Double score σε πωλήσεις και κέρδη πέτυχε η μητρική του διάσημου γαλλικού οίκου Louis Vuitton στην Ελλάδα.

Σε μια χρονιά με τις πληθωριστικές πιέσεις να χτυπάνε «κόκκινο» η Louis Vuitton Ελλάς κατάφερε πέρυσι να αυξήσεις τις πωλήσεις της κατά 102% φτάνοντας στα 51,2 εκατ. ευρώ από 25,6 εκατ. ευρώ το 2021.

Εντυπωσιακές ήταν οι επιδόσεις της εν Ελλάδι θυγατρικής του γαλλικού πολυεθνικού κολοσσού και σε επίπεδο κερδοφορίας ανεβάζοντας και το μέρισμα για τη μητρική.

Υπερδιπλασιασμός κερδών

Με μόλις ένα κατάστημα στη Βουκουρεστίου και ένα εποχικό κατάστημα στη Μύκονο, η εταιρεία με ώθηση από τον αύξηση του τουρισμού, η εταιρεία είδε τα κέρδη της να εκτοξεύονται.

Ειδικότερα, τα κέρδη προ τόκων και φόρων διαμορφώθηκαν στα 19,5 εκατ. ευρώ από 8,7 εκατ. ευρώ ενώ και τα καθαρά κέρδη υπερδιπλασιάστηκαν συγκριτικά με το 2021, καθώς έφτασαν στα 15,1 εκατ. ευρώ από 6,8 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση.

Αυξημένο μέρισμα στη μητρική

Ως αποτέλεσμα των πολύ θετικών αποτελεσμάτων του 2022 η θυγατρική της μεγαλύτερης εταιρείας μόδας και οινοπνευματωδών του κόσμου, LVMH αύξησε και το μέρισμα προς τον βασικό μέτοχό της.

Έτσι, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε τη διανομή προμερίσματος ύψους 10,8 εκατ. ευρώ, ενώ είχε προηγηθεί εντός του 2022 η απόφαση της γενικής συνέλευσης για την έγκριση καταβολής μερίσματος ύψους 2,6 εκατ. ευρώ.

Πάντως, εκτός από τη βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών, η Louis Vuitton Ελλάδος διπλασίασε και τα έξοδα λειτουργίας διάθεσης.

Αυξήθηκαν κατά 3,1 εκατ. ευρώ, δηλαδή σε ποσοστό 93,89% και διαμορφώθηκαν στα 6,4 εκατ. ευρώ από 3,3 εκατ. ευρώ.

Αυξημένα ήταν και τα έξοδα διοίκησης που ανήλθαν στα 2 εκατ. ευρώ από 1,1 εκατ. ευρώ το 2021.

Υψηλοί μισθοί στους εργαζομένους

Σε ό,τι αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό, η εταιρεία το 2022 απασχόλησε 46 εργαζόμενους από 36 την προηγούμενη χρονιά με τις μεικτές αμοιβές τους να ανέρχονται σε 2,55 εκατ. ευρώ χωρίς τις εργοδοτικές εισφορές.

Αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο οι μεικτές αμοιβές των εργαζομένων ανέρχονται σε 55.580 ευρώ.

Ο μέσος όρος των εργαζομένων στην προηγούμενη οικονομική χρήση, όπως αποτυπώνεται στις οικονομικές καταστάσεις, που έχουν αναρτηθεί στο ΓΕΜΗ, ήταν 36 και οι αμοιβές ήταν στο 1,52 εκατ. ευρώ με τη μέση αμοιβή ανά εργαζόμενο να ανέρχεται σε 42.470 ευρώ.

Οι προοπτικές για τη χρονιά που τρέχει

Σε ό,τι αφορά στις προοπτικές της εταιρείας για φέτος, η διοίκηση εκτιμά ότι η απόδοση σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση θα είναι ακόμη καλύτερη εφόσον επιβεβαιωθούν τα σενάρια για την υψηλότερη τουριστική κίνηση σε συνδυασμό και με τη δυναμική που παρουσιάζει η εσωτερική αγορά.

Όπως αναφέρει, σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσει να είναι κερδοφόρα, αυξάνοντας τα διαθέσιμα ταμειακά υπόλοιπά της (το 2022 διαμορφώθηκαν στα 19,45 εκατ. ευρώ από 10,16 εκατ. ευρώ το 2021), που της προσφέρουν ισχυρή ρευστότητα.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία εκτός από το εποχικό κατάστημα που λειτουργεί στη Μύκονο στην περιοχή Τρία Πηγάδια έχει ανοίξει από τις 25 Μαΐου ένα pop up store στο Nammos Village και άλλο ένα στο εστιατόριο Zuma.

Διαβάστε επίσης:

Αποστολάκης (ΕΒΕΤΑΜ): Με ελληνικό διαβατήριο οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις στη Σαουδική Αραβία

Lamda Development: Επένδυση 50 εκατ. ευρώ στην Κέρκυρα

Κόντρα στην ακρίβεια με Louis Vuitton, Hermes και Rolex – Τι αποκαλύπτουν οι επιδόσεις στην ελληνική αγορά