ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Φωτεινά χρώματα, neon φωτισμός και εκφραστικά έπιπλα δημιουργούν μια παιχνιδιάρικη διάθεση στο εσωτερικό αυτού του καφέ στο Μπρούκλιν, το οποίο σχεδιάστηκε από το τοπικό αρχιτεκτονικό στούντιο Format Architecture Office.
Σε ένα πρώην εργοστάσιο ζυμαρικών και παντοπωλείο στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, αυτό το «ασυνήθιστο ιταλικό» καφέ-εστιατόριο σχεδιάστηκε με γνώμονα έναν εκκεντρικό συνδυασμό επιρροών, αποχρώσεων και υφών, αντλώντας έμπνευση από τα πρωτοποριακά σχέδια του Memphis Milano μέχρι την ηλιόλουστη παλέτα της ακτής Amalfi.
Το όραμα των σεφ Paul D’Avino και Jorge Olarte για αυτό το εστιατόριο ήταν να δημιουργήσουν μια γαστρονομική εμπειρία που τιμά και επαναπροσδιορίζει ταυτόχρονα την παραδοσιακή ιταλική trattoria – ισορροπώντας το οικείο με το απροσδόκητο.
Για να εισέλθουν στο εστιατόριο των 100 τετραγωνικών μέτρων, οι επισκέπτες πρέπει να γυρίσουν ένα εντυπωσιακό χερούλι πόρτας, το οποίο έχει δημιουργηθεί από τον τοπικό κατασκευαστή τρίτης γενιάς D Malardi & Sons.
Μόλις μπείτε στον μακρύ στενό μπροστινό χώρο, ο χώρος του μπαρ βρίσκεται στα δεξιά και μια σειρά από τραπεζοκαθίσματα πλάτη με πλάτη βρίσκεται κατά μήκος της αριστερής πλευράς.
Το μπαρ και η ανοιχτή κουζίνα πιο κάτω πλαισιώνονται από καμάρες από λευκή βελανιδιά, αποκαλύπτοντας ένα φωτεινό μπλε πίσω μπαρ που απηχεί το ίδιο σχήμα.
Μια σειρά από καμπίνες αγκαλιάζει τον απέναντι τοίχο και ευθυγραμμίζεται με μια σειρά από φωτιζόμενες κόγχες που αποκαλύπτουν μια ματιά στο παρελθόν του κτιρίου.
Πέρα από την πίσω αψίδα, ένας συνεχής μπλε πάγκος και εκτεθειμένα τούβλα προσθέτουν υφή σε έναν ιδιωτικό χώρο ομαδικής τραπεζαρίας.
Ένας ψηλός, ανοιχτός γκρι πάγκος σχηματίζει σχήμα L μέσα στην πρώτη αψίδα, με μια χαμηλότερη επιφάνεια για τους πελάτες που κάθονται σε εντυπωσιακές καρέκλες σχεδιασμένες από το Studio Apotroes με ροζ ζιγκ-ζαγκ πόδια.
Περισσότερα καθίσματα – αυτή τη φορά με λευκές λεπτομέρειες – βλέπουν προς τον χώρο της κουζίνας, δίπλα σε ένα φωτεινό πράσινο ράφι για επιτραπέζια σκεύη που βρίσκεται κάτω από τον πάγκο του μπαρ.
Απέναντι, τα προσαρμοσμένα τραπεζάκια διπλής όψης έχουν ραβδωτές άκρες και είναι χρωματιστά σε τόνους κίτρινου και λευκού.
Ενδιάμεσα υπάρχουν τοξωτά κίτρινα πάνελ με κυκλικές τρύπες που αποκαλύπτουν τους αρχικούς τοίχους από τούβλα από πίσω, και κρεμαστές σφαίρες φωτιστικά που κρέμονται πάνω από κάθε τραπέζι.
Το «μπλε δωμάτιο» στο πίσω μέρος διαθέτει έντονα μπλε καθίσματα που έρχονται σε αντίθεση με τους εκτεθειμένους τοίχους από τούβλα, τα μαύρα πλαίσια των παραθύρων και τα λευκά εξαγωνικά πλακάκια του δαπέδου.
Το ροζ στοιχείο επανεμφανίζεται διακριτικά στα καλώδια των κρεμαστών φωτιστικών σε σχήμα μανιταριών, ενώ τα ξύλινα τραπέζια έχουν κορυφές από κομμάτια παζλ που συναρμολογούνται.
Το βράδυ, πολύχρωμα LED φωτίζουν μέσα στα κυκλικά στοιχεία του τοίχου, κάτω από τον πάγκο του μπαρ και πάνω από το πίσω μπαρ, τα οποία ταιριάζουν με την επιγραφή neon στη βιτρίνα, η οποία αναπαριστά το λογότυπο του Cafe Mars, σχεδιασμένο από τον καλλιτέχνη Massimo Mongiardo.
Οι απεικονίσεις του με τα σχήματα ζυμαρικών βρίσκονται σε όλους τους εσωτερικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένων των μπάνιων και των εξωτερικών ρολών που κατεβαίνουν όταν το εστιατόριο είναι κλειστό.
«Ο στόχος ήταν να βρεθεί μια λεπτή ισορροπία μεταξύ ευφάνταστου και άνετου, του απροσδόκητου και του οικείου», δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθυντής της Format, Matthew Hettler.
«Ο σχεδιασμός, όσο δυνατός και αν είναι, γίνεται το σκηνικό για μια ποιοτική εμπειρία και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαστε ενθουσιασμένοι», κατέληξε.
Με πληροφορίες και φωτογραφίες από: https://format.nyc/ & https://www.dezeen.com/
Διαβάστε επίσης:
WATERLOO STREET: Το mini size που σάρωσε τα φετινά βραβεία Αρχιτεκτονικής
Maison Brummell Majorelle: Ένα μπουτίκ ξενοδοχείο στο Μαρακές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες
- Βρετανία: Σε υψηλό 8μήνου ο πληθωρισμός τον Νοέμβριο
- Συρία:«Η μεταβατική κυβέρνηση δεν θα πρέπει να αποκλείσει κανένα» λέει ο ηγέτης της εξόριστης αντιπολίτευσης
- Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το 112 για πρώτη φορά μετά το 2014