Το σπίτι μας είναι «ο κόσμος μας», το προσωπικό μας καταφύγιο. Είναι η ζεστή φωλιά που θέλουμε να κρυφτούμε και να ονειρευτούμε, ο χώρος μέσα στον οποίο αισθανόμαστε γαλήνη, χαρά και προστασία.
Το τελευταίο πράγμα λοιπόν που θέλουμε είναι να διαταραχθεί η θαλπωρή και η ασφάλειά μας. Είναι σημαντικό στον προσωπικό μας χώρο να αισθανόμαστε ευχαρίστηση, να μπορούμε να χαλαρώσουμε από τις έγνοιες που μας ταλαιπωρούν στην καθημερινότητα και να χαρούμε τις μικρές στιγμές ευτυχίας με την οικογένειά μας.
Λαμβάνοντας υπόψιν μας όλα τα παραπάνω, και έχοντας πάντα στο επίκεντρο την ικανοποίηση των αναγκών των ασφαλισμένων μας, βελτιώσαμε το Πρόγραμμα Ασφάλισης Κατοικίας Full [Home].
Κάλυψη των αναγκών σας στο Full!
Συγκεκριμένα, προχωρήσαμε στη διεύρυνση του πλαισίου καλύψεων χωρίς επιπλέον χρέωση παρέχοντας πλήρη Ασφάλιση Περιεχομένου βοηθητικών χώρων όπως για παράδειγμα Parking και αποθήκες, ενώ παράλληλα σας προσφέρουμε τη δυνατότητα επιλογής της Αυτόματης Αναπροσαρμογής ασφαλιστικού κεφαλαίου για την κάλυψη της υπασφάλισης σε όλα μας τα πακέτα.
Τα τελευταία χρόνια η κλιματική αλλαγή έχει επιφέρει σημαντικά προβλήματα με ιδιαίτερα μεγάλο κόστος επιδιόρθωσης. Είναι λοιπόν, επιτακτική η ανάγκη για προστασία της κατοικίας μας από εξωτερικές αλλαγές και ακραία καιρικά φαινόμενα, πριν να είναι πολύ αργά. Για το λόγο αυτό και γνωρίζοντας τις μεγάλες καταστροφές που μπορεί να επιφέρουν τα έντονα καιρικά φαινόμενα, παρέχουμε τώρα την πλήρη κάλυψη Ασφάλισης Οικοδομής και Περιεχομένου ημιυπόγειων, υπόγειων χώρων για Πλημμύρα, Θύελλα, Καταιγίδα, Ανεμοθύελλα καθώς και κάλυψη Πτώσης Κεραυνού και με έμμεσο τρόπο, κ.ά.
Εξίσου σημαντικό όμως είναι, καθώς η χώρα μας είναι μια σεισμογενής περιοχή, η προστασία από σεισμό να αποτελεί προτεραιότητα για τον καθένα μας. Για αυτό και εμείς στην Εθνική Ασφαλιστική, προχωράμε σε μείωση 10% του ασφαλίστρου Σεισμού, στις νέες αιτήσεις κατοικιών και στις ανανεώσεις των πακέτων BASIC, EXTRA, ADVANCE και MAX.
Ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση
Στην Εθνική Ασφαλιστική, επειδή γνωρίζουμε καλά ότι ο χρόνος των πελατών μας είναι πολύτιμος, φροντίσαμε για την απλοποίηση των διαδικασιών μας, για να είμαστε περισσότερο ακριβείς. Με αυτό τον τρόπο στοχεύουμε στην εξοικονόμηση κόπου και χρόνου από πλευράς των πελατών μας , προσφέροντάς τους καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση, ενώ παράλληλα βοηθάει και εμάς να ανταποκρινόμαστε ακόμα πιο άμεσα στα αιτήματά τους.
Η Εθνική Ασφαλιστική πάντα δίπλα σας με Full Προγράμματα
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα ασφάλισης Full [Home] της Εθνικής Ασφαλιστικής, μπορείτε να απευθυνθείτε, στα Καταστήματά μας, στον κατάλληλα πιστοποιημένο ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή, στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης καλώντας τους αριθμούς +302109099000(από Ελλάδα και εξωτερικό), ή να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Εταιρείας: www.ethniki–asfalistiki.gr.
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας