Το EX30, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό, μικρό SUV της Volvo συνέβαλε στη γενική ενίσχυση των πωλήσεων, καθώς και στην ισχυρή επίδοση στις αγορές της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών. Η γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Volvo Cars, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, ενίσχυσε τις πωλήσεις της κατά 24% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, με 33.558 αυτοκίνητα, αριθμός που αντιπροσωπεύει μερίδιο 42% επί των συνολικών πωλήσεων παγκοσμίως στη διάρκεια του Μαρτίου. Οι συνολικές πωλήσεις σε όλο τον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε 182.687 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 12% έναντι της αντίστοιχης περιόδου πέρυσι.
Μιλώντας σχετικά ο εμπορικός διευθυντής Björn Annwall (Μπγιορν Άνβαλ) τόνισε: «Αυτοί οι αριθμοί αντανακλούν την ευρωστία της στρατηγικής μας και το εύρος των προϊόντων μας – τη διάθεση αμιγώς ηλεκτρικών, plug-in υβριδικών και ήπιων υβριδικών αυτοκινήτων στη σωστή αναλογία. Είμαστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη του ετήσιου στόχου που προβλέπει αύξηση τουλάχιστον 15% στις πωλήσεις μας, και στους ερχόμενους μήνες θα εστιάσουμε στην ανάπτυξη των πωλήσεων του EX30».
Οι πωλήσεις στην Ευρώπη τον Μάρτιο αυξήθηκαν κατά 33% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, με 39.756 αυτοκίνητα. Ανάλογη αύξηση 34% σημείωσαν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας, καταγράφοντας πωλήσεις 24.856 μονάδων. Το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων Volvo στις συνολικές πωλήσεις μας για τον Μάρτιο στην ήπειρο ήταν 63%. Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις έφθασαν τα 15.315 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 50% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2023. Οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων μας ήταν αυξημένες κατά 25% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας μερίδιο 24% στο σύνολο όλων των αυτοκινήτων που διαθέσαμε στις ΗΠΑ. Στην Κίνα οι πωλήσεις ανήλθαν σε 14.005 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 21% σε σύγκριση με τον Μάρτιο του 2023. Στη διάρκεια του μήνα πωλήθηκαν 1.039 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, 28% λιγότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Κορυφαίο μοντέλο μας σε πωλήσεις τον Μάρτιο του 2024 παρέμεινε το Volvo XC60 με 22.402 μονάδες (2023: 18.090 μονάδες), και ακολούθησαν το XC40 με συνολικές πωλήσεις 20.557 μονάδων (2023: 20.556) και το XC90 με 10.826 (2023: 9.828 μονάδες).
Μάρτιος | Μάρτιος | Q1 | Q1 | |||
2024 | 2023 | Μεταβολή | 2024 | 2023 | Μεταβολή | |
Ευρώπη | 39.756 | 29.957 | 33% | 89.670 | 72.671 | 23% |
Ηλεκτροκίνητα μοντέλα | 24.856 | 18.537 | 34% | 54.819 | 45.055 | 22% |
– Αμιγώς ηλεκτρικά | 14.967 | 8.995 | 66% | 31.237 | 21.047 | 48% |
– Plug-in υβριδικά | 9.889 | 9.542 | 4% | 23.582 | 24.008 | -2% |
Κίνα | 14.005 | 11.608 | 21% | 37.958 | 36.457 | 4% |
Ηλεκτροκίνητα μοντέλα | 1.039 | 1.442 | -28% | 2.443 | 3.830 | -36% |
– Αμιγώς ηλεκτρικά | 369 | 435 | -15% | 667 | 926 | -28% |
– Plug-in υβριδικά | 670 | 1.007 | -33% | 1.776 | 2.904 | -39% |
ΗΠΑ | 15.315 | 10.230 | 50% | 30.951 | 26.483 | 17% |
Ηλεκτροκίνητα μοντέλα | 3.642 | 2.905 | 25% | 8.088 | 7.711 | 5% |
– Αμιγώς ηλεκτρικά | 351 | 1.038 | -66% | 970 | 2.782 | -65% |
– Plug-in υβριδικά | 3.291 | 1.867 | 76% | 7.118 | 4.929 | 44% |
Άλλο | 9.894 | 11.337 | -13% | 24.108 | 27.327 | -12% |
Ηλεκτροκίνητα μοντέλα | 4.021 | 4.099 | -2% | 9.645 | 10.807 | -11% |
– Αμιγώς ηλεκτρικά | 2.334 | 2.153 | 8% | 5.297 | 5.314 | 0% |
– Plug-in υβριδικά | 1.687 | 1.946 | -13% | 4.348 | 5.493 | -21% |
Σύνολο | 78.970 | 63.132 | 25% | 182.687 | 162.938 | 12% |
Ηλεκτροκίνητα μοντέλα | 33.558 | 26.983 | 24% | 74.995 | 67.403 | 11% |
– Αμιγώς ηλεκτρικά | 18.021 | 12.621 | 43% | 38.171 | 30.069 | 27% |
– Plug-in υβριδικά | 15.537 | 14.362 | 8% | 36.824 | 37.334 | -1% |
Διαβάστε επίσης:
Euro 2024: Οι προπονητές των ομάδων πιέζουν την UEFA για αποστολές 26 παικτών
Bloomberg: Η Ελλάδα επενδύει πάνω από €2 δισ. στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Κόκκαλης: Ντροπή! Στέλνουν “ραβασάκια” ΕΝΦΙΑ σε πλημμυροπαθείς από την περιοχή της Λάρισας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρηματιστήριο: Χάνουν οι τράπεζες τα κέρδη που δημιούργησαν τα αποτελέσματα γ’ 3μήνου και η επιστροφή Τραμπ – Focus στα ΕΛΠΕ
- Τι αλλάζει στα προνοιακά επιδόματα από το 2025
- Euroxx: Αισιοδοξία και αύξηση τιμών στόχων για τις ελληνικές τράπεζες
- ALUMIL: Ενισχύει την παρουσία της στον Καναδά με νέες συνεργασίες και συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα