Σε νέο χαμηλό για το 2016 υποχώρησαν την Τετάρτη οι τιμές ναύλωσης για τάνκερ τύπου VLCC στη διαδρομή TD3 (Μέση Ανατολή – Ιαπωνία), χάνοντας περισσότερα από χίλια δολάρια μέσα σε μία μέρα, καθώς οι καλοκαιρινές «φουρτούνες» για τον τομέα των τάνκερ συνεχίζονται.

Η εκτίμηση του δείκτη Baltic Exchange για τη διαδρομή TD3 υποχώρησε χθες σε Worldscale (WS) 33,2, φέρνοντας την αντίστοιχη τιμή χρονοναύλωσης στα 17.200 δολάρια ημερησίως, στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Οκτώβριο του 2014, με πτώση 1.020 δολαρίων μέσα σε μία μέρα.

«Οι χαμηλές τιμές ενθάρρυναν κάποιους ναυλωτές να δείξουν κάποια φορτία προς την ανατολή το πρωί, και παρά τον αρχικό ενθουσιασμό από τους πλοιοκτήτες, οι τιμές έπεσαν χωρίς βελτίωση μέχρι τώρα», σχολίασε η ναυλομεσιτική εταιρεία Howe Robinson.

Παράλληλα, σύμφωνα με στοιχεία της Charles Weber, οι τιμές στη διαδρομή TD3C (Μέση Ανατολή – Κίνα) υποχώρησαν κατά τέσσερις μονάδες, σε WS 31, μία εκτίμηση που επιβεβαιώθηκε ουσιαστικά με τη συμφωνία ναύλωσης του χωρητικότητας 317.000 dwt τάνκερ Athenian Glory της Athenian Tankers στην SK Energy για ένα δρομολόγιο από τη Μέση Ανατολή στην Νότια Κορέα έναντι WS 31, ενώ στην ίδια τιμή έκλεισε η ναύλωση του χωρητικότητας 299.000 dwt Symphonic της Nereus Shipping για λογαριασμό της Hyundai Oilbank, σε ένα αντίστοιχο δρομολόγιο.

Φαινομενικά μεγαλύτερη τιμή (WS 35) έπιασε το χωρητικότητας 300.000 dwt Texas της Dynacom Tankers Management για μία διαδρομή στην Κίνα για λογαριασμό της Shell Trading and Supply, ωστόσο το φορτίο θα παραληφθεί στο Ομάν, εκτός του Κόλπου.

Συνολικά, οι μέσες τιμές ναύλωσης για suezmax και aframax σημείωσαν άνοδο την Τετάρτη, ωστόσο η «βουτιά» στις τιμές για τα VLCC οδήγησε τον δείκτη Baltic Exchange Dirty Tanker Index σε πτώση οκτώ μονάδων, στις 515 μονάδες.

Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

http://www.mononews.gr/sinechizonte-anakatataxis-ston-omilo-tou-john-fredriksen-stin-golden-ocean-o-thomas-semino/65589