ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αντίστροφα έχει αρχίσει να μετρά ο χρόνος για τη λειτουργία του καταστήματος της Yoleni’s στις ΗΠΑ. Το ηλεκτρονικό delicatessen ελληνικών προϊόντων, μετά το Κολωνάκι ετοιμάζεται να ανοίξει το δεύτερο φυσικό κατάστημά του, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018.
Όπως λέει στο mononews.gr ο διευθυντής μάρκετινγκ και εκ των ιδρυτών της εταιρείας, Γιάννης Γεωργιάδης, αυτή στιγμή όλη η εταιρεία δουλεύει για το project στην αμερικάνικη αγορά και τονίζει πως η αμερικάνικη αγορά αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία με δεδομένη τη στροφή των καταναλωτών διεθνώς στη μεσογειακή διατροφή. Ο ίδιος υπογραμμίζει πως η καθυστέρηση στην έναρξη του καταστήματος οφείλεται στην λήψη των απαραίτητων αδειοδοτήσεων καθώς το κτήριο που στεγάζεται χρονολογείται από τον 19ο αιώνα.
Η φιλοσοφία και το concept του καταστήματος στο Road Island, δεν θα διαφέρει από αυτό στο Κολωνάκι. Θα είναι ένας πολυχώρος που μεταξύ άλλων θα διατίθενται εκλεκτά ελληνικά προϊόντα, και θα προσφέρονται και γεύματα.
Με βάση το σχεδιασμό, ο συνεργάτης που έχει αναλάβει την ευθύνη ανάπτυξης του σήματος στην περιοχή της Νέας Αγγλίας μέσω master franchise θα πρέπει να λειτουργήσει ακόμη έξι καταστήματα μέχρι το 2020 και συνολικά 30 μέχρι το 2025.
Την ίδια στιγμή, παρεμβάσεις δρομολογούνται και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Yoleni’s στις ΗΠΑ, μέσω του οποίου διατίθενται εδώ και καιρό ελληνικά προϊόντα στο αμερικανικό κοινό.
Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη, θα ανανεωθεί η δομή και ο αριθμός των κωδικών, ώστε να υπάρχει κοινό προϊοντικό μείγμα με το φυσικό κατάστημα.
Το Κολωνάκι
Νέες αλλαγές σχεδιάζονται και για το κατάστημα στο Κολωνάκι, το οποίο αποτελεί και τη ναυαρχίδα της εταιρείας. Με αφορμή σχόλια και παρατηρήσεις πελατών και προμηθευτών, η διοικητική ομάδα αποφάσισε να αναδιαμορφώσει τον χώρο.
Μεταξύ των αλλαγών ήταν η επαναφορά στον πρώτο όροφο των προϊόντων παντοπωλείου, και ο εμπλουτισμός της κάβας μέσα από την συνεργασία με το All Αbout Wines και η μεταφορά της στο υπόγειο.
Επιπλέον, από το εστιατόριο προσφέρονται πλέον και πιο προσιτά μενού με ελληνικά προϊόντα ενώ το επόμενο διάστημα θα σερβίρεται και πρωινό.
«Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε την γκάμα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε», σημειώνει χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης.
Ο ίδιος επισημαίνει πως οι άνθρωποι της Yoleni’s ήξερε από την πρώτη στιγμή πως η ανάληψη ενός τέτοιου εγχειρήματος, μοναδικού για τα ελληνικά δεδομένα, δεν θα ήταν εύκολη υπόθεση. Ειδικά με τις συνθήκες που επικρατούν σήμερα στην χώρα.
Παρ’ όλα αυτά, δηλώνει ικανοποιημένος από την μέχρι στιγμής πορεία του και αισιόδοξος για την συνέχειά του, με δεδομένη και την άνοδο της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα, η οποία αυξάνεται χρόνο με τον χρόνο.
Who is Who
Η Yoleni’s ξεκίνησε εν μέσω κρίσης, το 2011 και σήμερα αποτελεί ίσως το κορυφαίο ηλεκτρονικό delicatessen το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα στον Ευρωπαίο και Αμερικανό καταναλωτή να προμηθευτεί αυθεντικά προϊόντα από κάθε γωνιά της Ελλάδας με μέσο όρο παράδοσης μέσα σε 16 έως 36 ώρες από την παραγγελία.
Μέσω της ιστοσελίδας www.yolenis.com προσφέρει περισσότερα από 2.500 προϊόντα από 230 καταξιωμένους παραγωγούς της Ελλάδας καθώς και πλούσιες πληροφορίες για την κάθε περιοχή, τοπικές συνταγές και τρόπους σερβιρίσματος.
Το δίκτυο της καταγράφει αποστολές/πωλήσεις και στις 28 χώρες της Ευρώπης ενώ εκτός της Ε.Ε. παρουσία έχει σε 29 Πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ κάνει μεμονωμένες αποστολές σε 19 ακόμα (τρίτες) χώρες παγκοσμίως. Οι δραστηριότητες επεκτείνονται και στην παροχή υπηρεσιών εταιρικού δώρου, με ευρύ δίκτυο πελατών.
Το καλοκαίρι του 2016 άνοιξε φυσικό κατάστημα στο Κολωνάκι. Ένα ολοκληρωμένο πολυχώρο που συνδυάζει το παλιό μπακάλικο της δεκαετίας του 1960, προσφέροντας μοναδική γευστική εμπειρία με ελληνικά προϊόντα υψηλών προδιαγραφών σε ένα φιλικό και οικείο περιβάλλον.