Σε μια εποχή που η ψηφιοποίηση και η ψηφιακή οικονομία κάνουν άλματα και οι ηλεκτρονικές κρατήσεις και πληρωμές κερδίζουν συνεχώς έδαφος, οι προκλήσεις για τις ίδιες τις επιχειρήσεις, αλλά και τους πελάτες είναι, εκ των πραγμάτων, ιδιαίτερα μεγάλες.
Το ίδιο μεγάλες είναι και οι απαιτήσεις για όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη και γρήγορη εξυπηρέτηση, κυρίως στον κλάδο του τουρισμού, είτε πρόκειται για την αγορά προϊόντος ή και υπηρεσίας είτε για την πληρωμή αυτών. Οι διαδικασίες αυτές αποτελούν, άλλωστε, πολλές φορές και την πρώτη -έστω και έμμεση- επαφή του πελάτη με την επιχείρηση, συμβάλλοντας σημαντικά στην εικόνα που θα διαμορφώσει γι’ αυτήν.
Η Worldline Greece έρχεται να δώσει λύσεις και να διευκολύνει την επιχείρηση και τον πελάτη, μέσα από πρωτοποριακά προγράμματα και προϊόντα, τα οποία και παρουσίασε αναλυτικά στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia 2023 στο χώρο του Digi Hotel Stage σε πάνελ με τίτλο “Digital Funnel: Customers journey from first click to Booking & Payment” ο κ. Βασίλης Ντούμας, BPM & Business Intelligence Manager της Worldline Greece.
«H Wordline Greece είναι ένα σχετικά πρόσφατο εγχείρημα αλλά με συντελεστές που έχουν πολυετή εμπειρία στο χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών και καλύπτουμε όλο το φάσμα των ηλεκτρονικών πληρωμών», τόνισε ο κ. Ντούμας.
«Η Worldline Greece συστάθηκε τον Ιούλιο του 2022, η οποία επετεύχθη μετά τη στρατηγική συνεργασία του Worldline Group με την Τράπεζα Eurobank. Ήδη έχει καταφέρει να εξυπηρετεί όλο το φάσμα του τουρισμού, με το 80% να είναι το ποσοστό του small business και το 20% του corporate business.
«Προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις πληρωμών σε πάνω από 130.000 επιχειρήσεις για τα φυσικά και online καταστήματά τους, ενώ μόνο τον τελευταίο χρόνο μας εμπιστεύτηκαν πάνω από 10.000 επιχειρήσεις», επεσήμανε ο κ. Ντούμας.
Οι online λύσεις της Worldline Greece
«Δουλειά μας είναι να εξυπηρετούμε τις ανάγκες κάθε πελάτη για οτιδήποτε χρειαστεί, σε κάθε χώρο και κάθε επιχείρηση. Γι’ αυτό και η Worldline Greece προσφέρει τρεις online λύσεις» επεσήμανε ο κ. Ντούμας.
Η πρώτη είναι το e–Commerce Gateway το οποίο, όπως είπε ο κ. Ντούμας, είναι ένα από τα πιο εξελιγμένα «όπλα» της Worldline Greece και αναμένεται να αναπτυχθεί κι άλλο. Ουσιαστικά η υπηρεσία e-Commerce Gateway προσφέρει τη δυνατότητα στον πελάτη να δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αυξάνοντας τις πωλήσεις, σε ασφαλές 3D Secure περιβάλλον.
Η δεύτερη online λύση που προσφέρει είναι το Payment–Link, η οποία χαίρει μεγάλης αποδοχής από την ξενοδοχειακή αγορά με διπλάσιους ρυθμούς υιοθέτησης από τις επιχειρήσεις. Ο τρόπος σύνδεσης είναι ιδιαίτερα απλός. Η επιχείρηση μπαίνει στην πλατφόρμα e-Commerce που διαθέτει η Worldline, καταχωρεί στοιχεία πελάτη, δημιουργεί την εντολή πληρωμής και την αποστέλλει με Link στον πελάτη, ενώ προσφέρει ασφάλεια ακόμα και σε περίπτωση αμφισβητήσεων.
