Κατά τη διάρκεια της φετινής Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Monterey, η Maserati αποκάλυψε το τελευταίο της super sports car, την GT2 Stradale — μια ελαφρύτερη και ταχύτερη έκδοση του επικού MC20 της.

Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στο The Quail, A Motorsports Gathering, με εκείνη να μαγνητίζει ένα δύσκολο κοινό από γνώστες και λάτρεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς για οχήματα υψηλών επιδόσεων.

Αυτό το μοντέλο αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης της Maserati στον συνδυασμό της απόδοσης σε πίστα με την καθημερινή χρηστικότητα. Με τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 200 mph και βελτιωμένη ισχύ 640 ίππων, το GT2 Stradale προσφέρει μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία, επιταχύνοντας 0 έως 60 mph σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα.

Πέρα από την ωμή ισχύ της, η GT2 Stradale έχει σχεδιαστεί με έμφαση στην ελαφριά κατασκευή, χάνοντας 132 λίβρες από τη βάση της MC20. Αυτή η μείωση βάρους, σε συνδυασμό με την προηγμένη αεροδυναμική της, μπορεί να προσφέρει μια ικανή οδηγική εμπειρία, αντίστοιχη πίστας αγώνων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maserati, Davide Grasso, τόνισε τη δέσμευση της μάρκας να ξεπεράσει τα όρια:

«Η GT2 Stradale είναι ένα μοναδικό προϊόν, που ενσωματώνει την αθλητική κληρονομιά της Maserati, με την καινοτομία και σχεδίαση αιχμής. Εκπληρώνει τις επιθυμίες και φαντασιώσεις των πιο απαιτητικών εραστών της μηχανοκίνησης, φέρνοντας τη συγκίνηση της πίστας στην καθημερινή οδήγηση.”

Εκτός από την GT2 Stradale, η Maserati παρουσίασε δύο επιπλέον εξαιρετικά μοντέλα στο Monterey: το MC20 Icona και το MCXtrema, τα οποία υπογραμμίζουν την αδιάκοπη επιδίωξη της μάρκας για αριστεία και καινοτομία στον σχεδιασμό αυτοκινήτων.

Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η τιμή και διαθεσιμότητα για την GT2 Stradale δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Μα, μπορεί μια φαντασίωση να έχει τιμή;

Διαβάστε επίσης:

Morgan Midsummer: Μια τολμηρή barchetta με τη σχεδιαστική υπογραφή του Pininfarina

Το θρυλικό Le Mans’ Heuer Monaco του Steve McQueen ψάχνει τον επόμενο ιδιοκτήτη του

Πηγαίνοντας πίσω στο μέλλον του design