Στην Opel πιστώνεται η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (1989), η τοποθέτηση αερόσακων κανονικού μεγέθους σε όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα (1995), το ντεμπούτο του συστήματος προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar (2015) και το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου Opel Ampera-e με αυτονομία 520 km (σύμφωνα με τον κύκλο NEDC).
Η βιομηχανία αυτοκινήτου αλλάζει ταχύτερα και πιο δραστικά από ποτέ. Το όχημα δεν βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Μετατοπίζεται πλέον στην ανθρώπινη μετακίνηση. Μία εκ βάθρων αλλαγή φιλοσοφίας. Το ‘μηχανικό’ γίνεται ‘ψηφιακό’, το ‘καύσιμο’ αντικαθίσταται από τον ‘ηλεκτρισμό’ και η ιδιοκτησία αυτοκινήτων δίνει τη θέση της σε λύσεις μετακίνησης προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ανάγκες. Το νέο δόγμα “Το μέλλον ανήκει σε όλους” πηγάζει από την ανάγκη της φίρμας να αφουγκραστεί τα θέλω των πελατών της.
«Η μάρκα είναι πρωτοπόρος στον εκδημοκρατισμό καινοτομιών. Ανέκαθεν κάναμε τις premium τεχνολογίες προσιτές στο ευρύ κοινό. Το νέο δόγμα γεφυρώνει την ιστορία της Opel με το μελλοντικό πρόγραμμα της μάρκας. Αυτό μας οδηγεί και ταυτόχρονα αποτελεί σύμβολο της μάρκας» πρόσθεσε η Tina Müller.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Citroen επιστρέφει στις ρίζες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Jaguar I-Pace: Γαλαζοαίματο αιλουροειδές κατεβαίνει σκαλιά…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Απεργούν δάσκαλοι και καθηγητές την Τετάρτη – Πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία
- Ιράν: Δεν θα αντιμετωπίσει κατηγορίες η Ιρανή φοιτήτρια που γδύθηκε δημοσίως
- Intrakat: «Πράσινο φως» από ΓΣ για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και αλλαγή επωνυμίας
- ΗΠΑ: Ο Χάουαρν Λούτνικ φέρεται να είναι ο εκλεκτός του Τραμπ για το Υπουργείο Εμπορίου