Από τέσσερις έως επτά μήνες ενδέχεται να περιμένουν όσοι επιθυμούν να αγοράσουν το ολοκαίνουριο ηλεκτρικό σεντάν SU7 της κινεζικής Xiaomi, καθώς η ζήτηση είναι τεράστια για το πρώτο όχημα που λανσάρει στην αγορά η εταιρεία, με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνει να εξυπηρετήσει άμεσα όλους τους πελάτες.

Ο κατασκευαστής smartphones και άλλων ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, ο οποίος εισχώρησε πρόσφατα και στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες την περασμένη Πέμπτη και μέσα στις πρώτες 24 ώρες σημείωσε ότι οι προπαραγγελίες έφτασαν τις 88.898.

1

Οι παραδόσεις για το μοντέλο SU7, με τιμή 215.900 γιουάν (29.870 δολάρια), ενδέχεται να διαρκέσουν 18-21 εβδομάδες, αναφέρει το Reuters.

Τον ίδιο χρόνο αναμονής ενδέχεται να έχει και το μοντέλο SU7 Pro, ενώ οι παραδόσεις για το πιο ακριβό μοντέλο, με τιμή 299.900 γιουάν, μπορεί να καθυστερήσουν από 27-30 εβδομάδες.

Το SU7 ομοιάζει με μοντέλα της Porsche

Σημειώνεται ότι το SU7, του οποίου η σχεδίαση συγκρίνεται με τα μοντέλα σπορ αυτοκινήτων Taycan και Panamera της Porsche, κυκλοφόρησε εν μέσω ενός τρομερού “πολέμου” τιμών στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, όπου περισσότερες από 40 μάρκες “μάχονται” για την προσοχή των καταναλωτών.

Τη Δευτέρα, η Aito που υποστηρίζεται από την Huawei ανέφερε εκπτώσεις έως και 20.000 γιουάν στα νέα της SUV M7 μέχρι τα τέλη Απριλίου, ενώ η Xpeng ανακοίνωσε επιδοτήσεις έως και 20.000 γιουάν στο εμβληματικό της ηλεκτρικό SUV G9 για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Το Xiaomi SU7 παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στο Πεκίνο
Το Xiaomi SU7 παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στο Πεκίνο (Πηγή: REUTERS/Florence Lo/File Photo)

Επιπλέον, η Chery ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει φορολογικές ελαφρύνσεις, επιδοτήσεις συναλλαγών και εκπτώσεις σε ορισμένα από τα βενζινοκίνητα οχήματά της με τις μεγαλύτερες πωλήσεις.

Παρόλο που η αγορά  δεν διευκολύνει τις νεοεισερχόμενες εταιρείες στον κλάδο, αναλυτές σημειώνουν ότι η Xiaomi βρίσκεται σε καλύτερη θέση από πολλές startups EV, καθώς η τεχνογνωσία της όσον αφορά τα smartphones, της δίνει το πλεονέκτημα στην κατασκευή έξυπνων ταμπλό, ένα χαρακτηριστικό που επαινούν οι Κινέζοι καταναλωτές.

Ως μέρος της καμπάνιας για την έναρξη των πωλήσεων, η Xiaomi κυκλοφόρησε επίσης δύο ειδικές εκδόσεις του αυτοκινήτου που ονομάζονται “Founder’s Edition” που συνοδεύονται από διάφορα χρηστικά δώρα.

Τα πρώτα 5.000 από αυτά εξαντλήθηκαν αμέσως, ενώ έχει ξεκινήσει ένας δεύτερος κύκλος πωλήσεων των συγκεκριμένων εκδόσεων.

Διαβάστε επίσης: 

Xiaomi: Λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο – Στόχος να γίνει η Tesla της Κίνας

Mazars: Σε επίπεδο-ρεκόρ η αισιοδοξία των ανώτατων διοικητικών στελεχών

Σαράντης: Παραιτήθηκε από το ΔΣ η Ειρήνη Νικηφοράκη – Νέο μέλος η Alexandra Gren