O βρετανικός οίκος μόδας Burberry εγκατέστησε ένα εντυπωσιακό pop-up store με εξωτερικό εξολοκλήρου από καθρέπτες, που αντικατοπτρίζει το γαλήνιο περιβάλλον στο νησί Jeju της Νότιας Κορέας, στα πλαίσια του λανσαρίσματος της νέας του συλλογής.

Στις παρυφές του βουνού Halla, το κατάστημα που ονομάζεται “The Imagined Landscapes Jeju” είναι μέρος της σειράς των pop-up καταστημάτων του οίκου σε όλον τον κόσμο.

Ο σχεδιασμός του καταστήματος στοχεύει στο να “παντρέψει” την φύση με τη σύγχρονη ταυτότητα του οίκου.

Η δομή καθρεφτίζει τον ουρανό αλλά και τους λόφους, συνδυάζοντας μοναδικά το μπλε του ουρανού, το λευκό των σύννεφων και το πράσινο του βουνού.

A mirrored building in green countryside

A mirrored building reflecting cloudy sky

Imagine Landscapes pop-up shop with the word Burberry on the outside
Οι επισκέπτες εισέρχονται σε έναν τεράστιο χώρο όπου αναδεικνύονται τα ρούχα της συλλογής.

Στο εσωτερικό, οι πελάτες μπορούν να δουν ένα δωμάτιο με την outerwear συλλογή, το οποίο παράλληλα συστήνει τη δουλειά τριών digital artists: των Maotik, Cao Yuxi και Jiayu Liu.

Στο τελευταίο δωμάτιο του καταστήματος, οθόνες με διαδραστικά films των καλλιτεχνών υποδέχονται τους επισκέπτες.

Τέλος, μία ειδική πλατφόρμα προσφέρει πανοραμική θέμα του βουνού στους επισκέπτες.

The interior of Thomas Cafe by Burberry

Ενα μικρότερο κτήριο προσφέρει στους επισκέπτες καφέ και τοπικά γλυκά.

Ο οίκος Burberry έχει αρκετά pop-up stores εξίσου εντυπωσιακά σε μεγάλες πόλεις του κόσμου. Στο Λονδίνο, σε ένα από τα καταστήματα, ένα ρομπότ από τον καλλιτέχνη Graham Hudson παράγει γλυπτά ακριβώς μπροστά στους επισκέπτες.

Το pop-up store “Imagined Landscapes Jeju” στη Νότια Κορέα θα ανοίξει τις πόρτες του στις 12 Δεκεμβρίου.

Πηγή φωτογραφιών: dezeen.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Burberry: Εκτίναξη των πωλήσεων στο τρίμηνο – Η συμβολή της Kendall Jenner