Gold-Platinum βράβευση στην κατηγορία Sponsorships και Gold βράβευση στην κατηγορία Brands & Experiences

Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, διακρίθηκε για την επιτυχημένη διαχείριση και αξιοποίηση των εκδηλώσεών της στα Event Awards 2020, τα οποία διοργανώνονται από την Boussias Communications και στοχεύουν στην ανάδειξη των εκδηλώσεων που ξεχωρίζουν για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία τους. Η εταιρεία κέρδισε το Gold-Platinum βραβείο στην ενότητα Experiential Marketing Event (Brand/ Corporate Experience in an Event) στην κατηγορία Sponsorships και Gold βραβείο στην ενότητα Brand Engagement (Post-Event) στην κατηγορία Brands & Experiences.

Συγκεκριμένα, η ZeniΘ βραβεύτηκε στην κατηγορία Sponsorships για το My Energy Run, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της χορηγίας για το Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης «Μέγας Αλέξανδρος» 2019. Με στόχο να μετατραπεί ο ημιμαραθώνιος στο μεγαλύτερο νυχτερινό αθλητικό πάρτι της πόλης, δίνοντας κίνητρο στο κοινό για να να δώσει όλη του την ενέργεια, η ZeniΘ δημιούργησε το My Energy Run. Μέσω αυτού, οι συμμετέχοντες ανταγωνίζονταν ο ένας τον άλλο για να «παράξουν» όσον το δυνατόν περισσότερη ενέργεια και να διεκδικήσουν τη συμμετοχή τους στον εμβληματικό Marathon de Paris 2020. Μάλιστα, για τη συγκεκριμένη ενέργεια η ZeniΘ δημιούργησε μία ειδική εφαρμογή η οποία μπορούσε να μετατρέψει την κινητική ενέργεια σε κιλοβάτ (kW).

Η βράβευση στην κατηγορία Brands & Experiences αφορά την καμπάνια Living with Energy Efficiency της ZeniΘ, για την οποία κατασκευάστηκε ένα ξεχωριστό Activation Room στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης 2019 για να ευαισθητοποιήσει τους καταναλωτές για τη σωστή χρήση της ενέργειας, ενημερώνοντάς τους για το πως μπορούν να αποφύγουν τη σπατάλη της. Μπαίνοντας στο χώρο του περιπτέρου της εταιρείας, το κοινό ακολουθούσε μια διαδραστική διαδρομή με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος που το καθένα πρόβαλλε ξεχωριστό περιεχόμενο με συμβουλές και έξυπνους τρόπους για να κάνουμε τη ζωή μας ενεργειακά αποδοτική. H εμπειρία ολοκληρωνόταν με την συμμετοχή του κοινού σε διαγωνισμό για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, Smart Fortwo, απαντώντας σε μία σύντομη ερώτηση σχετικά με το Living with Energy Efficiency.

Η αποδοχή των δύο δράσεων από τους καταναλωτές ήταν πραγματικά εντυπωσιακή! Στο My Energy Run πήραν μέρος περισσότεροι από 1.500 συμμετέχοντες κάθε ηλικίας, ξεπερνώντας σχεδόν τη μέγιστη δυναμικότητα του μηχανισμού. Παράλληλα, την εμπειρία του Αctivation Room του Living with Energy Efficiency της ZeniΘ έζησαν περίπου 5.000 επισκέπτες, ενώ στο διαγωνισμό για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο συμμετείχαν 7.400 άτομα.

Ο κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Στη ZeniΘ αναζητάμε διαρκώς δημιουργικούς τρόπους για να επιβραβεύουμε  τους πελάτες μας κάνοντάς τους συμμέτοχους στα σημαντικότερα γεγονότα της πόλης τους. Στόχος του My Energy Run και του Living with Energy Efficiency ήταν να δημιουργήσουμε δύο πρωτότυπες, διασκεδαστικές αλλά και ταυτόχρονα εκπαιδευτικές εμπειρίες για το κοινό προκειμένου να αναδείξουμε τη σημασία της αποδοτικής χρήσης ενέργειας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που τα Event Awards 2020 ξεχώρισαν τις δύο αυτές ενέργειες και χαρούμενοι που αγκαλιάστηκαν τόσο θερμά από τους καταναλωτές!».

Η εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει το θεσμό του Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης, που από φέτος φέρει και το όνομα της ZeniΘ, ο οποίος ωστόσο δεν πραγματοποιήθηκε για την προστασία της δημόσιας υγείας.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της ZeniΘ, καθώς και σε όλες τις πλατφόρμες social media: Facebook, LinkedInInstagram και Twitter.