ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα ερωτήματα για υποτιμητική κερδοσκοπία σε Πειραιώς και Εθνική, η δυνατή ΔΕΗ, τα ανέκδοτα με τις πρόωρες εκλογές, ο Σαμαράς και το μήνυμα Μητσοτάκη, οι οργισμένοι βιομήχανοι και ο παραλογισμός με το σπίτι του γιατρού στη Φιλοθέη
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Wind, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 3,7% σε ετήσια βάση, στα 126,9 εκατ. ευρώ, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε κατά 21,2%, στα 27,9 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρει η Wind, η προσήλωση στην εμπειρία του πελάτη καθώς και η συνεχής επέκταση των δικτύων νέας γενιάς σε κινητή και σταθερή, έδωσαν ώθηση στα έσοδα. Αναλυτικότερα, τα έσοδα κινητής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 4,3% σε ετήσια βάση και αντίστοιχα τα έσοδα σταθερής τηλεφωνίας αυξήθηκαν κατά 2,6%.
Κινητή τηλεφωνία:
- 3,8 εκατ. οι πελάτες κινητής & καρτοκινητής τηλεφωνίας
- Αυξημένη κατά 87,1% η χρήση των υπηρεσιών data
Η πελατειακή βάση στην κινητή τηλεφωνία διευρύνθηκε ενώ συνεχίστηκε η έκρηξη στη χρήση των υπηρεσιών data μέσω smartphone που σε ετήσια βάση αυξήθηκε 87,1%. Επιπλέον, στη διάρκεια της περιόδου διπλασιάστηκαν τα έσοδα περιαγωγής, καθώς αυξήθηκαν οι ξένοι επισκέπτες στη χώρα μας και η χρήση data σε περιαγωγή.
Σταθερή τηλεφωνία:
- 603.000 οι συνδρομητές ευρυζωνικών υπηρεσιών σταθερής
- +36% οι συνδρομητές NGA
- 224 χιλιάδες τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης
- Πετυχημένο το λανσάρισμα της WIND VISION
Κατά 3,9% αυξήθηκαν συνολικά οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας της WIND, φτάνοντας τις 603 χιλιάδες. Οι πελάτες υπηρεσιών NGA (VDSL, FTTC, FTTH) αυξήθηκαν κατά 35,7% στη διάρκεια της περιόδου. Η στρατηγική σύγκλισης που ακολουθεί η WIND συνεχίστηκε με επιτυχία το Β’ τρίμηνο καθώς 224.000 νοικοκυριά απολαμβάνουν κινητή, σταθερή και γρήγορο Internet από την εταιρεία ενώ ενισχύθηκε περαιτέρω από την νέα συνδρομητική πλατφόρμα τηλεοπτικού περιεχομένου WIND VISION που σε δύο μήνες από το λανσάρισμα της προσέλκυσε σχεδόν 10.000 συνδρομητές.
- Επέκταση στις υποδομές νέας γενιάς (NGA) για υπέρ υψηλές ταχύτητες σε κινητά και σταθερά
- Πάνω από 89% η κάλυψη 4G
- 67,3% της κίνησης δεδομένων εξυπηρετείται από το δίκτυο 4G & 4G+
- 178.000 διαθέσιμες γραμμές NGA μέσω οπτικών ινών
Το αποτύπωμα των δικτύων νέας γενιάς (NGA) της WIND επεκτάθηκε, υποστηρίζοντας την αυξανόμενη ζήτηση αλλά και δίνοντας περαιτέρω ώθηση στη χρήση ευρυζωνικών υπηρεσιών δεδομένων από τους πελάτες της εταιρείας. Στην κινητή τηλεφωνία, η WIND έχει ήδη επιτύχει κάλυψη 4G και 4G+ πάνω από 89%, καθιστώντας απόλυτα εφικτό τον στόχο να φτάσει σε κάλυψη 95% μέχρι το τέλος του 2018.
Στη σταθερή τηλεφωνία, το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου οπτικών ινών προχωρά ικανοποιητικά και η εταιρεία θα ολοκληρώσει το 50% της κάλυψης με υπηρεσίες οπτικών ινών στις περιοχές που της έχουν παραχωρηθεί μέχρι τα τέλη του 2018.
Αμείωτες επενδύσεις
- €22,6 εκατ. επενδύσεις το Β’ τρίμηνο του 2018, +8,6% σε ετήσια βάση
- Περί τα €100 εκατ. οι συνολικές επενδύσεις για το έτος
Η WIND Ελλάς πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους € 22,6 εκατ. κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου με το μεγαλύτερο μέρος των κεφαλαίων να κατευθύνεται στις υποδομές νέας γενιάς (NGA) και στην πλατφόρμα WIND VISION. Έχοντας ήδη υλοποιήσει επενδύσεις ύψους € 46,5 εκατ. συνολικά στο Α’ εξάμηνο του 2018, η εταιρεία εκτιμά ότι το έτος θα κλείσει με επενδυμένα κεφάλαια περίπου €100 εκατ.
Νίκος Ζαρκαλής: Στόχος μας να αναπτύξουμε περισσότερες λύσεις για τα νοικοκυριά
“Η προσήλωσή μας στην ικανοποίηση των συνδρομητών μας μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές νέας γενιάς, νέα προϊόντα και άριστη εξυπηρέτηση, αποδίδει καρπούς, και πλέον η WIND καταγράφει 10 τρίμηνα συνεχιζόμενης ανάπτυξης. Οι θετικές επιδόσεις του Α’ τριμήνου της φετινής χρονιάς έδωσαν τη σκυτάλη σε ένα εξίσου ισχυρό Β’ τρίμηνο” δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα.
“Στόχος μας για τα επόμενα βήματα είναι να αναπτύξουμε περισσότερες λύσεις για τα νοικοκυριά ώστε να αξιοποιήσουν τις υψηλές επιδόσεις των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+), όσο και στη σταθερή τηλεφωνία, όπου το αποτύπωμα του δικτύου οπτικών ινών διευρύνεται ολοένα φτάνοντας ως το σπίτι του τελικού χρήστη. Με αιχμή την πρωτοποριακή πλατφόρμα WIND VISION, θα δώσουμε περαιτέρω ώθηση στη σύγκλιση ώστε να ενισχύσουμε την θέση μας στην ελληνική αγορά και να καταγράψουμε την τρίτη συνεχόμενη χρονιά ανόδου για την εταιρεία”.