Η Θέμις Ζουγανέλη έχει μόλις ετοιμάσει το art de la table για τον οίκο Dior.
Συναντά την Κατερίνα Δαφέρμου και τη Σάντυ Τσαντάκη στο Table for Two. Κάπου ανάμεσα στα εγκαίνια της πρώτης μπουτίκ στην Αθήνα και τη νέα συνεργασία με το FarFetch, εξηγεί τις δυσκολίες της παραγωγής made in Greece.
«Το Themis Z είναι ελληνικό brand, ελληνικό ντιζάιν, Ελληνίδα είμαι, στην Ελλάδα φτιάχνεται, πρέπει να είναι στην Αθήνα», διευκρινίζει.
Η νέα μπουτίκ
Η νεα μπουτίκ παίρνει τη θέση της στην οδό Βαλαωρίτου στο Κολωνάκι.
Το Themis Z ξεκίνησε από την περίζηλη σειρά για το σπίτι με μαξιλάρια, πιάτα, βάζα… Έχει εξελιχθεί σήμερα σε παγκόσμιο lifestyle brand.
«Δεν έγινε με σκοπό να δημιουργήσω κάποιο brand. Το ένα έφερε το άλλο. Δεν υπήρχε business plan, έγινε από μόνο του, το ένα έφερε το άλλο», επισημαίνει.
Τι είναι lifestyle brand;
Σύμφωνα με την ίδια, ο όρος lifestyle brand είναι πολύ μοντέρνος. Και επίκαιρος. Ο κόσμος πλέον δεν αναζητά μόνο το εφήμερο αλλά και κάτι που θα κρατήσει για όλη του τη ζωή. Να έχει νόημα αυτό που αγοράζει. «Δεν είναι μόδα. Αντικατοπτρίζει τον μεσογειακό τρόπο ζωής. Κάτι διαφορετικό».
Ελληνικό αλλά όχι έθνικ
Ένα ελληνικό brand που έχει φτάσει στη δύσκολη και «μεγάλη», όπως συμπληρώνει στο Table for Two, η Θέμις Ζουγανέλη, αγορά της Αμερικής.
«Τους αρέσει πολύ η ελληνική ιστορία. Το ελληνικό design. Κι αυτό το οποίο κάνουμε και τους αρέσει πολύ είναι ότι κάνουμε ελληνικό ντιζάιν αλλά όχι έθνικ. Από το home μέχρι τα ρούχα και τα accessories, έχουν το ελληνικό στοιχείο αλλά με έναν τρόπο πιο σοφιστικέ που μπορείς να αξιοποιήσεις παντού στο εξωτερικό».
Η παγκόσμια αγορά
Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Χάμπτονς… Αλλά και στην μπουτίκ της Μυκόνου, που λειτουργεί σαν παγκόσμια βιτρίνα.
Όλα είναι χειροποίητα, από τα φορέματα μέχρι τα βάζα, κι αυτό έχει ένα υψηλό τίμημα σε μια εποχή ραγδαίων αυξήσεων στις πρώτες ύλες. Σε παγκόσμιο επίπεδο.
Όπως παρατηρεί η Θέμις Ζουγανέλη, «θα δούμε από Σεπτέμβριο… Είναι ένα πρόβλημα που δεν είναι μόνο ελληνικό. Είναι παγκόσμιο. Και στα δικά μας θα γίνει μια αύξηση της τάξεως του 30%. Το καλό με το δικό μας brand είναι ότι έχουμε την ποιότητα που μπορούμε να στηρίξουμε αυτή την αύξηση».
Ποιότητα επιπέδου Dior
Εξάλλου, όπως διευκρινίζει και η ίδια, τα πράγματα που αγοράζει κανείς από το Themis Z είναι ποιοτικά ισότιμα με όσα παράγει για τον Dior.
«Όταν ήρθε ο Dior για να κάνουν το dinner, θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν πράγματα δικά τους. Χρησιμοποίησαν Themis Z. Αυτό κάτι λέει». Και συμπληρώνει:
«Το brand βασίζεται στο ότι όλα είναι φτιαγμένα στην Ελλάδα. Οι τεχνίτες είναι εξαιρετικοί, Όταν μιλάμε για μεγάλες παραγωγές, υπάρχει πρόβλημα. Αλλά προσπαθούμε να το λύσουμε και να συνεχίσουμε την παραγωγή στην Ελλάδα. Το να πεις ότι ένα βάζο είναι φτιαγμένο από έναν Έλληνα τεχνίτη προσθέτει extra value στο προϊόν».
Table for Two
Ένα μεγάλο της όνειρο είναι να καθίσει σε ένα τραπέζι για δύο με τον Έλον Μασκ.
Όχι μόνο για την επιχειρηματικότητά του «αλλά κυρίως για το γεγονός ότι ενδιαφέρεται για το κοινό. Θέλει να βοηθήσει την ανθρωπότητα».
Ποιο μέλος της οικογένειας του Mr Tesla χρησιμοποιεί ήδη τις πορσελάνες Themis Z;
Η απάντηση στο Table for Two.
Κατερίνα Δαφέρμου, Σάντυ Τσαντάκη
Διαβάστε επίσης:
Κριστιάν Ντιόρ: Το ελίτ δείπνο στα Αναφιώτικα
Άννα Πατάκη: Η κληρονόμος, τα μπεστ σέλερ, τα οικογενειακά τραπέζια
Κυριάκος και Ηλέκτρα Σουτζόγλου: Όταν το μυστικό δεν είναι στην πώληση, αλλά στην αγορά
- ΙΕΑ: Ρεκόρ θα σημειώνει η παγκόσμια ζήτηση για άνθρακα έως το 2027
- Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών για ΣτΕ: Αδικαιολόγητες καθυστερήσεις και αδυναμία πρόσβασης στις αποφάσεις
- Κόκκινα δάνεια 70,8 δισ. ευρώ διαχειρίζονται οι «servicers»
- Eurostat πληθωρισμός: Στο 3% στην Ελλάδα τον Νοέμβριο – Στο 2,2% στην Ευρωζώνη