ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ξεκίνησαν ξανά από σήμερα (3/4) τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, περίπου ένα μήνα μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Στο πρώτο δρομολόγιο, που πραγματοποιήθηκε στις στις 8:28, επιβαίνει και ο υπουργός Επικρατείας και αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Γεραπετρίτης, καθώς και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης και στελέχη της Hellenic Τrain, θέλοντας να δώσουν το μήνυμα ότι οι μετακινήσεις είναι ασφαλείς.
Σε δηλώσεις που έκανε λίγο πριν επιβιβαστεί στο τρένο, ο κ. Γεραπετρίτης ανέφερε μεταξύ άλλων πόσο αναβαθμίστηκε το επίπεδο ασφαλείας και τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την ασφάλεια των τρένων.
«Σήμερα έχουμε την επανεκκίνηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας για τη βόρεια Ελλάδα για Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Με μια μικρή χρονική υστέρηση, αφού είχε προγραμματιστεί για προχθές, σήμερα επανεκκινούν οι αμαξοστοιχίες. Είμαστε μέσα στο πρόγραμμά μας σε ό,τι αφορά το σύνολο των αμαξοστοιχιών, επιβατικών και εμπορευματικών. Απομένει μετά τη σημερινή επανεκκίνηση ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το Κιάτο, που θα εκκινήσει προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας όταν θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα τα οποία γίνονται κυρίως για την ανάδειξη του φωτισμού μέσα σε σήραγγες προς τη διαδρομή για Κιάτο.
Θα ήθελα από το βήμα αυτό να ευχαριστήσω θερμά τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, στην ΕΡΓΟΣΕ και στην Hellenic Train οι οποίοι υπερέβαλαν εαυτούς ώστε να μπορέσουμε σε μια εξαιρετικά δύσκολη συνθήκη να αναβαθμίσουμε το επίπεδο ασφαλείας, έτσι ώστε οι επιβάτες να αισθανθούν εμπιστοσύνη και να μπορέσουμε έως ότου ολοκληρωθούν τα προβλεπόμενα έργα να έχουμε ένα επίπεδο ασφαλείας που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πολιτών και των επιβατών.
Ήθελα να επισημάνω ότι η πολιτεία μετά το τραγικό δυστύχημα που είχαμε ανέδειξε τρία σημαντικά ζητήματα τα οποία οφείλουμε όλοι να αποδεχθούμε και να πολεμήσουμε. Το πρώτο είναι να ριχθεί άπλετο φως στο ζήτημα του δυστυχήματος, έτσι ώστε να αναδειχθούν οι ευθύνες όπου αυτές υπάρχουν. Η έρευνα προχωρά με ταχείς ρυθμούς και θα έχουμε σύντομα τα αποτελέσματά της.
Το δεύτερο είναι να υπάρξει επανεκκίνηση με ασφάλεια για την εμπέδωση της εμπιστοσύνης του κοινού, και πράγματι σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας, στις 22 Μαρτίου εκκίνησαν οι πρώτες περιφερειακές αμαξοστοιχίες, καθώς και ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το αεροδρόμιο και τη Χαλκίδα, είχαμε την επανεκκίνηση της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας για Θεσσαλονίκη και επιπλέον σήμερα έχουμε τις επιβατικές αμαξοστοιχίες που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Ελπίζω στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να έχουμε και τον προαστιακό του Κιάτου.
Τρίτο ζήτημά μας είναι η ανάταξη του επιπέδου ασφάλειας των σιδηροδρόμων σε ένα πιο μόνιμο επίπεδο. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι γίνεται μια τεράστια προσπάθεια εκ μέρους του υπουργείου και της Πολιτείας έτσι ώστε όλες οι συμβάσεις οι οποίες αναφέρονται στη σηματοδότηση και στην τηλεδιοίκηση, καθολικά στον κύριο άξονα να ολοκληρωθούν έγκαιρα, και στο τέλος Σεπτεμβρίου να έχουμε ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike