Η Wyndham Hotels & Resorts, η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο, εισήγαγε 9 brands σε νέες χώρες, υπέγραψε πάνω από 100 συμβόλαια, άνοιξε 87 νέα ξενοδοχεία και πρόσθεσε 9.500 δωμάτια στο χαρτοφυλάκιό της

Η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο με 25 brands και περίπου 9.200 ξενοδοχεία, συνεχίζει να σημειώνει εντυπωσιακές επιδόσεις στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική, όπως δείχνουν τα αποτελέσματα της περιοχής, που δημοσιοποίησε για το 2023.

Μεταξύ των κορυφαίων σημείων για την περυσινή χρονιά, είναι η εισαγωγή 9 brands σε νέες χώρες, η υπογραφή 107 συμφωνιών franchise, το άνοιγμα 87 ξενοδοχείων και το γεγονός ότι η εταιρεία πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της 9.500 δωμάτια.

Με βάση την προσέγγιση OwnerFirstTM στο franchising, εκείνο που υπογραμμίζει την ισχυρή φήμη της Wyndham σε όλη την περιοχή, είναι η ανάπτυξη, αλλά και η μακροπρόθεσμη δέσμευσή της να συνδράμει στην επιτυχία των ιδιοκτητών και των franchisees.

Συμπεριλαμβανομένων των προσθηκών του προηγούμενου έτους, η Εταιρεία διαθέτει πλέον 639 ξενοδοχεία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική, 12 εκ των οποίων είναι διαχειριζόμενα από την ίδια, που αντιπροσωπεύουν πάνω από 88.000 δωμάτια με 15 brands και προοπτική ανάπτυξης 150 και πλέον ξενοδοχείων.

Σημειώνεται ότι η Wyndham Hotels & Resorts συνεργάζεται επί του παρόντος με συνολικά 14 ξενοδοχεία σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τρία στην Αθήνα, δύο στο Λουτράκι και από ένα ξενοδοχείο στη Βραυρώνα, στη Νέα Μάκρη, στη Θεσσαλονίκη, στη Χαλκιδική, στην Αλεξανδρούπολη, στην Κέρκυρα, στη Ρόδο και στην Κρήτη. Επίσης, συνεργάζεται με ένα ξενοδοχείο στην Κύπρο.

Σχετικά, ο κ. Δημήτρης Μανίκης, Πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής, της Wyndham Hotels & Resorts, δήλωσε τα εξής: «Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για την ιστορική μας ανάπτυξη το 2023 και την εμπιστοσύνη που εξακολουθούν να δείχνουν στη Wyndham Hotels & Resorts οι ιδιοκτήτες και οι franchisees σε όλη την περιοχή. Σταδιακά, οι ιδιοκτήτες αντιλαμβάνονται την αξία της συνεργασίας με τη μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο και την ένταξή τους στην οικογένεια της Wyndham. Από το βραβευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards έως την ικανότητά μας να παρέχουμε τεχνολογία, μάρκετινγκ, εργαλεία πωλήσεων και ισχυρή πλατφόρμα διανομής κορυφαίας κλάσης, αντιλαμβάνονται τη δύναμη του πλεονεκτήματος της Wyndham».

Επισκόπηση 2023

Από την είσοδο σε νέες αγορές με νέα brands, έως τη δημιουργία σχέσεων με σημαντικούς ιδιοκτήτες και καίριους διαχειριστές, το 2023 ήταν μια ιστορική χρονιά για τη Wyndham σε ολόκληρη την περιοχή. Ειδικότερα, η εταιρεία:

