Η Wood & Company και οι αναλυτές της Jakub Caithaml και Peter Palovic αναβαθμίζουν την αξιολόγησή τους για την Aegean Airlines σε σύσταση αγορά (buy) από διακράτηση (hold), μετά την πρόσφατη πτώση της τιμής της μετοχής. «Προσαρμόζουμε τον στόχο τιμής σε 11,3 ευρώ ανά μετοχή, ελαφρώς υψηλότερο από το προηγούμενο επίπεδο (11,0 ευρώ ανά μετοχή), κυρίως λόγω της ενσωμάτωσης οριακά περισσότερο εποικοδομητικών προοπτικών για τους ναύλους το επόμενο έτος. Αυτό αντικατοπτρίζει μια εποικοδομητική προοπτική για την τιμολόγηση με βάση και τα σχόλια που έγιναν από αρκετές αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες έχουν αναφέρει τις τελευταίες εβδομάδες πως οι επίμονες ελλείψεις αεροπλάνων και κινητήρων θα μπορούσαν να επηρεάσουν την ανάπτυξη της παραγωγικής ικανότητας του κλάδου το προσεχές έτος», εξηγεί το δίδυμο της Wood.

«Ένας βασικός λόγος που στηρίζει τη θετική μας άποψη είναι το σχετικά ισχυρό δυναμικό δημιουργίας μετρητών της Aegean, ειδικά όταν εξετάζεται συνδυαστικά με την υψηλή ταμειακή της θέση. Εξαιρουμένων των μισθώσεων, περισσότερο από το ήμισυ της κεφαλαιοποίησης της Aegean είναι σε μετρητά. Η αξία της επιχείρησης είναι λιγότερο από 400 εκατομμύρια ευρώ αυτήν τη στιγμή. Αν η Aegean παράγει πάνω από 100 εκατ. ευρώ στην ελεύθερη ταμειακή ροή (FCFF) φέτος, θα διαπραγματευόταν με απόδοση ελεύθερης ταμειακής ροής πάνω από 25% σε όρους αξίας επιχείρησης. Ο βασικός κίνδυνος για τη θετική μας άποψη περιλαμβάνει τη συνέχιση συμπίεση των περιθωρίων. Αυτό θα μπορούσε να προέλθει από πίεση στην ΕΕ των καταναλωτών (π.χ. από την περαιτέρω επιδείνωση του τιμολογίου, συνεχιζόμενη ισχύς του δολαρίου ΗΠΑ (η οποία θα μπορούσε να επιβαρύνει τη χρηματοδότηση του στόλου), και ένα ξαφνικό άλμα στις τιμές του πετρελαίου, μεταξύ άλλων). Οι θετικοί οδηγοί περιλαμβάνουν: μια συνεχή ανάκαμψη της αγοραστικής δύναμης των Ελλήνων, της επέκταση της περιόδου των διακοπών, την αποκλιμάκωση ή το τέλος των περιφερειακών συγκρούσεων και, τελικά, την επίλυση του προβλήματος του κινητήρα GTF», συνεχίζουν οι αναλυτές της Wood.

1

«Στο τέλος του γ’ τριμήνου, η Aegean διέθετε μετρητά και χρηματοοικονομικά περιουσιακά στοιχεία ύψους 763 εκατ. ευρώ. Εξαιρουμένων των μισθώσεων, έχει καθαρή ταμειακή θέση ύψους 499 εκατ. ευρώ. Αυτό μεταφράζεται σε ένα EV μικρότερο από 400 εκατ. ευρώ. Το 2023, η Aegean πραγματοποίησε πάνω από 200 εκατ. σε FCFF (μετά από φόρους και χρηματοδοτικές μισθώσεις). Το α’ εξάμηνο, η FCFF ήταν συγκρίσιμη με το α’ εξάμηνο πέρυσι. Με ένα πιο αδύναμο καλοκαίρι είναι πιθανό να δούμε μια επιδείνωση στο σύνολο του έτους, λαμβάνοντας επίσης υπόψη ότι η Aegean επένδυσε 25 εκατ. ευρώ στη Volotea τον Σεπτέμβριο. Αν η Aegean παράγει πάνω από 100 εκατ. ευρώ το FCFF φέτος, αυτό θα μεταφραστεί σε απόδοση FCFF άνω του 25%. Αποτιμούμε την Aegean με βάση τους δείκτες EV/EBITDA και P/E του 2024-2026, χρησιμοποιώντας έναν προσαρμοσμένο πολλαπλασιαστή μέσου κύκλου. Θέτουμε το νέο στόχο τιμής στα 11,3 ευρώ. Αυξάνουμε οριακά τον στόχο μας λόγω των υψηλότερων προβλέψεών μας για τα κέρδη του επόμενου έτους», καταλήγουν οι αναλυτές του οίκου.

Διαβάστε επίσης:

Η WIMA υποστηρίζει το 3ο συνέδριο CSN ICT: Navigating the Future with AI-Powered Maritime Technologies

Michael Kors: Σε δύσκολη θέση ο οίκος πολυτελείας μετά το ναυάγιο του deal $8,5 δισ. με την Coach

Aegean: Φορολογικό πιστοποιητικό με συμπέρασμα «χωρίς επιφύλαξη» για τη χρήση 2023