ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι social media influencers επιδιώκουν να αποτυπώσουν το τέλειο στιγμιότυπο, οπότε ένα marketing brand για να διασφαλίσει ότι αυτό επιτυγχάνεται δημιούργησε ένα ρετιρέ στη Νέα Υόρκη που αξίζει πολλές δημοσιεύσεις στο Instagram.
Όταν το Village Marketing, ένα δημιουργικό γραφείο με αποκλειστικά γυναίκες εργαζόμενες, συνειδητοποίησε ότι οι πελάτισσές του – influencers – αγωνίζονταν να βρουν το κατάλληλο, ελκυστικό σκηνικό για φωτογραφίες, γεννήθηκε η ιδέα.
Αντί να διακινδυνεύουν μια φωτογραφία με χαμηλό φωτισμό, το Village Marketing νοίκιασε και διακόσμησε ένα διαμέρισμα αποκλειστικά για influencers για να ποζάρουν και να προωθούν τα προϊόντα που διαφημίζουν.
Όπως δήλωσε η Βίκι Σίγκαρ, ιδρύτρια του Village Marketing στους New York Times, ο χώρος είναι σαν «χρυσάφι» για τους influencers, άτομα που επηρεάζουν τον τρόπο συμπεριφοράς των άλλων χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνεργάζονται απευθείας με τις εταιρείες και δημιουργούν τις δικές τους διαφημιστικές εκστρατείες για τα προϊόντα που καλούνται να προβάλουν.
«Έχουν τη δυνατότητα να βρίσκονται σε ένα μέρος που είναι ένα σπίτι για φωτογράφιση lifestyle στιγμών» είπε.
Το αξιοζήλευτο διαμέρισμα, που βρίσκεται στη γειτονιά SoHo του Μανχάταν, είναι 223 τετραγωνικά μέτρα και το ενοίκιό του ανέρχεται σε 15.000 δολάρια τον μήνα. Είναι διακοσμημένο με millennial pink και άλλα Instagram στοιχεία από τη διαδικτυακή εταιρεία επίπλων Wayfair, η οποία σχεδίασε τον χώρο, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Independent.
Το διαμέρισμα #VillageStudio είναι ήδη κλεισμένο για τον Οκτώβριο από influencers που αδημονούν να ποζάρουν στον ροζ καναπέ ή στο μεγάλο μαρμάρινο μπάνιο, που είναι κατάλληλο για την προώθηση προϊόντων ομορφιάς.
Όσο για το πιο δημοφιλές δωμάτιο στο διαμέρισμα μέχρι στιγμής έχει αποδειχθεί μεγάλη επιτυχία το υπνοδωμάτιο – χάρη στην εντυπωσιακή ταπετσαρία του και το μαλακό, καλαίσθητο κρεβάτι με τα πολλά, πολλά μαξιλάρια.
Ιδανική για πόζες είναι και η βεράντα με απίστευτη θέα και κατάλληλα έπιπλα για χαλάρωση.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike