array(0) {
}
        
    
Menu
-0.26%
Τζίρος: 448.88 εκατ.

Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου

Efficient Cars 2024: B-Class

Εν αρχή ην η οικονομία!

Το νέο Renault Clio έχει έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης-υγραερίου), η οποία εξασφαλίζει οικονομία και αυτονομία.

Το Clio είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία Β που προσφέρει τόσες διαφορετικές επιλογές καυσίμου: turbo βενζίνη, υγραέριο, πετρέλαιο αλλά και υβριδική έκδοση.

1

Ειδικότερα η υγραεριοκίνηση αποτελεί λύση για όσους ψάχνουν οικονομικές μετακινήσεις.

Διαθέτοντας μια εμπειρία δεκαετιών στο Renault Group προσφέρουν εργοστασιακές λύσεις που έρχονται να εξασφαλίσουν εξαιρετικά επίπεδα οικονομίας, χρήσης και αυτονομίας, αφού το κόστος του υγραερίου στην Ελλάδα είναι θεαματικά χαμηλότερο (0.8e/lt) σε σχέση με της βενζίνης αλλά και του ντίζελ.

Το υγραέριο είναι ένα ασφαλές, οικολογικό και οικονομικό στη χρήση του καύσιμο, που προσφέρει εφάμιλλες δυνατότητες με τη βενζίνη.

Ως προς τη χημική του σύσταση, το LPG (Liquefied Petroleum Gas) είναι μείγμα προπανίου – βουτανίου. Κατά την καύση παρουσιάζει καλύτερη απόδοση γιατί ως αέριο αναμιγνύεται πιο ομοιόμορφα με τον αέρα.

Κατά την καύση εκπέμπει έως και 10% λιγότερους ρύπους σε μονοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου.

Ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 TCe ισχύος 100 ίππων έχει σχεδιαστεί για καύση υγραερίου φέρει τις απαραίτητες ενισχύσεις στα μέταλλα, στο θάλαμο καύσης, στο σύστημα λίπανσης και η εγκατάστασή του γίνεται εργοστασιακά, πράγμα που διασφαλίζει αξιοπιστία, ασφάλεια και λειτουργικότητα.

Το ντεπόζιτο υγραερίου έχει χωρητικότητα 32lt, έχει κατασκευαστεί από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετείται κάτω από το χώρο αποσκευών στο σημείο της ρεζέρβας.

Ως εκ τούτου δεν έχει μειωθεί ο χώρος αποσκευών. Σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο βενζίνης των 39lt, διαμορφώνεται μια σημαντική ενεργειακή αυτονομία. Τα επιπλέον μηχανικά μέρη αυξάνουν το βάρος κατά 48kg.

Σύμφωνα με τη Renault το CLIO LPG περιορίζει την εκπομπή ρύπων κατά 8% σε σύγκριση με έναν «απλό» βενζινοκινητήρα.

Από πλευράς κατανάλωσης, κατά τη διάρκεια δοκιμής μας είδαμε για την κίνηση με LPG (7lt/100km) και με βενζίνη (5,9lt/100km). Υπολογίζοντας το λίτρο υγραερίου στα 0.8 ευρώ είχαμε κόστος 5.6 ευρώ ανά 100km.

Υπολογίζοντας το λίτρο βενζίνης στα 2 ευρώ είχαμε κόστος 12 ευρώ στα 100km. Πρακτικά το κόστος είναι διπλάσιο με τη βενζίνη. Η εναλλαγή του διπλού καυσίμου γίνεται αυτόματα, εφόσον υπάρξει εξάντληση του υγραερίου, ή χειροκίνητα, με το πάτημα ενός μπουτόν που βρίσκεται αριστερά από το τιμόνι.

Ο διακόπτης αυτός λειτουργεί και ως δείκτης για την ποσότητα του διαθέσιμου αερίου.

Στο δρόμο το Renault Clio εντυπωσιάζει κυρίως με την ακαμψία του. Το στιβαρό πλαίσιο επέτρεψε στους μηχανικούς της εταιρείας να σετάρουν την ανάρτηση με γαλλικό τρόπο.

