ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η περιοχή των σχεδόν 55 στερεμάτων, βρίσκεται κοντά στο υπάρχον εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων της Xiaomi στην περιοχή Yizhuang της πρωτεύουσας, σύμφωνα με αρχεία που δημοσιεύθηκαν από τη Δημοτική Επιτροπή Σχεδιασμού και Φυσικών Πόρων του Πεκίνου.
Η γη αγοράστηκε από τη θυγατρική της Xiaomi, Xiaomi Jingxi Technology και θα χρησιμοποιηθεί για την «ανάπτυξη της βιομηχανίας αυτοκινήτων υψηλής τεχνολογίας και ευφυών οχημάτων νέας ενεργειακής κλάσης».
Υπενθυμίζεται ότι η Xiaomi εισήλθε στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με το SU7 (που μοιάζει με Porsche), το οποίο κοστίζει 215.900 γιουάν (29.870 δολάρια) και αποτελεί το πρώτο βήμα στο σχέδιο 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων του Διευθύνοντος Συμβούλου Lei Jun, να γίνει σημαντική δύναμη στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο Lei ανέφερε νωρίτερα αυτό τον μήνα ότι, η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει 30.000 αυτοκίνητα και βρίσκεται σε καλό δρόμο για να πετύχει τον αρχικό στόχο πωλήσεων του 2024 για 100.000 οχήματα το Νοέμβριο.
Η επιτυχημένη εισαγωγή της Xiaomi στα EV, έρχεται σε αντίθεση με τις ανταγωνίστριες εταιρείες, που αγωνίζονται για ένα μερίδιο αγοράς σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο.
Σημειώνεται ότι το Πεκίνο κατάργησε σταδιακά τις εθνικές επιδοτήσεις για αγορές ηλεκτρικών οχημάτων το 2022, με την επιβράδυνση της ζήτησης να οδηγεί αρκετούς κατασκευαστές σε χρεοκοπία ή αναστολή της παραγωγής τους.
Η Xiaomi, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για την κατασκευή smartphones, σκοπεύει επίσης από το 2025, να ξεκινήσει την κατασκευή ενός οχήματος παρόμοιο με το Model Y της Tesla.
Σημαντικό είναι ακόμη ότι η Xiaomi απέκτησε πιστοποιητικό ανεξάρτητης κατασκευής αυτοκινήτων αυτό τον μήνα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πλέον να χρησιμοποιεί την άδεια της κρατικής εταιρείας BAIC Motor.
Διαβάστε επίσης:
Xiaomi: Εκτοξεύτηκε η μετοχή μετά τον «θρίαμβο» του ηλεκτρικού SU7