Το Morgan Midsummer είναι μια πολύ ιδιαίτερη … εποχική απόλαυση, ένα όνειρο θερινής νυκτός – σχεδόν κυριολεκτικά.

Το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ του αξιοσέβαστου βρετανικού κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων και του θρυλικού ιταλικού οίκου Pininfarina, το Midsummer περιγράφεται ως μια barchetta, ένα πραγματικά χειροποίητο όχημα και μια ωδή στη χαρά της οδήγησης.

1

Για την Morgan, το έργο συγκεντρώνει μια σειρά από τρέχοντα θέματα. Για αρχή, η μητρική εταιρεία του κατασκευαστή είναι τώρα η ιταλική Investindustrial, ένας όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων που βασίζεται στο χαρτοφυλάκιο. Επομένως, μια σύμπραξη με ένα established icon, όπως η Pininfarina φαινόταν ότι ταιριάζει γάντι.

Επιπλέον, η Morgan -με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο- δεν απολογείται για τη δέσμευσή της σε ένα σχήμα σπορ αυτοκινήτου που εξαφανίστηκε από τους δρόμους πριν από μισό αιώνα, επισημαίνοντας ότι συνεχίζει να δουλεύει με την υψηλή τεχνολογία (το ηλεκτρικό πρωτότυπο XP-1 και το περίεργο Plus Four CX -T off-road racer, καθώς και το μινιμαλιστικό Super 3, αποτελούν εξαιρετικές αναφορές), στο ίδιο μάλιστα εργοστάσιο όπου τα … πλέον απαρχαιωμένα εργαλεία βρίσκονται δίπλα σε υπερσύγχρονα μηχανήματα.

 

Σε ένα ανεκπαίδευτο μάτι, το Midsummer μπορεί να μοιάζει απλώς σαν δίδυμο του εξαφανισθέντα προγόνου του. Αλλά είναι πολλά περισσότερα από απλώς αυτό.

Θα κατασκευαστούν μόλις πενήντα παραδείγματα, καθένα από τα οποία θα κοσμείται από το εξαίσιο σώμα αλουμινίου της Pininfarina που έχει διαμορφωθεί στο χέρι.

Αυτό με τη σειρά του θα τυλίγεται γύρω από το πλαίσιο από ξύλο τικ που δίνει στην καμπίνα την οπτική της δομή. Σε αντίθεση με τα vintage Morgans, όπου το ξύλο είναι θαμμένο μέσα στο σώμα και τα τελειώματα, το Midsummer αφήνει το teak εκτεθειμένο. Αποτελούμενο από 400 επιμέρους στρώματα, σχηματίζει ένα περίβλημα που είναι ταυτόχρονα ναυτικό και μοντερνιστικό, παραπέμποντας σε ένα μεταπολεμικό ιταλικό ταχύπλοο ή ένα από τα κλασικά έπιπλα του Carlo Mollino.

 

Καμία έκπληξη: η λέξη «barchetta» σημαίνει «μικρό σκάφος» και χρησιμοποιήθηκε συχνά στην περιγραφή αμαξώματος των ανοιχτών μεταπολεμικών σπορ αυτοκινήτων. Το ανοιχτό αμάξωμα του Midsummer είναι ανάγλυφο, με τους σαρωτικούς θόλους τροχών γεμάτους από μεγάλους δίσκους. Τα μικρά ατομικά παρμπρίζ θυμίζουν αγωνιστικό αμάξωμα και τονίζουν τη σπορ εμπειρία οδήγησης, ενισχύοντας την αίσθηση που υπάρχει σε όλα τα Morgan.

Βεβαίως, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, όπως φαντάζεστε, ο μελλοντικός ιδιοκτήτης δεν θα ήθελε να αφήσει το εξαίσιο αυτό εσωτερικό να έρθει σε επαφή με τη βροχή. Προσεκτικά διακοσμημένος και λεπτομερής, ο συνδυασμός από ξύλο τικ, δέρμα και ταμπλό στο χρώμα του αμαξώματος με νέα αναλογικά καντράν είναι διαχρονικός και απλός. Και ευαίσθητος.

Εξ ου και μιλάμε ανοιχτά για ένα όνειρο θερινής οδήγησης.

Για τους Ιταλούς, δίνεται η αίσθηση πως ήταν μια ευκαιρία να επιδοθούν σε κάποια ωμή Αγγλοφιλία. Περιγράφεται από τον Giuseppe Bonollo, SVP Sales & Marketing της Pininfarina ως «νέο αριστούργημα που αναδύεται από την απρόσκοπτη συνέργεια μεταξύ των ομάδων μας και το κοινό πάθος και των δύο εμπορικών σημάτων, το Morgan Midsummer είναι ένα μείγμα βρετανικής κληρονομιάς με το διαχρονικό σχέδιο Pininfarina».

Να σημειωθεί σε αυτό το σημείο πως πρόκειται επίσης για το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα φέρει το σήμα «Pininfarina Fuoriserie», που σημαίνει «εκτός σειράς». Ναι, αυτή η ωδή στην εκκεντρική κομψότητα έχει απονεμηθεί με ένα απολύτως μη αυτοκινητιστικό όνομα, ένα όνομα που όχι μόνο γιορτάζει την πιο γλυκιά εποχή του χρόνου για ταξίδια στην άσφαλτο, αλλά που κλείνει το μάτι και στο “Midsummer Hill” στο Malverns, το πνευματικό τοπίο της Morgan.

Image credit: Morgan Motor Company

Διαβάστε επίσης

Τα επικά Bronco και Mustang εμπνέουν μια νέα γενιά ποδηλάτων

Είναι η Athens Kallithea FC η πιο stylish ομάδα;

Η Kengo Kuma & Associates αποκαλύπτει το Qatar Pavilion για την Expo 2025 στην Osaka