Το Clio είναι άνετο, χωρίς να γέρνει και ταυτόχρονα κρατάει καλά στο δρόμο. Αλλά είναι η αίσθηση συμπαγούς κατασκευής που κυριαρχεί στα χέρια του οδηγού.

Ακόμη και στα κρύα χειμωνιάτικα πρωϊνά ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται κάποια διαφορά λόγω υγραεριοκίνησης. Η ροπή των 170 Nm είναι ικανή καθώς το χαμηλό βάρος βοηθά στην αποδοτικότητα του συνόλου.

Η κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων βοηθάει να κινείσαι με μια σχέση πάνω σε κάθε περίπτωση. Το σετάρισμα επιτρέπει να κινηθείς σβέλτα με κεκτημένη ταχύτητα, προφανώς δεν πρόκειται για έκδοση RS αλλά μας αρέσει.

Οι επιταχύνσεις εν κινήσει είναι ασφαλείς για να πραγματοποιήσεις ένα προσπέρασμα σε ανηφορικό επαρχιακό δρόμο.

Στον αυτοκινητόδρομο, που πάντα πρέπει να κινείσαι σύννομα, το Clio σε μεταφέρει αθόρυβα, οικονομικά και ξεκούραστα.

Με κόστος καυσίμου στα 6 ευρώ/100km χωρίς τέλη κυκλοφορίας και με αυτονομία που εύκολα φτάνει τα 1200km το υγραεριοκίνητο Clio έχει μερικά μοναδικά πλεονεκτήματα που το καθιστούν αξιόλογη επιλογή για αυτούς που ενδιαφέρονται για την αποδοτικότητα και όχι για την απόδοση.

Το Clio μπορεί να παίξει το ρόλο μοναδικού οικογενειακού αυτοκινήτου για μια νέα οικογένεια με σφιχτό προϋπολογισμό, ή το ρόλο του εργαλείου δουλειάς για κάποιον που καθημερινά οδηγεί αρκετά χιλιόμετρα.

Η έκδοση LPG κοστίζει από 21.870 ευρώ ως Evolution, 22.770 ως Evolution Plus και 23.680 ως Techno. Αυτήν τη στιγμή είναι διαθέσιμο με 158 ευρώ το μήνα, με όφελος έως και 3.000 ευρώ, ανάλογα με την έκδοση και τον εξοπλισμό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Renault Clio 1.0 Tce LPG

Κυβισμός: 999 cc

Ισχύς: 100 PS

Ροπή: 170 Nm

Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: Χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων

Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4050/1798/1440 mm

Μεταξόνιο: 2583 mm

Χώρος αποσκευών: 391lt  – 1069lt σε διθέσια διαμόρφωση

Βάρος: 1150 kg

Επιτάχυνση 0-100km/h: 11.8 sec

Τελική ταχύτητα: 174 km/h

Μέση κατανάλωση δοκιμής: 7 lt/100km (υγραέριο), 5,9lt/100km (βενζίνη)

Εκπομπές CO2: 108 gr/km

Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Τιμή: από 21.870 (έκδοση δοκιμής techno 23.680)

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα «Efficient Cars 2024: B-Class»

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Renault 5 Turbo: Με όνομα βαρύ και ιστορία!
Οδηγούμε το Renault Captur Eco-G 100 με διπλό καύσιμο!
F1: Να γιατί η Alpine προτίμησε Mercedes!
Η Renault, επίσημος χορηγός του Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθηνών!
Σε τιμή έκπληξη το ηλεκτρικό Renault Megane!
O Αλόνσο θα φτάσει τα 400 GP!
Ηλεκτρικά οχήματα: «Κόντρες» Ευρώπης-Κίνας το 2025 – Ποια θα κερδίσει την κούρσα των τιμών;
F1: Αποχωρεί η Renault!
ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ: Η συμμετοχή της Χαλκιάς Racing Team!
Ηλεκτροκίνηση: Μειώνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων – Που στρέφονται οι κολοσσοί του κλάδου