Με άνοιγμα φυσικού καταστήματος και την πρόσληψη 600 συνεργατών που θα κάνουν απευθείας πωλήσεις στα σπίτια σχεδιάζει ο γερμανικός όμιλος Vorwerk, να μπει δυναμικά στην ελληνική αγορά διευρύνοντας τις πωλήσεις του Thermomix, του πλέον γνωστού brand που διαθέτει.

Με έδρα τη Γερμανία, ο όμιλος Vorwerk, μια οικογενειακή επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1883 στο Βούπερταλ και με παρουσία σε 60 χώρες, δραστηριοποιείται στην παραγωγή και πώληση προϊόντων οικιακής χρήσης μέσω απευθείας πωλήσεων στους καταναλωτές καταγράφοντας τζίρο 3,2 δισεκ. ευρώ το 2022.
Με τον ίδιο τρόπο στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της στην εγχώρια αγορά όπου έχει παρουσία μέσω distributors για περισσότερο από μία δεκαετία.

Τον Μάιο κατάστημα του ομίλου στην Κηφισιά

Ηδη, η θυγατρική του ομίλου Vorwerk Hellas που συστάθηκε τον περασμένο Οκτώβριο έχει προχωρήσει σε επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ για το Experience Store στην Κηφισιά που θα ανοίξει τις πύλες του τον Μάιο, ενώ ήδη λειτουργεί υποκατάστημα στην Θεσσαλονίκη, καλύπτοντας τις ανάγκες του βόρειου τμήματος της χώρας.
Η προοπτική είναι να ανοίξουν καταστήματα και σε άλλες πόλεις αν επιτευχθούν οι στόχοι της διοίκησης όπως επισημάνθηκε χθες σε δημοσιογραφική συνάντηση στην οποία ήταν παρών και ο Γερμανός Πρέσβης στην Ελλάδα κ. Andreas Kind.

Στόχος πωλήσεων στα 50.000 Thermomix ετησίως στην τριετία

Στόχος είναι οι πωλήσεις μας στο Thermomix να φτάσουν στις 50.000 τεμάχια ετησίως σε βάθος τριετίας, από τις 5.000-6.000 τεμαχίων που κυμαίνονται οι πωλήσεις σήμερα, όπως ανέφερε ο κ. Μιχάλης Τζιάλλας, CSO και πρόεδρος του Δ.Σ. της Vorwerk International Thermomix & Kobold.

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε, στην ελληνική αγορά οι πωλήσεις του Thermomix κυρίως στην Αθήνα όπου ήταν ο distributor είχε γίνει ένα μεγάλο «μπαμ» τη δεκαετία 1995-2005, όπου οι πωλήσεις έφταναν περί τα 20.000 τεμάχια τον χρόνο.

Η ανάπτυξη, που αφορά Ελλάδα και Κύπρο, θα γίνει μέσω συνεργατών και omnichannel ενώ δεν σχεδιάζεται η πώλησή της οικιακής μέσα από άλλα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών.

Το κόστος της συσκευής, το οποίο αποτελεί έναν πολυμάγειρα με ενσωματωμένη εφαρμογή που παρέχει 1.300 συνταγές στα ελληνικά, είναι υψηλό και η πώλησή του μέσα από σούπερ μάρκετ ή καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών είναι απαγορευτική.
Μάλιστα όπως επισημάνθηκε, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη Eurobank για τη χρηματοδότηση αγοράς του Thermomix.

«Κομβικής σημασίας η στρατηγική επέκταση στην Ελλάδα»

Ο κ. Γιάννης Σκλαβάινας, Γενικός Διευθυντής της Vorwerk Hellas, υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία αυτής της επέκτασης, λέγοντας: «Η σημερινή εκδήλωση υπογραμμίζει μια κομβική στιγμή στη στρατηγική μας επέκταση στην Ελλάδα, σηματοδοτώντας όχι μόνο την επέκταση των δραστηριοτήτων της Vorwerk Hellas, αλλά και τη δέσμευσή μας να ενσωματώσουμε την πλούσια γαστρονομική παράδοση της Ελλάδας στην καινοτόμο τεχνολογία της Thermomix».

Το καινοτόμο Thermomix TM6 θα είναι διαθέσιμο στο Experience Store με την ενσωματωμένη εφαρμογή Cookidoo που παρέχει στον χρήστη πρόσβαση σε περισσότερες από 90.000 συνταγές, οι οποίες μπορούν να μαγειρευτούν στο Thermomix TM6. Μέχρι σήμερα, το Cookidoo διαθέτει 1.300 συνταγές στα ελληνικά, ενώ η Vorwerk Hellas αναπτύσσει ήδη ελληνικές συνταγές και προσαρμόζει τοπικά την εμπειρία της εφαρμογής Cookidoo. Είναι σημαντικό ότι αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος ενός ολόκληρου μαγευτικού οικοσυστήματος, που ενσωματώνει απρόσκοπτα την τεχνολογία, τη μαγειρική καινοτομία και τη συμμετοχή της κοινότητας. Πέρα από το Thermomix, η Vorwerk διαθέτει επίσης μια καινοτόμο γραμμή στον τομέα Καθαρισμού με τη σειρά προϊόντων Kobold, τα οποία θα είναι επίσης διαθέσιμα στο κατάστημα.

Το Thermomix, με πωλήσεις 1,7 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2022, είναι το πιο γνωστό προϊόν της Vorwerk και έχει χαρακτηριστεί ο καλύτερος sous-chef για όλους τους οικιακούς μάγειρες.

Διαβάστε επίσης:

Βρετανία: Λίγο πριν την τελετή για τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο έμαθε ο Γουίλιαμ για τον καρκίνο της Κέιτ Μίντλετον

Συνελήφθη 44χρονος που διωκόταν με ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης

Ανδρουλάκης για Τέμπη: ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ να σταματήσουν να περιφρονούν τη νοημοσύνη μας