ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στις παρυφές του βουνού Halla, το κατάστημα που ονομάζεται “The Imagined Landscapes Jeju” είναι μέρος της σειράς των pop-up καταστημάτων του οίκου σε όλον τον κόσμο.
Ο σχεδιασμός του καταστήματος στοχεύει στο να “παντρέψει” την φύση με τη σύγχρονη ταυτότητα του οίκου.
Η δομή καθρεφτίζει τον ουρανό αλλά και τους λόφους, συνδυάζοντας μοναδικά το μπλε του ουρανού, το λευκό των σύννεφων και το πράσινο του βουνού.
Στο εσωτερικό, οι πελάτες μπορούν να δουν ένα δωμάτιο με την outerwear συλλογή, το οποίο παράλληλα συστήνει τη δουλειά τριών digital artists: των Maotik, Cao Yuxi και Jiayu Liu.
Στο τελευταίο δωμάτιο του καταστήματος, οθόνες με διαδραστικά films των καλλιτεχνών υποδέχονται τους επισκέπτες.
Τέλος, μία ειδική πλατφόρμα προσφέρει πανοραμική θέμα του βουνού στους επισκέπτες.
Ενα μικρότερο κτήριο προσφέρει στους επισκέπτες καφέ και τοπικά γλυκά.
Ο οίκος Burberry έχει αρκετά pop-up stores εξίσου εντυπωσιακά σε μεγάλες πόλεις του κόσμου. Στο Λονδίνο, σε ένα από τα καταστήματα, ένα ρομπότ από τον καλλιτέχνη Graham Hudson παράγει γλυπτά ακριβώς μπροστά στους επισκέπτες.
Το pop-up store “Imagined Landscapes Jeju” στη Νότια Κορέα θα ανοίξει τις πόρτες του στις 12 Δεκεμβρίου.
Πηγή φωτογραφιών: dezeen.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Burberry: Εκτίναξη των πωλήσεων στο τρίμηνο – Η συμβολή της Kendall Jenner
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Commerzbank: Η KBW βλέπει εκτόξευση της μετοχής κατά 35% εάν εξαγοραστεί από την UniCredit
- ΙΟΒΕ: Στα €1,9 δισ. η αξία παραγωγής της βιομηχανίας φαρμάκου το 2022 – Ενισχυμένη κατά 16,1%
- Χρηματιστήριο: Σε περιπέτειες η αγορά – Νέα βουτιά στις τράπεζες – “Κρατάει” η Coca Cola
- 150.000 ασφαλισμένοι ένα βήμα πριν την «έξοδο» με μειωμένη σύνταξη – Παραδείγματα για κάθε κατηγορία