ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το σύστημα Cariad για τους γνώστες των εσωτερικών της VW αποτελεί σταθερό πονοκέφαλο τον τελευταίο καιρό με την προβληματική μονάδα λογισμικού, εξαιτίας των εσωτερικών διαφωνιών και της υπερφόρτωσης της με πολλαπλά καθήκοντα να έχει οδηγήσει σε καθυστερήσεις, αναβάλλοντας αρκετά μοντέλα EV στην Porsche και την Audi και έχει προκαλέσει σημαντικές δυσλειτουργίες στο λογισμικό για τα ηλεκτρικά μοντέλα.
Με το σύνολο των αυτοκινητοβιομηχανιών να έχουν ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση ως ένα σίγουρο στοίχημα για να διατηρήσουν τα αυξανόμενα κέρδη τους επενδύοντας παράλληλα σε εγκαταστάσεις για πρώτες ύλες, η καθυστέρηση σε ηλεκτρικά μοντέλα θα μπορούσε να έχει δυσάρεστες συνέπειες για την γερμανική εταιρεία.
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο Πίτερ Μπος, επικεφαλής της παραγωγής του πολυτελούς αυτοκινήτου Bentley θα αναλάβει την μονάδα και δύο πρώην στελέχη της Porsche, από την οποία προέρχεται και ο Μπλουμ θα ενταχθούν στο διοικητικό συμβούλιο της μονάδας.
Με αυτές τις αλλαγές, ο Μπλουμ σταδιακά κάνει αλλαγή φρουράς σε καίριες θέσεις μέσα στην εταιρεία, με πολλά στελέχη να αποτελούν να επιλογή του προκατόχου του Χέρμπερτ Ντις, ο οποίος έφυγε από τη θέση του CEO της WV στα μέσα του 2022.
Διαβάστε επίσης:
Volkswagen: Επενδύσεις 180 δισ. ευρώ στις νέες τεχνολογίες – Έμφαση στα ηλεκτρικά οχήματα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!