• Business

    Worldline: Οι κινήσεις μετά το εξώδικο της Viva Wallet

    Ιωάννης Κιτιξής, Country Head & Managing Director της Worldline Greece

    Ιωάννης Κιτιξής, Country Head & Managing Director της Worldline Greece


    Συνέχεια φαίνεται ότι θα έχει ο πόλεμος που άνοιξε η Viva Wallet του Χάρη Καρώνη κατά της SoftOne και της Entersoft, με αφορμή τη διανομή λογισμικού για τη διασύνδεση των ERPs με τα POS.

    Πόλεμο, στον οποίο εκτός από τις δύο εταιρείες πληροφορικής, ο επιχειρηματίας ενέπλεξε μεταξύ άλλων και τη Worldline, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη εξετάζει το ζήτημα με το νομικό της τμήμα, ώστε να δει εάν θα κινηθεί εναντίον της εταιρείας του Χάρη Καρώνη, όπως έκαναν οι δύο εταιρείες συμφερόντων Πάνου Γερμανού, απαντώντας ουσιαστικά στο εξώδικο της Viva.

    Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η Viva δεν προέβη σε εξώδικη διαμαρτυρία κατά της Worldline, ενώ ούτε η Worldline έχει κάνει οποιαδήποτε κίνηση ακόμα εναντίον της Viva, ωστόσο όπως αναφέρουν πηγές «είναι μια υπόθεση σε εξέλιξη και όλα είναι ανοιχτά».

    Κιτιξής (Worldline): Μας εξέπληξε η κίνηση της Viva

    Έκπληκτος από την κίνηση του Χάρη Καρώνη και της Viva με εξώδικες καταγγελίες κατά της Entersoft και της SoftOne και στην αναφορά της Worldline, εμφανίστηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Ιωάννης Κιτιξής, Country Head & Managing Director της Worldline Greece.

    Όπως είπε, πλέον «η μπάλα παίζεται αλλού, στόχος είναι να ολοκληρώσουμε τις διασυνδέσεις ERP και ευτυχώς δόθηκε μια μικρή παράταση. Εμείς δεν έχουμε κάνει κάτι παράτυπο, έχουμε μια εμπορική συνεργασία με την SoftOne όπως και με άλλες εταιρείες πληροφορικής».

    Παράλληλα, η Viva στο εξώδικο κατηγορεί τις δύο εταιρείες πληροφορικής μαζί με τους δύο συνεργάτες τους (Worldline και epay), ότι προβαίνουν σε αθέμιτο ανταγωνισμό και επιβάλλουν μεγάλες χρεώσεις.

    Ο κ. Κιτιξής, απαντώντας σε ερώτημα για τα κόστη της διασύνδεσης για τα ERPs τόνισε ότι η Worldline δεν προχωρά σε τέτοιες πρακτικές, δεν απορροφά ούτε έχει μετακυλήσει κανένα κόστος. Όπως είπε ο ίδιος, η διασύνδεση δεν γίνεται από τη Worldline καθώς ετοιμάζουν τα POS για να μπορέσουν να δεχτούν το software (δηλαδή το ERP).

    «Εμείς δεν πάμε στον πελάτη. Η διασύνδεση γίνεται από τον τεχνικό της εκάστοτε εταιρείας», επισημαίνει. «Ακόμα, η SoftOne έχει μηδενικό ποσοστό στις δικές μας συνεργασίες, καθώς ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η συνεργασία, η μπάλα παίζεται αλλού αυτή τη στιγμή, στόχος μας είναι να ολοκληρώσουμε τις διασυνδέσεις» τόνισε.

    Πάνω από 150.000 τερματικά

    Ο κ. Κιτιξής μίλησε για την γενικότερη πορεία της Worldline στην Ελλάδα, ξεκινώντας από τη μητρική εταιρεία, η οποία όπως είπε είναι o μεγαλύτερος merchant acquirer και εκκαθαριστής πληρωμών στην Ευρώπη, διαθέτει το τέταρτο μεγαλύτερο δίκτυο πληρωμών στον κόσμο, με 18.000 υπαλλήλους και 4,6 δισ. ευρώ έσοδα το 2023.

    Στην Ελλάδα, έχει διασυνδέσει 150.000 τερματικά, ενώ περίπου 90.000 είναι τα έτοιμα προς διασύνδεση POS με software ERP. Παράλληλα το Smart POS χαίρει μεγάλης αποδοχής, καθώς όπως είπε έχει ήδη πάνω από 40.000 χρήστες.

    Παράλληλα ξεκινάει νέες συνεργασίες με iSpace και Keyvoto, οι οποίες όπως είπε ο κ. Κιτιξής θα είναι πολύ σημαντικές και αναμένονται νεότερα μέχρι τέλος του έτους.

    Διαβάστε επίσης:

    Γιατί συγκρούονται Γερμανός – Καρώνης: Αποκλειστικά τα εξώδικα «φωτιά»

    Τράπεζα Ελλάδος: Συνάντηση με Viva και JP Morgan μετά την δικαστική απόφαση



    ΣΧΟΛΙΑ