστά στα μάτια του οδηγού. Το e-ASD δημιουργεί έναν εικονικό ήχο που λειτουργεί συναισθηματικά στα αυτιά του οδηγού και των επιβατών. Ένας βελτιστοποιημένος ήχος προστίθεται στην καμπίνα, λαμβάνοντας υπόψη μεταβλητές, όπως η ταχύτητα οδήγησης, η ροπή, ο ρυθμός περιστροφής του κινητήρα και η επιτάχυνση. Οι οδηγοί μπορούν να ελέγξουν και να προσαρμόσουν την ένταση του ήχου.
Η λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) μπορεί να τροφοδοτήσει οποιαδήποτε συσκευή ή να φορτίσει ηλεκτρικό εξοπλισμό, με εσωτερικές και εξωτερικές πρίζες. Στο εσωτερικό, οι συσκευές μπορούν να συνδεθούν σε μια τυπική πρίζα στην πίσω κεντρική κονσόλα. Εξωτερικά, οι συσκευές και οι οικιακές συσκευές μπορούν να συνδεθούν χρησιμοποιώντας έναν προσαρμογέα V2L. Έτσι το Kona μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα μεγάλο power bank και να γίνει το εργαλείο τροφοδοσίας όλης της κατασκήνωσης.
Τέλος με το νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας i-PEDAL μπορείς να πατάς μόνο γκάζι. Ειδικότερα μέσω της λειτουργίας του επιτρέπει στους οδηγούς να επιταχύνουν ή να επιβραδύνουν χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Μόλις ο οδηγός αφήσει το πόδι από το γκάζι αναλαμβάνει να επιβραδύνει το αυτοκίνητο το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Αυτό δημιουργεί μια παραμετροποίηση προσαρμόζοντας αυτόματα την ένταση πέδησης. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα της βαθμονόμησης σε επίπεδα από 0(καθόλου ανάκτηση ενέργειας) έως 4 (μέγιστη ανάκτηση ενέργειας).
Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Efficient Cars 2024: B-Suv Electric»
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας