array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

Υπουργείο Παιδείας: Ανακοινώθηκαν οι ελάχιστες βάσεις εισαγωγής για τις Πανελλήνιες

Table for Two

Κώστας Καραμανλής στο mononews: Βλέπουμε εργοτάξια σε όλη την Ελλάδα – Θα εντυπωσιαστούμε με το τίμημα της Αττικής Οδού

Συνέντευξη στους Γιώργο Δημητρομανωλάκη και Γαβριήλ Σερέτη
Κώστας Καραμανλής, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

«Μέσα σε 3,5 χρόνια έχουμε δημοπρατήσει 10 δισ. έργα, έχουμε συμβασιοποιήσει γύρω στα 4,5 δισ έργα, πράγμα το οποίο δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ σε τέτοιο χρονικό διάστημα», τονίζει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, στην αποκλειστική του συνέντευξη στο mononews.gr, προαναγγέλλοντας παράλληλα ότι «θα εντυπωσιαστούμε με το τίμημα της Αττικής Οδού», καθώς υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον, παρά την απόφαση της Κυβέρνησης να μειώσει την τιμή των διοδίων από τα 2,80 στα 2,50 ευρώ.

Ο κ. Καραμανλής δεσμεύεται ότι ο διαγωνισμός για την νέα σύμβαση της Αττικής Οδού θα προχωρήσει εντός του 2024, ενώ για το Μετρό της Θεσσαλονίκης υπογραμμίζει ότι θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2023.

«Με πολύ συστηματική δουλειά, με λίγα λόγια και με πολύ σοβαρότητα, τόσο η Κυβέρνηση όσο και το Υπουργείο έχουμε καταφέρει και έχουμε δείξει ότι μπορούμε να αφήσουμε πίσω αυτή τη δεκαετή οικονομική κρίση, όπου υπήρξε μία απόλυτη αδράνεια στον τομέα όλων των μεγάλων project, είτε αυτά ήταν δημόσια, είτε αυτά ήταν ιδιωτικά.», σημειώνει με νόημα.

Στην ίδια παρέμβαση ο Σερραίος πολιτικός δίνει έμφαση στην αντιστροφή του brain drain στον κατασκευαστικό κλάδο, αποκαλύπτοντας ότι αυτοί που επιστρέφουν στη χώρα, γιατί βρίσκουν καλές δουλειές, δεν είναι αρκετοί για να καλύψουν το κενό με αποτέλεσμα ο τεχνικός κόσμος να εκτιμά ότι μπορεί να φτάσουμε στο brain import, δηλαδή στην εισαγωγή εργατικού δυναμικού και εξειδικευμένου προσωπικού.

«Η ελληνική Κυβέρνηση και η ελληνική Πολιτεία έκαναν το καθήκον τους με project μεγάλων έργων, ιδιωτικών, δημοσίων, ενεργειακών, ώστε να δημιουργηθούν υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης. Είναι τώρα το μπαλάκι στο τερέν των ελληνικών τεχνικών εταιρειών, το στοίχημα είναι να κατασκευαστούν αυτά τα project από ελληνικές εταιρείες και ελληνικά χέρια», είναι το σαφές μήνυμα του.

Ο κ. Καραμανλής, απαντώντας στις ερωτήσεις του mononews, υπογραμμίζει ότι η Κυβέρνηση έχει πραγματικά σταθεί δίπλα σε αυτούς που χρειαζόταν στήριξη και με την πανδημία και με την ενεργειακή κρίση, με μέτρα στήριξης σχεδόν 60 δισ. ευρώ. Τονίζει όμως, ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να βάλουμε σε κίνδυνο την ελληνική οικονομία και να έχουμε δημοσιονομικό εκτροχιασμό.»

Ταυτόχρονα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τάσσεται κατά των κυβερνήσεων συνεργασίας, δηλώνοντας ότι συνεργατικά κυβερνητικά σχήματα μάλλον δημιούργησαν περισσότερα προβλήματα παρά έδωσαν λύσεις. Εκτιμά δε ότι «η αυτοδυναμία είναι εφικτός στόχος» τη δεύτερη Κυριακή για την σημερινή κυβέρνηση και καλεί στους ψηφοφόρους να συγκρίνουν τα 4,5 χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ με την τετραετία της Νέας Δημοκρατίας, στις εκλογές.

Αναφορικά με τις καταγγελίες για παρακολουθήσεις ο Κώστας Καραμανλής, εκτιμά ότι τα σχετικά δημοσιεύματα δεν εμπεριέχουν «το παραμικρό στοιχείο» και θέτει το ερώτημα «Ποιος επωφελείται από την πολιτική αστάθεια;». Θεωρεί δε, ότι αυτό που απασχολεί τους πολίτες είναι η επόμενη ημέρα, «πως θα πληρώσουν το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο και πως θα βάλουν βενζίνη στο αυτοκίνητο τους».

«Και αυτό που θα πρέπει να αποφασίσουμε και εμείς και όλοι που θα κληθούμε σε λίγους μήνες, μέχρι τον Ιούνιο, να πάμε στην κάλπη, είναι τελικά ποιος θέλουμε να μας κυβερνήσει και που θέλουμε να πάει η χώρα. Μπροστά ή πίσω;», καταλήγει, θέτοντας το βασικό διακύβευμα των επικείμενων εκλογών.

Δείτε τη συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών:

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπογραφή σύμβασης για την εγκατάσταση επεξεργασίας νερού στο φράγμα ποταμών Αμαρίου Κρήτης
Αττική Οδός: Κίνηση μετά από τροχαίο – Μεγάλες καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Σαουδική Αραβία: Χρειάζεται 115.000 νέα σπίτια ετησίως για να καλύπτει τη ζήτηση
ΕΚΤΕΡ: Σύμβαση έργου ύψους 3,2 εκατ. ευρώ με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας
Ο άτσαλος πωλητής της Intralot, γιατί ο Περιστέρης δεν πουλάει Αττική Οδό, οι αιχμές Εξάρχου – Καραβία, οι αγαπημένοι τραπεζίτες του Πόλσον, η διπλή επιτυχία του Shopflix, τι τρέχει με την Εθνική Ασφαλιστική, ο Έλληνάρας εφοπλιστής και οι Χούθι, και τι λέει ο Στουρνάρας στο My story
Παπαστεργίου: Υγεία και Δικαιοσύνη το μεγάλο στοίχημα στον ψηφιακό μετασχηματισμό – Το ΤΑ δεν θα μας περιμένει
Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Η Ελλάδα καταγράφει το χαμηλότερο ποσοστό επενδύσεων σε κατασκευές – Να διευθετηθούν οι χρονιές παθογένειες του κλάδου
Οικογένεια Ψαλλίδα: Από τα μεγάλα κατασκευαστικά έργα στους πλειστηριασμούς
Αλέξανδρος Εξάρχου (AKTOR): Εξασφαλίζουμε υπεραξίες και χρηματιστηριακές αποδόσεις – Μέρισμα από το 2026