Η τρίτη online λύση της Worldline Greece είναι το Live–Pay, «η οποία έχει επίσης αναπτυχθεί πολύ και έχει ανταπόκριση από τον κόσμο του τουρισμού». Και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο τρόπος είναι πολύ απλός, όπως εξηγεί ο κ. Ντούμας. Η επιχείρηση φτιάχνει προφίλ με τα στοιχεία της στο Live-Pay, και οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να μπει σε αυτήν ο καρτούχος και να πραγματοποιήσει την εξόφληση. Το Live-Pay έχει ήδη 30.000 εγγεγραμμένους καρτούχους ενώ το επόμενο διάστημα αναμένεται και η σχετική εφαρμογή για iOS & Android συσκευές.
Λύσεις για τον φυσικό κόσμο
«Φυσικά στην Worldline Greece δεν περιοριζόμαστε μόνο στις online λύσεις, διαθέτουμε προϊόντα και για τον φυσικό κόσμο, που χαίρουν μεγάλη εκτίμησης από τους πελάτες μας», είπε ο κ. Ντούμας κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του.
Με τερματικά Android η Worldline Greece προσφέρει πολλές δυνατότητες στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ενσύρματες και ασύρματες λύσεις, να δέχονται όλες τις κάρτες Visa, Mastercard αλλά και να μπορούν να συνδέονται με διάφορους τρόπους, όπως μέσω WiFi, 4G/5G κλπ, ώστε να υπάρχει και η δυνατότητα αποδοχής πληρωμών εν κινήσει .
Η Worldline Greece έχει προχωρήσει επίσης στην ανάπτυξη του Smart POS app, με νέες λειτουργικότητες όπως την υπηρεσία Άμεσης Μετατροπής Νομίσματος (DCC), άτοκες δόσεις, δυνατότητα φιλοδωρήματος και scanner, τo οποίo είχε λανσάρει μαζί με την Eurobank και μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια απαριθμεί 20.000 επιχειρήσεις που το έχουν επιλέξει.
«Ουσιαστικά πρόκειται για μία εφαρμογή, την οποία κατεβάζουμε στο κινητό μας, χωρίς τίποτα άλλο, χωρίς καμία επένδυση δηλαδή από πλευράς επιχείρησης, ούτε λοιπό εξοπλισμό» επεσήμανε ο κ. Ντούμας. Η υπηρεσία αυτή αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς και είναι ένα κομμάτι το οποίο το επόμενο διάστημα θα μας απασχολήσει ακόμα περισσότερο, καθώς βλέπουμε ότι η αγορά το χρειάζεται.
Ένα ακόμα πολύ σημαντικό προϊόν που παρουσίασε ο κ. Ντούμας είναι η υπηρεσία για την Άμεση Μετατροπή Νομισμάτος (DCC). «Η λύση αυτή καλύπτει σχεδόν όλα τα νομίσματα . Η υπηρεσία αυτή έχει άμεσο όφελος στην επιχείρηση, καθώς δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχο πιστωτικών & χρεωστικών καρτών Visa και Mastercard που έχουν εκδοθεί εκτός ευρωζώνης να πληρώσει στο νόμισμα της κάρτας του ενώ παράλληλα επωφελείται χαμηλότερης προμήθειας επί της συναλλαγής».
Οι επιχειρηματίες λαμβάνουν πίσω μέρος της προμήθειας έως και 1%. Για παράδειγμα, εάν η προμήθεια της συναλλαγής είναι 1%, εφόσον η επιχείρηση χρησιμοποιήσει αυτή την υπηρεσία, υπάρχει δυνατότητα έως και μηδενισμού της προμήθειας.
Τέλος, ο κ. Ντούμας μίλησε και για τους αυτόματους πωλητές που στο μέλλον αναμένεται να έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και για τον ξενοδοχειακό κλάδο.
Οι αυτόματοι πωλητές μπορούν να βοηθήσουν και στο check-in και στο check-out, χωρίς να απασχολείται προσωπικό, οποιαδήποτε ώρα και στιγμή.
- ΑΑΔΕ: Σημαντική μείωση του κενού ΦΠΑ στην Ελλάδα
- Στο Ταμείο Ανάκαμψης η διενέργεια προληπτικών ελέγχων για σοβαρά γενετικά νοσήματα
- Γαλλία: Επιβεβαιώθηκε η ετυμηγορία για Σαρκοζί – Θα φοράει ηλεκτρονικό βραχιολάκι για ένα χρόνο
- Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες