«Σε αυτή τη φάση δεν μπορούμε να ασχοληθούμε με το προφανές ενδιαφέρον που υπάρχει για τα λιμάνια και ειδικά για το λιμάνι του Βόλου. Αυτό που προέχει είναι η ανάπτυξη του», σχολιάζουν με νόημα στο mononews.gr κορυφαίες πηγές στο Υπερταμείο μετά την απόφαση – βόμβα να ακυρωθεί η κατακύρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας εδώ και 1,5 χρόνο στον ΟΛΘ του Ιβάν Σαββίδη.

Απόφαση που αποκτά «άλλο» νόημα μετά την αποκαλυπτική δήλωση του Κύριλ Ντρέιφους στο mononews.gr ότι «παρακολουθεί τις εξελίξεις και στο λιμάνι του Βόλου».

1

Αλλά μέχρι τότε…, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές από το Υπερταμείο, υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει.

Και η ανακοίνωση ήταν σαφής, αναφορικά με τις προφανείς καταστροφές από τη θεομηνία του «Ντάνιελ» τον Σεπτέμβριο του 2023 στο Βόλο και το Ν.Α. Πήλιο.

«Ο βυθός πήρε ύψος έξι μέτρα στο λιμάνι του Βόλου», αναφέρουν οι ίδιες πηγές.

«Το έργο αποκατάστασης του λιμανιού θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Μάιο. Αυτό σημαίνει ότι στο λιμάνι θα πιάνουν πάλι πλοία κρουαζιέρας που μέχρι πέρσι ήταν αδύνατον».

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στον σύμβουλο του Ταμείου -σ.σ. για τον οποίο θα κινηθούν εκ νέου διαδικασίες πρόσληψης- θα ανατεθεί συνολικό σχέδιο αξιοποίησής του, δυνατοτήτων που θα αναπτυχθούν και συνεργειών με την όλη περιοχή που προσφέρει η Μαγνησία.

Δηλαδή, στα 20 χιλιόμετρα από το λιμάνι του Βόλου υπάρχει το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.

Που αν και στρατιωτικό, εξυπηρετεί πτήσεις τσάρτερ.

Αυτό, ενώ είναι γνωστό ότι η τοπική αυτοδιοίκηση και κυρίως το Ν.Α.

Πήλιο ως πόλος τουριστικής έλξης και ανάπτυξης υπό τον δήμαρχο κ. Μιχάλη Μιτζικό, αλλά και άλλοι φορείς της περιοχής έχουν στείλει υπομνήματα για αεροπορική σύνδεση της Αθήνας, έστω μία φορά την εβδομάδα με την Αγχίαλο και το Βόλο που εξυπηρετεί τις Σποράδες.

Με την ολοκλήρωση της μελέτης και των έργων που απαιτούνται αναφέρουν οι ίδιες πηγές από το Υπερταμείο θα μπορούσε να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού στο Βόλο από το 2026 και μετά.

Παλαιότερα, η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ είχε βάλει θέμα να φτάνει η σιδηροδρομική γραμμή (σ.σ. καθώς υπάρχει ήδη υποδομή) μέχρι το λιμάνι για να φεύγουν κατευθείαν τα κοντέινερ ή άλλα προϊόντα, κάτι που πλέον δεν γίνεται.

Μάλιστα, είχε αναφερθεί ότι αυτό είναι project που πρέπει να αναλάβει το Δημόσιο πριν περάσει σε ιδιώτη το λιμάνι, στοιχείο που θα αλλάξει τη φυσιογνωμία του λιμανιού και βεβαίως την αξία του.

Το τίμημα που είχε δώσει ο ΟΛΘ ήταν 51 εκατ. ευρώ και μάλιστα διπλάσιο από τα 25 εκατ. ευρώ που είχε δώσει ο πρώτος επιλαχών, η Goldair.

Kύκλοι της αγοράς δεν αποκλείουν επανενεργοποίηση της γραμμής Βόλου – Συρίας, εφόσον ομαλοποιηθεί η κατάσταση στη Μέση Ανατολή.

Τις επόμενες μέρες αναμένεται να κινηθούν οι διαδικασίες για την επιστροφή της εγγυητικής επιστολής στον ΟΛΘ, αναφέρουν χαρακτηριστικά οι ίδιες πηγές.

Διαβάστε επίσης:

Απόφαση – βόμβα: Η κυβέρνηση ακυρώνει τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου που είχε κερδίσει ο Ιβάν Σαββίδης

Γιατί η κυβέρνηση πήρε το λιμάνι του Βόλου από τον Ιβάν Σαββίδη – Ολο το παρασκήνιο

Kyril Louis-Dreyfus στο mononews.gr: Παρακολουθούμε με προσοχή τις εξελίξεις σε ΟΛΘ και Βόλο