ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα πλοία Christina L και Maria L κατασκευής 2003 και χωρητικότητας 50,300-dwt θα αγοραστούν από Κινέζους στην τιμή των 8 εκατ. δολ. έκαστο.
Η παραδοσιακή εταιρία, η οποία βρίσκεται υπό τον έλεγχο της τέταρτης γενιάς της οικογένειας Λω, έχει πραγματοποιήσει τον τελευταίο χρόνο αρκετές κινήσεις για την ανανέωσης του στόλου της.
Το Δεκέμβριο 2017, η Vrontados Shipping, εξαγόρασε το σύγχρονο πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου Equinox Melida, της Equinox Maritime, χωρητικότητας 61.299 dtw, που κατασκευάστηκε το 2016, στα ναυπηγεία Cosco Dalian, έναντι του ποσού των 25,5 εκατ. δολ. Το πλοίο έχει μετονομαστεί σε Irene.
Nωρίτερα, φέτος, έγινε γνωστό, χωρίς ωστόσο να έχει επιβεβαιωθεί από την εταιρία, ότι προχώρησε στην παραγγελία φορτηγού πλοίου χωρητικότητας 82,000-dwt, με option για ένα ακόμη, στο ναυπηγείο Namura.
Η Vrontados Shipping, όπως είναι γνωστό, ακολουθεί συντηρητική πολιτική με επιλεκτικές και καλά μελετημένες κινήσεις.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρίας, ο στόλος της περιλαμβάνει επτά bulkers: τέσσερα supramaxes, δύο panamaxes και ένα ultramax. Σχεδόν όλα, πλην ενός, έχουν κατασκευαστεί στο κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan.
Στα supramaxes περιλαμβάνονται και τα δύο πλοία που πρόκειται να πουλήσει, καθώς και το χωρητικότητας 50,500-dwt Kaity L (κατασκευής 2003), το οποίο η εταιρία πούλησε αυτό το μήνα σε Κινέζους έναντι 8,5 εκατ. δολ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οικογένεια Λυκιαρδοπούλου: Super deal για νεότευκτο VLCC της Neda Maritime
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Β. Βαρδινογιάννης: Τα πάρε-δώσε της Avin International για την ανανέωση του στόλου της
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Άγονος και ο τρίτος πλειστηριασμός του «Αίολος Κεντέρης Ι»