Menu
-1.85%
Τζίρος: 150.27 εκατ.

Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»

e-Κίνηση στην πόλη

Η καλύτερη μορφή ηλεκτροκίνησης!

Το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι καλύτερο από το συμβατικό και απευθύνεται σε περισσότερους ανθρώπους.

Είμαι κάτοχος τόσο συμβατικού ποδηλάτου, όσο και ηλεκτρικού. Πραγματικά έχω ενθουσιαστεί με τα ηλεκτρικά ποδήλατα: Είναι καλύτερα από τα συμβατικά γιατί συνεχίζεις να γυμνάζεστε, χωρίς να κουράζεστε και να εξαντλήστε.

Απευθύνονται δε σε πολύ περισσότερο κόσμο καθότι δεν απαιτούν ιδιαίτερη καλή φυσική κατάσταση. Με το ηλεκτρικό ποδήλατο π.χ. μπορώ να έχω τη γυναίκα μου παρέα στην ανάβαση Υμηττού.

Άνθρωποι που έχουν χρόνια να γυμναστούν ή άνθρωποι που γυμνάζονται αλλά η αντοχή δεν είναι το δυνατό τους σημείο, μπορούν να βρουν μια πολύ καλή λύση στο ηλεκτρικό ποδήλατο.

Το concept είναι απλό: Στο συμβατικό ποδήλατο έχουν προστεθεί με ευφυή μηχανολογικά τρόπο ένας ηλεκτροκινητήρας (σ.σ: συνήθως στον άξονα των πεντάλ, σπάνια στον πίσω άξονα) και μια μπαταρία (σ.σ: συνήθως στο διαγώνιο στέλεχος του σκελετού). Επιπλέον υπάρχει μια οθόνη μέσω της οποίας βλέπεις τις βασικές πληροφορίες της κίνησης αλλά και το επίπεδο υποβοήθησης που έχεις επιλέξει.

Τέλος ένας διακόπτης για την ενεργοποίηση του ηλεκτροκινητήρα. Τα γρανάζια του κιβωτίου είναι λιγότερα, δε χρειάζονται πλέον πολλά, χάρη στη σταθερή ροπή του ηλεκτροκινητήρα. Η αυτονομία που παρέχουν φτάνει ή και ξεπερνά τα 100km και το κόστος φόρτισης είναι κάτω από 1 ευρώ.

Ο δημοσιογράφος Τάκης Πουρναράκης οδηγάει ένα ηλεκτρικό ποδήλατο

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα χωρίζονται σε δυο κατηγορίες: Αυτά στα οποία ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά έως τα 25km/h και αυτά στα οποία συνεχίζει να υποβοηθά μέχρι τα 45km/h. Αμφότερα επιδοτούνται μέχρι 800 ευρώ από το «Κινούμαι Ηλεκτρικά» τα πρώτα ως ποδήλατα τα δεύτερα ως ηλεκτρικά σκούτερ.

Το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι ότι πιο ευέλικτο, γρήγορο, άνετο έχω δοκιμάσει εντός πόλης. Το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με το άμεσο τιμόνι εξασφαλίζουν μια πρωτόγνωρη ευελιξία.

Κυριολεκτικά ελίσσεσαι παντού, δε σταματάς πουθενά και δεν νιώθεις άβολα να κινηθείς ακόμη και σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας καθώς μπορείς άνετα να διατηρείς μ.ω.τ. 25km/h.

Αντίστοιχα εμπιστοσύνη εμπνέουν και τα φρένα που σε κάθε περίπτωση έχουν να αντιμετωπίσουν σχετικά χαμηλό βάρος (ποδήλατο) αν τα συγκρίνεις με μηχανή.

Θα πρέπει να τονίσουμε ότι το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι πρωτίστως ποδήλατο. Δεν πηγαίνει μόνο του, πρέπει να κάνεις πεντάλ για να κινηθεί.

Οπότε ταυτόχρονα γυμνάζεσαι, αγχολύεσαι και μετακινείσαι άνετα εντός πόλης, χωρίς δεύτερες σκέψεις για παρκάρισμα. Το μόνο που χρειάζεται σ’ αυτή την περίπτωση είναι ένα καλό λουκέτο για να κλειδώνεις το ποδήλατο όπου το αφήσεις.

 

Ανακαλύψτε το αφιέρωμα e-Κίνηση στην Πόλη

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τοποθέτηση 90 φορτιστών ΔΕΗ blue για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών
Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
bluePass: Νέα υπηρεσία από τη ΔΕΗ για πιο προσιτή ηλεκτροκίνηση
H ηλεκτροκίνηση είναι μονόδρομος!
Sunlight Group: Εξαγόρασε πλήρως τη γαλλική θυγατρική της
ΔΕΗ: Ανεβάζει τον ανταγωνισμό στην ηλεκτροκίνηση με το Blue Pass
BMW: O CEO προειδοποιεί – «Μη ρεαλιστικό το σχέδιο πλήρους ηλεκτροκίνησης της ΕΕ»
Blink: Ο σωστός συνεργάτης για εταιρικές φορτίσεις!
ΔΕΗ blue: Το μεγαλύτερο και ταχύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στη χώρα!
Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών: Αυξάνεται η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα – Ποιες είναι οι νέες προκλήσεις