Το παρατηρήσαμε μέσα στο προηγούμενο έτος – ναι, το αποτύπωμα της Athens Kallithea FC είναι από τα πιο κομψά του παιχνιδιού, με διακριτικά κιτ που αντανακλούν την ατμόσφαιρα της δεκαετίας του ’90 και επάξια στοιχηματίζουν τη δική τους διεκδίκηση στο streetwear.
Βασιζόμενη στη συνεχώς διευρυνόμενη γκάμα των φανελών της, η εταιρεία μόλις αποκάλυψε την ολοκαίνουργια εντός έδρας φανέλα 24/25, η οποία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στον αγωνιστικό χώρο αργότερα αυτόν τον μήνα, όταν ο σύλλογος επιστρέψει στην κορυφαία κατηγορία της Ελλάδας για πρώτη φορά σε 18 χρόνια.
Υπό τη δημιουργική σκιά του Ted Philipakos, ως creative director, τα τελευταία σχέδια της Athens Kallithea βασίζονται στους κλασικούς, λατρεμένους κώδικες του συλλόγου, αλλά με πιο εκλεπτυσμένο φινίρισμα.
«Η εντός έδρας επίσημη φανέλα της περσινής σεζόν είναι μια από τις αγαπημένες μου δημιουργίες των τελευταίων ετών – αλλά θέλαμε πλέον να στραφούμε σε μια λιγότερο σπορ και πιο κομψή εμφάνιση αυτή τη σεζόν», αναφέρει ο Φιλιπάκος. «Πιστεύω πως το συγκεκριμένο shirt είναι απόδειξη της δύναμης της αυτοσυγκράτησης και της λεπτότητας – η απόδειξη του πως μπορεί ένα διακριτικό χρώμα να είναι ο πρωταγωνιστής».
Η άνοδος του συλλόγου, τόσο εντός, όσο και εκτός γηπέδου, επιβλέπεται από τον πρόεδρο και δημιουργικό διευθυντή Ted Philipakos, ο οποίος ήταν στο παρελθόν το δημιουργικό μυαλό πίσω από την άνοδο της Venezia FC.
Το κιτ σχεδιάστηκε για άλλη μια φορά σε συνεργασία με το στούντιο Bureau Borsche που εδρεύει στο Μόναχο, σηματοδοτώντας την τρίτη συνεχόμενη χρονιά συνεργασίας τους.
Όπως έχουμε συνηθίσει, η φανέλα έχει στο κέντρο του το λογότυπο ΕΜΣΤ, του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, με παραδοσιακό γιακά, πολυτελείς ανάγλυφες γραμμές και χρωματικό συνδυασμό μπλε σε μπλε.
Βεβαίως, το επίσημο ντεμπούτο γίνεται με τη δική της καμπάνια – βίντεο, μια ταινία μικρού μήκους 16 χιλιοστών εμπνευσμένη από τη δεκαετία του 1960 με τίτλο “Hold Me Close to You”. Διαδραματίζεται στο ιστορικό νησί των Σπετσών, με πρωταγωνίστρια (στο πλευρό του Francesco Ruggiero) την καλλονή Θεοπίστη Πουρλιωτοπούλου, ένα γνώριμο πρόσωπο για όσους θυμούνται τις καμπάνιες του Φιλιπάκου για την Venezia FC.
«Καθώς ο σύλλογός μας ιδρύθηκε το 1966, έχουμε αναφερθεί συχνά στη δεκαετία του 1960 – τυχαίνει να είναι μια χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου, οπότε θέλαμε να το αξιοποιήσουμε. Σε αυτήν την περίπτωση, εμπνεύστηκα από το «Κράτα με Κοντά σου» της Τζένης Βάνου – ήταν μια διάθεση που ήθελα να εξερευνήσω και να ερμηνεύσω δημιουργικά ξανά. Η νοσταλγία είναι ένα βασικό θέμα στη δουλειά μου, από την Venezia FC μέχρι την Athens Kallithea FC».
//
https://shop.akfc66.gr/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νικόλας Πατέρας: Νέα σπουδαία δωρεά στον Δήμο Οινουσσών
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 4,58 εκατ. δολαρίων
Η Kengo Kuma & Associates αποκαλύπτει το Qatar Pavilion για την Expo 2025 στην Osaka