  • Υποδέχθηκε το πρώτο ξενοδοχείο του brand Registry Collection Hotel, Ajul Luxury Hotel & Spa Resort στη Χαλκιδική, ιδιοκτησίας και λειτουργίας του στρατηγικού  συνεργάτη Zeus International Hotels & Resorts.
  • Άνοιξε το πρώτο ξενοδοχείο Vienna House Easy by Wyndham στο κεντρικό Βερολίνο, καθώς απέκτησε το brand σε συνεργασία με τον HR Group, κορυφαίο διαχειριστή  ξενοδοχείων στην Ευρώπη.
  • Άνοιξε 11 ξενοδοχεία στην Τουρκία, την 5η μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως για τη Wyndham και μια κύρια αγορά ανάπτυξης για την εταιρεία. Με πάνω από 110 ξενοδοχεία σε λειτουργία, η Wyndham είναι η μεγαλύτερη διεθνής ξενοδοχειακή εταιρεία στη χώρα, με περισσότερα από 30 ξενοδοχεία μόνο στην Κωνσταντινούπολη.
  • Σημείωσε σημαντική ανάπτυξη για το brand Trademark Collection by Wyndham, με νέες προσθήκες στη Μάλτα, την Πορτογαλία, την Τουρκία και το Κατάρ.
  • Έκανε ντεμπούτο με το Wyndham Grand στην πόλη της Κρακοβίας, με το Dolce by Wyndham στο Μιλάνο επίσης με την Zeus International και με το εμβληματικό Super 8 by Wyndham στο Ηνωμένο Βασίλειο.
  • Επέκτεινε την παρουσία της στην Κοινοπολιτεία των Ανεξαρτήτων Κρατών (ΚΑΚ) με 8 νέες αφίξεις ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων 3 νέων brands στο Ουζμπεκιστάν, τα Ramada Encore by Wyndham, Wyndham Garden και TRYP by Wyndham.
  • Επέκτεινε τις προσφορές μεσαίας κλίμακας στη Σαουδική Αραβία με ένα νέο ξενοδοχείο στο Al Khobar, υπό το brand Ramada Encore by Wyndham, τοποθετώντας παράλληλα νέο Διευθυντή χώρας για το Βασίλειο, τον κ. Mohamad Haj Hassan.
  • Ενίσχυσε στρατηγικά  την παρουσία της στην Ινδία με 6 νέα ανοίγματα, ενώ υπέγραψε συμφωνία για το πρώτο Wyndham Grand στο Ρατζαστάν. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ινδία, η Wyndham έχει πλέον, σχεδόν, 60 ξενοδοχεία σε 40 πόλεις.

Το Πλεονέκτημα της Wyndham

Οι franchisees της Wyndham σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική, επωφελούνται από το πλεονέκτημα της Wyndham, τη συνδυαστική προσέγγιση παγκόσμιας κλάσης για το μάρκετινγκ, τη διανομή και άλλους πόρους, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να οδηγήσουν τους ιδιοκτήτες στην επιτυχία.

Μεταξύ άλλων, την τελευταία πενταετία η Wyndham έχει επενδύσει πάνω από 275 εκατ. Δολάρια σε καινοτόμες τεχνολογικές επενδύσεις, ούτως ώστε οι ιδιοκτήτες να έχουν πρόσβαση σε τεχνολογία κορυφαίας κλάσης από προμηθευτές που ηγούνται στον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων καινοτόμων συστημάτων διαχείρισης ιδιοκτησίας (Property Management Systems) και εσόδων (Revenue Management Systems), καθώς και ενός εξακολουθητικά αυξανόμενου αριθμού μελών, με πάνω από 106 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη στο πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards παγκοσμίως.

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards,  είναι το κορυφαίο πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων, όπως ψηφίστηκε από αναγνώστες του USA Today και του U.S. News & World Report, με περισσότερα από 60.000 ξενοδοχεία, θέρετρα, κλαμπ διακοπών και ενοικιαζόμενα εξοχικά καταλύματα. Τα μέλη του προγράμματος, αποτελούν πάνω από το 1/3 των παγκόσμιων  check-ins και, κατά μέσο όρο, δαπανούν σχεδόν τα διπλάσια χρήματα από τα μη-μέλη.

Διαβάστε επίσης:

Kilada Hills: Επενδυτικό ενδιαφέρον για την πώληση της στρατηγικής επένδυσης της DCI

Motor Oil: Ενεργειακή μετάβαση στην πράξη – «Σαν να προσπαθούμε να αλλάξουμε κινητήρα αεροπλάνου στη διάρκεια της πτήσης»

Έναρξη διάθεσης λύσεων All in One & Digital Ταμειακής από την NBG Pay, την ΕΤΕ και τον Όμιλο EPSILON NET