Μια ιδιαίτερη διαφημιστική δραστηριότητα κρύβεται πίσω από την ικανότητα της Walt Disney να εμφανίζει σταθερά κέρδη στον ισολογισμό της και να παρουσιάζει υψηλούς ετήσιους ρυθμούς ανάπτυξης από το 2018.

Σύμφωνα με στοιχεία της Finbold, τα διαφημιστικά έξοδα της Walt Disney παρουσίασαν αξιοσημείωτη αύξηση μεταξύ 2018 και 2022, με την εταιρεία να δαπανά 24,5 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

Η κορύφωση των διαφημιστικών δαπανών σημειώθηκε το 2022, φθάνοντας τα 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μια γενναία αύξηση περίπου 157% σε σύγκριση με τα 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, αυτή η ανοδική τάση στα διαφημιστικά έξοδα, ευθυγραμμίζεται με την αύξηση των εσόδων της Walt Disney.

Από το δεύτερο τρίμηνο του 2023, τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 21,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα καταγράφηκαν το α’ τρίμηνο του 2023, φτάνοντας τα 23,51 δισεκατομμύρια δολάρια.

Επισημαίνεται ότι τα τελευταία εννέα χρόνια, ένα από τα χαμηλότερα τριμηνιαία στοιχεία εσόδων, παρατηρήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2020, ύψους 11,78 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στην κορύφωση της πανδημίας.

Με ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει τα Disney Studios, Pixar, Marvel, Lucasfilm, ESPN και ABC, η Walt Disney, η Disney επεκτείνεται σε διάφορους τομείς ψυχαγωγίας. Και αυτό το ποικιλόμορφο χαρτοφυλάκιο έχει εν μέρει αναγκάσει την εταιρεία να αντλήσει περισσότερα κεφάλαια στον διαφημιστικό της προϋπολογισμό.

Πράγματι, με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στον τομέα της ψυχαγωγίας, η διαφήμιση διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο, βοηθώντας τη Disney να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

Συνολικά, όλα δείχνουν πως η διαφημιστική κυριαρχία της Disney πιθανότατα θα συνεχίσει να εξελίσσεται, καθώς η τεχνολογία προοδεύει και οι συμπεριφορές των καταναλωτών μεταβάλλονται.

Ωστόσο, δεν είναι απίθανο μακροοικονομικοί παράγοντες να επηρεάσουν τον διαφημιστικό προϋπολογισμό και τα έσοδά της στο μέλλον.

Διαβάστε επίσης: 

Attica Group: Στην Strix οι μετοχές που κατείχε η Πειραιώς

Space Hellas: Παροχή υπηρεσιών «Partner Lifecycle Services – Support»

Walmart: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα αποτελέσματα α’ τριμήνου